WW2 Online, letecký simulátor vs. realita
Moderátor: jarl
- Hans S.
- 5. Plukovník
- Příspěvky: 3767
- Registrován: 22/2/2007, 04:34
- Bydliště: Gartenzaun
- Kontaktovat uživatele:
- Myslím, že se mi to nezdá, mrkni sám.
- Vývrtka je spin, pád je stall. Pád může přejít ve vývrtku - velice snadno tak, že se na hranici pádu vykopne směrovka. Některá letadla do vývrtky nechtějí a potřebují pomoct..třeba právě tou směrovkou. Některá do ni mohou přejít snadno a bez větších varování, což je povětšinou značně nechtěná vlastnost.
Its Achilles' heel was in its violent accelerated stall that could lead to a spin if it tried to out-turn the Spitfire. (to je Brownův popis Fw 190)
Občas nastávala trochu absurdní situace, kdy pilot používal vývrtku jako úmyslný obranný manévr. Když jsem to poprvé četl, byl jsem dost překvapený
- Jsem nějakej vygumovanej..dneska to nepřelouskám. Napíšu Crumppovi o ty grafy, který tam už chybí. I když teď po něm nějakou dobu nebylo ani vidu ani slechu.
- IL-2 určitě nesimuluje kroucení křídla v zatáčkách. Vůbec žádné deformace to nesimuluje. Je jen dobře, jestli se o to WWIIO v nějaké formě pokouší. Obecně vzato jakékoliv kruty a ohyby se simulují obtížně.
- Vývrtka je spin, pád je stall. Pád může přejít ve vývrtku - velice snadno tak, že se na hranici pádu vykopne směrovka. Některá letadla do vývrtky nechtějí a potřebují pomoct..třeba právě tou směrovkou. Některá do ni mohou přejít snadno a bez větších varování, což je povětšinou značně nechtěná vlastnost.
Its Achilles' heel was in its violent accelerated stall that could lead to a spin if it tried to out-turn the Spitfire. (to je Brownův popis Fw 190)
Občas nastávala trochu absurdní situace, kdy pilot používal vývrtku jako úmyslný obranný manévr. Když jsem to poprvé četl, byl jsem dost překvapený
- Jsem nějakej vygumovanej..dneska to nepřelouskám. Napíšu Crumppovi o ty grafy, který tam už chybí. I když teď po něm nějakou dobu nebylo ani vidu ani slechu.
- IL-2 určitě nesimuluje kroucení křídla v zatáčkách. Vůbec žádné deformace to nesimuluje. Je jen dobře, jestli se o to WWIIO v nějaké formě pokouší. Obecně vzato jakékoliv kruty a ohyby se simulují obtížně.
- Máš pravdu, že protipohyb není potřeba. Otázka jestli je potřeba v reálu. Pár záběrů na akrobaty jsem našel, ale to mi přišlo, že protipohyb je dán spíše nemožností tak přesně zastvit knipl než nutností zastavit roll.
Obecně - pozitivně stabilní letadlo by se mělo po zásahu do řízení a "puštění" kniplu v jakékoliv ose samo srovnat zpět do původního směru letu. Neutrálně stabilní by pokračovalo v novém směru letu. V žádném případě by ale stabilní letadlo nemělo pokračovat v pohybu načnutým směrem a pro srovnání do původního vyžadovat zásah do řízení. A ww2 stíhačky byly vesměs všechny považovány za stabilní. U rychlých roll by po puštění kniplu měl pohyb sám rychle odeznít. Neměl jsem možnost vyzkoušet takže prezentuju pouze vyčtené rozumy. A řek bych, že je to chování blízké až věrné chování letadel ve ww2ol.
- vím jaký je rozdíl mezi spin a stall. Jen mě zaráží že u Il2 vývrtka vždy následuje ihned po stall i když směrovku nevykopávám a pustím knipl. To by se dle popisu chování většiny letadel dít nemělo. Stall recovery bylo většinou velmi jednoduché - pustit knipl, maximálně ho posunout dopředu. U Il2 mě to tak nepřijde.
