85t na dvě nápravy? To se nebude bořit jen v Mošnově na přistávací ploše. Teoreticky to sice je vyrobitelné, ale ne za použití standardních součástek podvozku Tatra. Hodně podobné vleky se povalovaly v Kopřivnici jako zbytky nedodané arabům s dodávkou T816. Asi proběhla nějaká modernizace a recyklace
Já jsem se právě pokoušel na truckforu dohledat dvě fotky, na kterých byly právě tyto přívěsy vyfoceny doslova v kopřivách, ale tím, jak se měnily servery imageshack a postimage, tak už jsou asi nedohledatelné.
Ad 85 tun. tak to asi nebylo počítáno na dvě nápravy, spíše by to bylo (pokud už jsou hotovy 10 tunové řiditelné) - 9 (10) tun řiditelná, 9 (10) tun řiditelná, 16 tun pevná, 16 tun pevná, 16 tun pevná, 16 tun pevná, 9 (10) tun řiditelná a 9 (10) tun řiditelná - tedy celková hmotnost 100¨(104) tun a cca 13 metrů dlouhá ložná plocha - pokud by to používalo pouze komponenty ze současné produkce.
Děla pro armádu zrenovuje za 1,3 miliardy Tatra Trucks
Česká armáda bude dále střílet čtyřicet let starými děly slovenské výroby. Vláda odsouhlasila v pondělí plán ministerstva obrany, podle kterého kopřivnická Tatra do roku 2020 zmodernizuje 33 samohybných houfnic Dana ráže 152 mm. Od 70. let je používají dělostřelci v Jincích, v současnosti mají 48 kusů.
koukal jsem, že tu je jenom jedna fotka KWZT-3 a to ještě skoro z anfasu, tak přidám jednu polo a jednu profilovou z loňského MSPO
Mít to vzduchem chlazenou V12 a 24R21 na zadních nápravách, muselo by se bez diskuze přejmenovat jedno video
Klasická jeřábová vyprošťovací vozidla byla dodávána HZS v letech 2002 - 2008 jako AV-30 na podvozku různých značek, ale nevysloužila si velký obdiv. Hasiči vnímají variantu s hydraulickou rukou jako mnohem praktičtější. Pro tažná zařízení a přípojky existuje dohoda STANAG 4019 a pro upínací a vázací prostředky zase STANAG 4062. Bohužel ne všichni výrobci se o jí řídí a to i v případě jednoho z potenciálních kandidátů na nový kus výzbroje v AČR. Ale o tom snad už brzy a někde jinde. Z aktuální techniky zavedené v AČR tyto dohody splňují všechny sedmičky, 810, Pandury a LMVčka.
Chtěl bych se zeptat na takovou drobnost. Netušíte co jsou ty světlé pásky ? Nemůže to být nějaká oboustranná lepící páska k přilepení maskovací sítě, nebo něco v tom stylu ? ps. v kombinaci s černýma linkama je to pěkné i jen takhle (funkcionalismus)
Je vidět, že pancéřové kabiny na T-815-7 jsou od Izraelců a ty na T-810 tuzemské. V reálu to vypadá nevzhledně, i když je to schované pod maskovací sítí naštěstí jich slouží jen pár kusů - myslím že jen u protiletadlové jednotky
Mno jestli jsou u protiletadlovců, tak jako pozorovatelna dobrý . To jsou ty vozy co by měly mít přetíženou přední nápravu? Něco v tom smyslu jsem někde kdysi zaznamenal.
"Voni fotr, řekněte jim tam, že se jim na jejich párky vyserem!"