Válečné Zločiny

Zajatci, Malmédy, Katyň, koncentrační a pracovní tábory.

Moderátor: Pátrač

Olaf
desátník
desátník
Příspěvky: 40
Registrován: 17/6/2007, 18:52
Bydliště: Praha

Válečné Zločiny

Příspěvek od Olaf »

Tuhle fotku jsem nedávno našel na netu a ani mě tak nezaujal ten panzerschreck v popředí, ale spíš ti dva vojáci vzadu. Nejsem zase takový odborník, ale poznal jsem, že dva na sobě mají uniformy SS a ten který klečí je zřejmě Brit. Asi zajatý vysádkář (podle helmy) se kterým se ss-mani rozhodli udělat krátký proces a proto ho ten jeden právě střílí do zad. Pokud dobře vidím ta zbraň kterou k tomu používá je Thompson, takže zřejmě patřila tomu zabíjenému. Zajímalo by mě jestli jste už někde viděli tu fotografii a také jestli vy co se hodně vyznáte nejste schopni podle uniforem, výzbroje, prostředí a dalších detailů na fotce určit kde to mohlo přibližně být, která operace a v kterém roce. Celkem by mě to zajímalo.
Obrázek
Uživatelský avatar
Fatale
Důstojník v záloze
Důstojník v záloze
Příspěvky: 1383
Registrován: 18/8/2005, 14:43
Bydliště: ano

Příspěvek od Fatale »

Mne to spis prijde jak z nejakeho filmu 8-)
válka je vůl
Olaf
desátník
desátník
Příspěvky: 40
Registrován: 17/6/2007, 18:52
Bydliště: Praha

Příspěvek od Olaf »

no to mě taky, hlavně podle té kvality. Možná, že je to z filmu, i když to vydávali za autentické. Na druhou stranu filmy o druhé světové mě zajímají a myslím si, že jsem většinu viděl. Tuhle scénu si ale nevybavuju.
Uživatelský avatar
M1A2 Abrams
podporučík
podporučík
Příspěvky: 657
Registrován: 10/8/2005, 21:34

Příspěvek od M1A2 Abrams »

Podle mne je dost velkej zlocin, ze neznate film, z ktereho je tahle scena :D
Zachrane vojina Ryana - scena kdyz vojaci 101. vysadkove vyskocili na Tigra a hodili dovnitr granat. Nemci vsak dotahli 20mm(?) kanon a paragani postrileli. Tych co prezili takhle z blizka zastrelili. Takze ne brit, ale vysadkar ze 101. :-?
Entropia uzavretého termodynamického systému musí vzrastať. :-?