World Of Warplanes

Hry s válečnou tématikou, strategie, akční.

Moderátor: jarl

Uživatelský avatar
p3tris
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 1394
Registrován: 24/6/2011, 12:46
Bydliště: Vodňany
Kontaktovat uživatele:

World Of Warplanes

Příspěvek od p3tris »

World of Warplanes je akční MMO s leteckými bitvami, zasazené do zlatého věku vojenského létání. Hra navazuje na válčení pancéřovaných strojů ve velmi vychvalovaném World of Tanks a uvrhne hráče do nekonečného zápasu o vzdušnou nadvládu.

World of Warplanes umožní hráčům vybudovat plnohodnotnou kariéru virtuálních pilotů, přičemž nabídne stroje z několika klíčových období, počínaje dvojplošníky z první světové války až po tryskové prototypy z korejské války, které stály na počátku moderních vzdušných sil.

World of Warplanes nabídne široký rozsah letounů, každý bude mít jedinečné chování a efektivitu v boji. Virtuální piloti si budou moct vybrat ze tří hlavních tříd válečných letadel – jednomotorové lehké stíhače, schopné napadat nepřítele v soubojích na krátkou vzdálenost; dvoumotorové stíhače se smrtícími přímými útoky; bitevní letouny, postrach pozemních cílů.

Každé letadlo bude možné upravit různými typy střeliva, motorů a dalších důležitých modulů, jejichž kombinací dosáhnete optimálních výkonů v boji.


Zdroj: worldoftanks.eu

Obrázek

Tak co, než budou oficiální zprávy, dá si někdo tipavačku, jaký letadla budou ve WoWp? Zkusil bych stíhačky za RAF od tieru 1 do 10:
Bristol Bulldog, Gloster Gladiator, Bolton Paul Defiant, Curtis Tomahawk, Hawker Hurricane, Supermarine Spitfire, North American Mustang, Hawker Tempest, Gloster Meteor, de Havilland Vampire
Naposledy upravil(a) p3tris dne 20/8/2011, 10:55, celkem upraveno 2 x.
Uživatelský avatar
Tempik
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 1770
Registrován: 24/3/2008, 20:27
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Tempik »

Pokud na Palbě nechceme debaty o hrách, tak by bylo dobré smazat celý "šuplík" "Počítačové hry". Protože pokud tu je a někdo sem nahodí debatu o hře a moderátot jej sepsne, že se tu o hrách bavit nemá tk to působí až zmateně.

Osobně si myslím, že by bylo nejrozumnější udělat se sekcí "počítačové hry" to samé, co se sekcí "Hospoda". Pokud jej uvidí jen registrovaní a přihlášení, tak v tom nevidím problém.

A k tématu - na tuto hru jsem zvědav a zkusím ji. Nepochybuji o tom, že to bude nějakou dobu zábava. Určitě to ale nebude simulátor, ale spíše střílečka s letadýlky. Rozumný člověk u ní vydrží max 2-3 měsíce a pak přejde k opravdovějším "simulátorům" :-)
Uživatelský avatar
Tempik
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 1770
Registrován: 24/3/2008, 20:27
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Tempik »

skelet píše: Pokec o hře, která už je budiž.. mlácení prázdné slámy o hře, která není je už silné kafe.
No ona už z velké části je. Každým dnem bude spuštěná beta a pár lidí se tam dostane(pokud už tam někdo není). Pokud se tam někdo dostane, tak už může házet info i sem pro případné zájemce. O zbraních které ještě nejsou se tu taky plácá sláma. Ikdyž uznávám, že hry by měly být až jako hooodně vzadu za vším tu. proto jsem navrhl přesunout celé vlákno "PC hry" stejně jako hospodu.
Uživatelský avatar
p3tris
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 1394
Registrován: 24/6/2011, 12:46
Bydliště: Vodňany
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od p3tris »

> Hans: Podle mě je World Of Tanks o hodně víc "simulátor" než série FarCry, Medal Of Honor nebo Call Of Duty, s kterými tu nebyl žádný problém. Jasný, je to jen pitomá arkáda, ale snaží se i pro lidi, kteří tématu třeba trochu rozumějí být něčím zajímavá. Jen například to, že nestačí "headshoty", ale počítá se s balistickou dráhou, průrazností a sklonem pancíře. A stejně na tom budou určitě i War Of Warplanes. I ten nejzatvrzelejší hardcore wargamer si občas potřebuje pročistit hlavu a odreagovat se. Ale dobrá, i když nejsem nějaký spisovatel, o nějaký článek na danné téma se dobudoucna pokusím.