Obecně - pozitivně stabilní letadlo by se mělo po zásahu do řízení a "puštění" kniplu v jakékoliv ose samo srovnat zpět do původního směru letu. Neutrálně stabilní by pokračovalo v novém směru letu. V žádném případě by ale stabilní letadlo nemělo pokračovat v pohybu načnutým směrem a pro srovnání do původního vyžadovat zásah do řízení. A ww2 stíhačky byly vesměs všechny považovány za stabilní. U rychlých roll by po puštění kniplu měl pohyb sám rychle odeznít. Neměl jsem možnost vyzkoušet takže prezentuju pouze vyčtené rozumy. A řek bych, že je to chování blízké až věrné chování letadel ve ww2ol.
- vím jaký je rozdíl mezi spin a stall. Jen mě zaráží že u Il2 vývrtka vždy následuje ihned po stall i když směrovku nevykopávám a pustím knipl. To by se dle popisu chování většiny letadel dít nemělo. Stall recovery bylo většinou velmi jednoduché - pustit knipl, maximálně ho posunout dopředu. U Il2 mě to tak nepřijde.
Protože zde nemůžu založit nové téma - dám to sem. Kdo by měl zájem vyzkoušet tento jinak placený simulátor na 1 MĚSÍC ZDARMA - nechť mě kontaktuje soukromou zprávou zde nebo na mail: letecz(zavináč)virtualfighters.cz
Kdo neví o co jde - je to největší multiplayer simulátor vojenské techniky z období WWII - pěchota, tanky, děla, lodě - vše v jedné společné nonstop běžící "aréně" o rozloze stovek km2 u účasti stovek hráčů. Více zde: http://www.virtualfighters.cz/Battleground-Europe.htm
Když pomineme rozporuplnou leteckou část a imho nepříliš zábavnou pěchotu, doporučil bych především jeho tankovou část - věrně zpracované vlastnosti tanků, perfektní balistický a "damage" model, který i přes svou letitost myslím stále nemá konkurenci. Měsíc je sice krátká doba a nováčci nemají hned přístup k té nejlepší technice, ale kdo je fanda do tanků a WWII techniky vůbec a nevadí mu poněkud jednodušší grafika, toho by to mohlo bavit.
Preview chystané verze 1.31 (plánované vydání nekdy na podzim 2009):
Battleground Europe aneb 2. světová válka online (World War II Online) prochází novou fází svého vývoje. Do stádia uzavřeného beta testování dospěl vývoj inovovaného herního engine UNITY 3D jež umožní možná nejobsáhlejší grafický upgrade hry za posledních několik let. Unity 3D umožní ve hře nové prvky a grafické efekty jež dosud nebyly realizovatelné. K hlavním novinkám vylepšeného herního engine patří:
- Podpora systému "rag doll physics" jež umožní generovat přirozené, neopakující se animace padajících postav, např. voják zasažený palbou se různými způsoby sesune k zemi, je odhozen tlakovou vlnou výbuchu apd. Vylepšené animace přechodů mezi jednotlivými postoji pěšáků, přidány nové pozice "připraven k boji" apd. Oproti současným prkenným animacím vojáků to bude obrovský pokrok.
- Podpora systému SpeedTree verze 4.2, nové modely stromů (konečně i jehličnaté lesy), nové textury, stíny a kolizní modely. V herním prostředí bude až 1.000.000+ stromů!
- Nové keře a porost terénu, permanentně zarostlé plochy trávou.
- Nové grafické efekty jako výstřely, výbuchy a animace zásahů, krvavé stříkance ze zasažených vojáků. Vylepšené a nové textury objektů.
- Odrazy od vodní hladiny v reálném čase.
- Dynamické počasí s novými mraky, atmosférickými a světelnými efekty - mlhy, déšť.
- Tisíce nových objektů jako jsou městské a venkovské budovy, bunkry, nádraží, skladiště, palivové tanky, strážní věže, palposty apd.
