Praga V-8-H (ST vz. 39)

Obrněná technika československé armády
Uživatelský avatar
Ramon
nadpraporčík
nadpraporčík
Příspěvky: 432
Registrován: 18/9/2007, 17:30
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ramon »

K tomu co napsal kopapaka bych ještě doplnil problémy s krátkou životní dobou motoru, problémy se zanášením chladiče (možná spíše vadilo složité vyjmutí a čištění) a problémy s rychlým opotřebením brzd.
Obrázek
Uživatelský avatar
hydrostar
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 1717
Registrován: 26/9/2006, 21:19
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od hydrostar »

Pro Tommyho guna:
Tak to potom jo. Já mám ty svoje informace od Franceva a Pejse a ti si je taky jen tak nevycucali z prstu. Hodnoty průraznosti vztahovali na desku skloněné pod úhlem 30°.

Pro NOX666:
Podvozek tanku LT vz. 35 se od podvozku tanku V-8-H podstatně lišil. Veškeré odlišnosti jsou ale trochu zakryté pojezdovými koly. V-8-H měl podvozek celkově jednodušší a to díky tomu, že pojezdové vozíky nebyly na samostatných ramenech, ale vždy na jednom vahadle.

Pro všechny:
LT vz. 35 rozebírejte zde.
Hydrostar se s námi trvale rozloučil...
Odpovědět

Zpět na „Útočná vozba“