Z tej foto nie je dobre vidieť, ale vyzerá to na 3 dverový Aligátor, taky bol dodaný do Indonézie pod hlavičkou CSG pre námornú pechotu (pôvodná verzia, 2ks) v rámci kontraktu na raketomet Vampír, spolu s Tatrapanom. Tak toto je možno úvaha na ďalšiu spoluprácu.
Do Indonézie boli dodané 3-dv. Aligator Master II a nie Aligator Master II Amphibious. Pripúšťam, že sa môže jednať o ďalšiu spoluprácu. Tak či onak Amphibious čo by obojživeľník je ďalší vývojový krok pričom ak teda aj pláva má jednu významnú spôsobilosť naviac oproti konkurencii
Ved čítaj co píšem. Obávam sa ale, že deficit v mobilite oproti konkurencii ostáva a tento Aligátor je síce plávajúci, ale asi bude mať problém dostať sa z vody na breh. Škoda ze neskúsili nejako väčšie kolesá a pre mňa je nepochopiteľné to jednodielne čelné sklo.
Je přes to lépe vidět, větší stíratelná plocha stěrači. Ale je to něco za něco. Jedna z věcí, co se u civilních sedmiček řešila. Ideální je mít v nabídce obě řešení ať se nadává na objednatele a ne na výrobce.
Ano, to sú argumenty z civilnej produkcie. Z tej špeciálnej produkcie, tam argumenty hovoria proti riešeniu s jednodielnym sklom. Vid všetci ostatní výrobcovia. A ja tiež ako stress guy. Najmä keď do toho jedného skla dostanete zásah a síce sklo vydrží, ale má pavucinu, že cez neho aj tak nič nevidíte, ako napr na foto z Karabachu a zasiahnutá Dana 1M. S poslednou vetou absolútne súhlasím.
Ja v tomto aute nevidím žiadne výhody, plávať to malo aj predtým. Nájazdové uhly stále tie isté (mizerné), ktovie aký je tam motor, auto bolo podmotorované. Nevidím v tom žiadny progres k lepšiemu. Ktovie, či by to Indonézia ešte raz brala, aj keď to bolo súčasťou balíka s raketometmi ako vozidlá predsunutého delostreleckého pozorovateľa. Túto knihu by sme mohli pokojne zatvoriť. Inak pripomína mi to jeden druh korytnačky spredu.
Pre tu spomínanú Indonéziu si také vozidlo viem predstaviť, že sa vylodi kdesi na plazí, a tam je, predpokladám, aj mierene, vid Ukrajinci s ich novým BTR4. Inak co sa tých kolies týka, mozno by pridali aj nejaký vztlak, okrem zlepšených terénnych vlastnosti, ale v tomto štádiu je už neskoro o tom špekulovať.
mikojan29 píše:A to už prečo? Čo je na tomto vozidle také extra, čo by deklasovalo spomínané dva stroje?
Tak ako som uviedol vyššie vo verzii "Amphibious", je to plnokrvný obojživeľník, ktorý prekonáva na rozdiel konkurencie vodné prekážky! Nízka silueta 2.05 m na rozdiel od "GODZILLEJ" konkurencie (2,5 m; 2,7m)...
Tak ja neviem, ale fakty ukazujú, že Aligátor zvládol tú "prekážkovú" dráhu. Takže aký out? Ak sa potvrdí obojživeľnosť Aligatora Master II Amphibious v prekonávaní vodných prekážok bez dodatočnej úpravy tak kto bude potom asi reále OUT pre konkurentov
Flader » 22/2/2019, 18:42 píše:Tak Aligátor zdá sa ešte nie je mimo hry. Teda aspoň Kerametal podľa CRZ čosi testuje vo VTSU.
Aspoň už vieme čo vtedy testovali... Budeme si však musieť počkať na oficiálne info a parametre Aligatora Master II Amphibious.
To je uhol pohľadu, ak si všimnete tie videa mnohdy to zrýchlovali a najviac sa zamerali na Aligátora čo je pochopiteľné. Ale aj keď pripustím ťažkopádnosť tá predsa neznamená OUT. To je veľký rozdiel, ale od Zemakt sa to dalo očakávať takže pohoda.