- Podpora Pixel shaderů verze 3.
- Vylepšení stínování objektů.
- Podpora stínování pod OpelGL (GLSL)
Mimo samotného upgrade herního engine UNITY 3D přibudou do hry i tyto novinky:
- Nový systém obsazování vlajkových budov. Oproti stávajícímu systému bude potřeba většího počtu vojáků a jejich delšího sestrvání ve vlajkové budově aby došlo k jejímu obsazení.
- Přepracované modely bojové techniky. Budou přepracovány vesměs všechny nejstarší modely. Zatím jsou hotovy Char B1bis, Messerschmitt Bf-109E4, Spitfire Mk.I a Mk.Vb.
Videa na Youtube:
Ragdoll physics: http://www.youtube.com/watch?v=MpPIBvZEwuc
Vylepšený terén: http://www.youtube.com/watch?v=iPsMuEX4E_U
Kdo neví o co jde - je to největší multiplayer simulátor vojenské techniky z období WWII - pěchota, tanky, děla, lodě - vše v jedné společné nonstop běžící "aréně" o rozloze stovek km2 u účasti stovek hráčů. Více zde: http://www.virtualfighters.cz/Battleground-Europe.htm
Když pomineme rozporuplnou leteckou část a imho nepříliš zábavnou pěchotu, doporučil bych především jeho tankovou část - věrně zpracované vlastnosti tanků, perfektní balistický a "damage" model, který i přes svou letitost myslím stále nemá konkurenci. Měsíc je sice krátká doba a nováčci nemají hned přístup k té nejlepší technice, ale kdo je fanda do tanků a WWII techniky vůbec a nevadí mu poněkud jednodušší grafika, toho by to mohlo bavit.
Preview chystané verze 1.31 (plánované vydání nekdy na podzim 2009):
Battleground Europe aneb 2. světová válka online (World War II Online) prochází novou fází svého vývoje. Do stádia uzavřeného beta testování dospěl vývoj inovovaného herního engine UNITY 3D jež umožní možná nejobsáhlejší grafický upgrade hry za posledních několik let. Unity 3D umožní ve hře nové prvky a grafické efekty jež dosud nebyly realizovatelné. K hlavním novinkám vylepšeného herního engine patří:
- Podpora systému "rag doll physics" jež umožní generovat přirozené, neopakující se animace padajících postav, např. voják zasažený palbou se různými způsoby sesune k zemi, je odhozen tlakovou vlnou výbuchu apd. Vylepšené animace přechodů mezi jednotlivými postoji pěšáků, přidány nové pozice "připraven k boji" apd. Oproti současným prkenným animacím vojáků to bude obrovský pokrok.
- Podpora systému SpeedTree verze 4.2, nové modely stromů (konečně i jehličnaté lesy), nové textury, stíny a kolizní modely. V herním prostředí bude až 1.000.000+ stromů!
- Nové keře a porost terénu, permanentně zarostlé plochy trávou.
- Nové grafické efekty jako výstřely, výbuchy a animace zásahů, krvavé stříkance ze zasažených vojáků. Vylepšené a nové textury objektů.
- Odrazy od vodní hladiny v reálném čase.
- Dynamické počasí s novými mraky, atmosférickými a světelnými efekty - mlhy, déšť.
- Tisíce nových objektů jako jsou městské a venkovské budovy, bunkry, nádraží, skladiště, palivové tanky, strážní věže, palposty apd.
- Podpora Pixel shaderů verze 3.
- Vylepšení stínování objektů.
- Podpora stínování pod OpelGL (GLSL)
Mimo samotného upgrade herního engine UNITY 3D přibudou do hry i tyto novinky:
- Nový systém obsazování vlajkových budov. Oproti stávajícímu systému bude potřeba většího počtu vojáků a jejich delšího sestrvání ve vlajkové budově aby došlo k jejímu obsazení.
- Přepracované modely bojové techniky. Budou přepracovány vesměs všechny nejstarší modely. Zatím jsou hotovy Char B1bis, Messerschmitt Bf-109E4, Spitfire Mk.I a Mk.Vb.