Abych se vrátil úplně ke kořenům a i tak trochu otázka mimo rámec "hry": Pokud by jste měli vybrat jen 10 nejzásadnějších stíhacích strojů Luftwaffe z let 1930-1950 (včetně nerealizovaných projektů) a seřadit je podle "účinnosti", které by to byly? Osobně by ně zajímal Hanseho názor, jako znalce danné tématiky. A opravdu všichni z Vás souhlasí s tou stíhací desítkou RAF, kterou jsem si tipnul já?
p3tris píše:Bristol Bulldog, Gloster Gladiator, Bolton Paul Defiant, Curtis Tomahawk, Hawker Hurricane, Supermarine Spitfire, North American Mustang, Hawker Tempest, Gloster Meteor, de Havilland Vampire
Naposledy upravil(a) p3tris dne 22/7/2011, 10:51, celkem upraveno 3 x.
Uživatelský avatar
Bleu
7. Major
7. Major
Příspěvky: 1693
Registrován: 29/9/2009, 00:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Bleu »

Fuci - je tu místnost "počítačové hry" tudíž by zde asi mělo jít o těchto diskutovat.
Místnost by se nejspíš musela jmenovat "realistické počítačové hry nebo tak něco", aby to bylo možno nějak omezit - to jistě uznáš taky.
Řešit jestli diskuze o počítačových hrách patří na palbu je asi taky mimo todle vlákno, že jo.

Na druhou stranu - že by se hodilo v úvodu vlákna jakési shrnutí informací, které jsou o WoWp zatím známé to asi zase jo.
Obrázek

"Slepému neukážeš, hluchému nepovíš, debilovi nedokážeš..."
- Anonym -

Historie bude mít právo nárokovat si místo mezi znalostmi opravdu hodnými úsilí pouze tehdy, pokud nám místo pouhého výčtu postrádajícího souvislosti a prakticky i omezení umožní racionální řazení a postupnou srozumitelnost.
Marc Bloch, 1942
Uživatelský avatar
Alfik
7. Major
7. Major
Příspěvky: 4517
Registrován: 16/9/2008, 19:23
Bydliště: Jeseník

Příspěvek od Alfik »

Takže to (pro sebe) shrnu: P3sův příspěvek byl celkem o ničem, a taky proti ničemu, a byl by po zásluze přehlédnut.
To by ovšem nesměli být přítomni dva lidé, že...
To bychom ovšem nesměli mít "zeleného" (mch prima barva, taky nacistická, jen v moderním pojetí) Hanse který zareagoval rychle, zbrkle, a - promiň Hansi - na moderátora mimořádně debilně. A k tomu člověka který má nick dle mého názoru (několikrát osobně sděleno, že, Hansi) zcela za hranicí našich zákonů a slušnosti.
A také čackého Idaho s jeho ještě debilnějším rýpancem do Hanse. Idaho je ovšem horší v tom že je navíc agresivní a sprostý.
Pánové, když píšete má se obecně za to že uvažujete nad tím co píšete a případně to korigujete než to postnete. Nebo třeba i smažete než to odsouhlasíte ke zveřejnění. To co byste si řekli v hospě a to co píšete jsou dvě věci.
"Zapomněli jste na syny Vorvénovy. Ztratili jste Greptrovo kladivo. Vás nikdo mstít nebude." Dr. Lazarus
Uživatelský avatar
wildesau
nadpraporčík
nadpraporčík
Příspěvky: 420
Registrován: 5/3/2006, 09:05
Bydliště: Otrokovice

Příspěvek od wildesau »

