Stránka 2 z 2

Napsal: 29/1/2008, 09:32
od skelet
V žádném případě jsem nechtěl tvrdit, který ze způsobu umístění výzbroje je lepší nebo horší. Každé řešení má svoje výhody a záleželo jen na konstruktérech a pilotech jak se s kterým dokázaly "poprat"

Návrat k Tomaševičovi

Napsal: 24/4/2008, 18:35
od toltec
Je to skutečně I-110 a vzorem se mu stal (prozatím a asi navždy nedoleženo) plán a kusé informace P-40. Na to, v jakých podmínkách Tomaševič pracoval ("ťjurmennaja" KB-29), politická siuace a hlavně naprosté protěžování Jakovleva, nedostatek materiálu a surovin, neznalost a nemožnost odborně vyrábět letouny ve velkých sériích (nekvalifikovaná prac. síla, nepřesnost ve výrobě dílů...) pak vede k tomu, že je nutno smeknout před takovým člověkem, jakým byl právě Tomaševič a jeho I-110.

Napsal: 16/12/2009, 21:03
od Stryx
Zrovna sem se chtel ozvat,ze me to vic nez Typhona/Tempesta pripomina ruskou kopii Warhawku :)