Videa na Youtube:
Ragdoll physics: http://www.youtube.com/watch?v=MpPIBvZEwuc
Vylepšený terén: http://www.youtube.com/watch?v=iPsMuEX4E_U
Chcem sa spýtať letcov. Máte skúsenosti s raketami Gr.21? 210 mm raketami upevňovanými pod krídla nemeckých stíhačov?
Lietam staručké EAW a v obranných letoch proti bomberom ich často dostanem do výzbroje.
Dočítal som sa o nich len toľko že neboli určené na priami zásah ale na explóziu v boxe bomberov a poškodenie čo najviac z nich.
Mohol by mi niekto odovzdať svoje skúsenosti o ich použití a najlepšej taktike?
Lebo vláčiť zo sebou 222kg výbušnín a nič s nimi netrafiť ma dosť frustruje.
Lietam staručké EAW a v obranných letoch proti bomberom ich často dostanem do výzbroje.
Dočítal som sa o nich len toľko že neboli určené na priami zásah ale na explóziu v boxe bomberov a poškodenie čo najviac z nich.
Mohol by mi niekto odovzdať svoje skúsenosti o ich použití a najlepšej taktike?
Lebo vláčiť zo sebou 222kg výbušnín a nič s nimi netrafiť ma dosť frustruje.
- Hans S.
- 5. Plukovník
- Příspěvky: 3767
- Registrován: 22/2/2007, 04:34
- Bydliště: Gartenzaun
- Kontaktovat uživatele:
No jo Clóňáku, jenže to by nějakej simulátor musel skutečně správně zpracovávat let Fortressů v boxech. Za stávající situace v simech rakety postrádají smysl zcela. Pravda, určitá šance je na přímý, nebo hodně blízký zásah - ale to už je vhodnější namontovat nějaký Großdeutschlandský Dreisigmilimeterhauptkanone a je to
-
- svobodník
- Příspěvky: 31
- Registrován: 20/4/2009, 17:40
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Na tento víkend je naplánovaná bitva o Monte Cassino - bitva začne v 9 večer
Zároveň dojde k reaktivaci stovek účtů u zaplativších uživatelů v posledních 3 letech.
Tentokrát však nepůjde o běžnou účast v kampani, ale bude připravena speciální bitva (minikampaň) s názvem "Breakthrough at Cassino", která se odehraje na Training serveru World War II Online: Battleground Europe.
http://www.battlegroundeurope.cz/promo.php
Zároveň dojde k reaktivaci stovek účtů u zaplativších uživatelů v posledních 3 letech.
Tentokrát však nepůjde o běžnou účast v kampani, ale bude připravena speciální bitva (minikampaň) s názvem "Breakthrough at Cassino", která se odehraje na Training serveru World War II Online: Battleground Europe.
http://www.battlegroundeurope.cz/promo.php
-
- svobodník
- Příspěvky: 31
- Registrován: 20/4/2009, 17:40
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Battleground Europe verze 1.33 Online již DNES
Zatímco se loni v létě změnila grafika prostředí, nyní přišly na řadu pěchotní modely, animace a textury, vylepšil se také 3D audio systém.
Zatímco se loni v létě změnila grafika prostředí, nyní přišly na řadu pěchotní modely, animace a textury, vylepšil se také 3D audio systém.
-
- svobodník
- Příspěvky: 31
- Registrován: 20/4/2009, 17:40
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
2 měsíční testování f2p bylo ukončeno, Battleground Europe je zdarma. Dostupná je pěchota a pozemní vehikly do druhé hodnosti (včetně paragánů) a v multicrew všechny pozemní jednotky až po Tigery, StuGy, Shermany, Churchilly, Matildy.
http://www.battlegroundeurope.cz/zdarma.php
http://www.battlegroundeurope.cz/zdarma.php
- VGR_j4ck41
- nadpraporčík
- Příspěvky: 448
- Registrován: 1/9/2010, 10:23