Upřímně si myslím, že na plkání o WoT je lepší fórum zde http://game.worldoftanks.cz/ ,jinak klikám to taky.
Uživatelský avatar
Hans S.
5. Plukovník
5. Plukovník
Příspěvky: 3773
Registrován: 22/2/2007, 04:34
Bydliště: Gartenzaun
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Hans S. »

p3tris píše: Abych se vrátil úplně ke kořenům a i tak trochu otázka mimo rámec "hry": Pokud by jste měli vybrat jen 10 nejzásadnějších stíhacích strojů Luftwaffe z let 1930-1950 (včetně nerealizovaných projektů) a seřadit je podle "účinnosti", které by to byly? Osobně by ně zajímal Hanseho názor, jako znalce danné tématiky. A opravdu všichni z Vás souhlasí s tou stíhací desítkou RAF, kterou jsem si tipnul já?
Luftwaffe byla z hlediska projektů ještě šílenější, nežli Panzerwaffe (resp. letečtí konstruktéři v porovnání s konstruktéry pozemních obrněnců). Což dává tvůrcům hry poměrně velký prostor se vyřádit. Kdybych měl vybrat Pár zásadních denních stíhaček a nějak je seřadit do větví, tak bych to provedl asi takto:

He 51 (tier 1) - Ar 68 (tier 2) - Bf 109 B (tier 3). Pak by se větev dělila na:
A) Bf 109 E (tier 4) - Bf 109 F (tier 5) - Bf 109 G (tier 6) - Bf 109 K (tier 7)
B) Bf 110 C (tier 4) - Bf 110 F (tier 5) - Me 210 A (tier 6) - Me 410 A (tier 7)
C) Bf 109 E (tier 4) - Bf 109 F (tier 5) - Fw 190 A (tier 6) - Fw 190 D (tier 7) - Ta 152 (tier 8) - Ta 183 (tier 9) - geneze Ta 183 (tier 10)

v tieru 7 by se větve A) a B) spojily do Me 262 (tier 8) a vylepšeného Me 262 (tier 9) a P.1011 (tier 10)

Tier 9 a 10 jsou již nevzlétnuvší projekty a prototypy, které ale měly reálnou šanci se do vzduchu dostat a posloužily částečně jako inspirace a studijní materiál poválečným konstrukcím v USA (F-86) a SSSR (MiG-15).
Uživatelský avatar
p3tris
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 1394
Registrován: 24/6/2011, 12:46
Bydliště: Vodňany
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od p3tris »

Díky Hansi za PRVNÍ příspěvek k tématu, s jakým úmyslem jsem ho zakládal. Teď jde o to, jestli výrobci budou brát verze letounů jako samostatné stroje, jak to popisuješ ty, nebo jen typy, jak jsem to pobral já. S tvým výběrem se vícemeně nedá nesouhlasit, což jsem celkem očekával. Já bych tam možná někam vmáčkul i He-100 / He-112, Me-209 / Me-309, místo jedný 262 Heinkela 280 a jako patriot i Avie 534, B-35 nebo B-135.
Uživatelský avatar
Hans S.
5. Plukovník
5. Plukovník
Příspěvky: 3773
Registrován: 22/2/2007, 04:34
Bydliště: Gartenzaun
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Hans S. »

To je právě to - tvůrci mohou jít buď cestou větší variability (nic nebrání nasazení třeba i kořistních nebo spřátelených letounů, u Luftwaffe FIAT G.55 či Macchi MC.205), nebo cestou historickou. Na WoT mě nejvíce irituje právě velké zapojení projektů v pozdějších fázích hry...ale to se mi nelíbilo už u velmi podobně koncipovaného Navy Fieldu.

Sám se na celý projekt World of Warplanes dívám spíše skepticky. Koncepce WoT a NavyField byla výborná a skvěle hratelná - už před mnoha lety, při hraní NavyFieldu, jsem přemýšlel, jestli by podobně šla pojmout letadla. Nakonec jsem si řekl, že by to asi šlo, ale musela by být zjednodušena až někam na způsob stařičkých (ale velmi hratelných) Crimson Skies. Že to je ta jediná správná (a asi i možná) cesta jak podobný koncept uvést v život. Na druhou stranu i při takhle extrémním zjendodušení by to stále mohlo být výrazně složitější, než lodě a tanky. Uvidíme :)
Uživatelský avatar
Idaho
nadpraporčík
nadpraporčík
Příspěvky: 459
Registrován: 21/8/2008, 19:50

Příspěvek od Idaho »

Tak pokud budeme vycházet z WoT, tak se pravděpodobně objeví i kořistní letouny, pravděpodobně jako prémiové letadla.

