Stránka 2 z 2

Napsal: 23/11/2011, 22:38
od kopapaka
Tak nevím pánové, ale osobně pochybuju, že bylo použito sklo.
Kromě " neprůstřelného" skla, byly překryty spíš z plexi, tedy alespoň po roce 1933 kdy se plexisklo dostalo na trh. Ale existoval ještě starší materiál nahrazující sklo, jen si nemůžu vzpomenout na název. A právě ten žloutnul a dost. kdo ví co Talijáni používali.

Napsal: 23/11/2011, 22:55
od jersey.se
Celuloid? Ten se působením UV i rozpadá.

Napsal: 23/11/2011, 23:53
od Zemakt
a když ho dáš do alobalu a škrtneš sirkou, tak je to pěkná dýmovnice. Pamatuje si někdo ty pravítka?

Napsal: 24/11/2011, 07:09
od glock
Ten italskej materiál se jmenoval Rodovetro a na sluníčku rapidně rychle žloutnul. Co se týká otvírání kabiny za letu, tam byl problém u Mc.200 ale u G.50 to nemám "potvrzené".

Re: Fiat G.50 Freccia

Napsal: 3/1/2021, 10:51
od Hektor
Asi najlepšie spracovaná téma G.50 mimo Palbu.
https://plane-encyclopedia.com/ww2/fiat-g-50-freccia/