Co vím tak ne zcela, ostatně stejný problém, byť v mnohem menším rozsahu má i Mi 8 a jeho pozdější varianty. Pilotovat Mily ve visu je práce pro stachanovce. Je to dáno konstrukcí.skelet píše:Což řeší verze "M", o čemž mluvím. Ony síly v řízení dělá ono křídlo, které je určené pro rychlé lety a mělo odlehčit nosnému rotoru vývinem vztlaku. Rovněž se nedá říct, že by Rusko šlo západní cestou. Mi-24 je pancéřovaný lépe nebo stejně jako AH-1, Tiger nebo Mangusta. Mi-28 a Ka-50/52 jsou oproti všem západním typům létající trezory.
Proto jsem psal, že máš pravdu jen částečně.
Jinak s tím větším rozsahem pancéřování máš samozřejmě pravdu. Jen to není dáno apriori odlišným ruským postupem, ale menší kvalitou elektroniky a optoelektroniky na ruské straně, proto musí jít ruské stroje blíže k cíli, což samozřejmě generuje vyšší míru rizika.