Jinak pro neznalé uvedu, že tanky ve WoT jsou rozděleny do několika větví (Těžké, střední tanky, samohybky a stíhače tanků), kdy si hráč jednotlivé větve odemyká hraním se základním strojem, tier 1 (MS-1, T1 Cunningham, Leichtraktor). Podobný systém bych očekával i od letadel.
Jak u tanků, tak i tady budou určité ústupky v histzorické přesnosti kůli posílení balancu jednotlivých strojů. S tím souvisí i to vytváření teoretických strojů, ty by se měli asi spíše nést v duchu RAF tier 1 vs Luft tier 1.
K těm informačním zdrojům - jsou to převážně zdroje spojené s WoT. Osobně si ymslím, že se začne od rusů a němců, první beta bude otevřena na ruských servrech a předpokládám že jako prvním bude nabídnuta učast ruským betatestrům WoT a pak těm evropským.
Uživatelský avatar
vencour
štábní praporčík
štábní praporčík
Příspěvky: 517
Registrován: 1/6/2007, 00:18
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od vencour »

Jo Štirlic :-)

Stierlitz se zamyslel.
Zalíbilo se mu to - rozhodl se zamyslet ještě jednou.
:-)

A k tématu: co pozoruju, lítacích "záležitostí" je víc. To zkoumáte vše, co je? Nebo jste znudění tim nejlepším, co je?
Obrázek
Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny. (Jonathan Archer, Enterprise)
Uživatelský avatar
Tempik
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 1770
Registrován: 24/3/2008, 20:27
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Tempik »

Vencoure jde asi o to, že...
Když mám čas řekněme hodinu a více, tak si vždy rád zalétám v Il2, protože je to zatím pořád nej simulátor WWII.
Ovšem ne vždy má člověk čas a třeba ani chuť to brát moc vážně. Jestli bude Wolrld of WarPlanes podobně pojat jako World of Tanks, tak si to můžeš pustit na 10 minut během čekání na ohřátí Pizzy v troubě a pak to zase klidně vypnout, aniž by ti bylo líto, že musíš končit. Já tak třea hraju WOT od alha verze. jeden den si k tomu sednu na 10 minut, druhý třeba na hodinu, pak na to 14 dní nesáhnu a tak dokola.

Hansi, těměř identicky jsi popsal něco, co jsem nedávno na jiném fóru napsal já :D
Ale ono to bude vše jinak, vůbec o tom nepochybuju.
A crimson Skies byla výbornou hrou z leteckého prostředí. Kdyby to bylo obdobné, bylo by to stále ještě zajímavé.
Uživatelský avatar
Pátrač
3. Generálmajor
3. Generálmajor
Příspěvky: 7850
Registrován: 14/8/2008, 06:44
Bydliště: Prostějov

Příspěvek od Pátrač »

Uličníci – zabrali jste mi několik minut tím že jsem musel číst tyto podivuhodnosti a potom z toho rašeliniště udělat něco smysluplného. A to mám pochybnost zda to vůbec šlo.

Moderátoři se přesunou k tomu, aby se mohli pohádat sem:

http://www.palba.cz/viewtopic.php?t=4489&highlight=

Kdo má problém s Hansovým avatarem se přesune sem a může se zde pod Rosomákovým vedením bít za svoji pravdu o duši.

http://www.palba.cz/viewtopic.php?t=4785

O tom jestli se bude něco rušit, rozhodne admin nebo někdo z Otců zakladatelů. Ale na sekci o militari počítačových hrách nevidím nic špatného.

Tolik jedovatostí jsem dlouho neviděl a to jsem nedávno byl v teráriu s kobrami- proti některým z vás kolegové neškodná zvířátka…

Zdraví vás Pátrač.
ObrázekObrázek

Pes(ticid) - nejlepší přítel člověka! Nechápete? Nevadí. Hlavní je, že víte že:

JDE O TO, ŽE KDYBY O NĚCO ŠLO, BYLO BY DOBRÉ VĚDĚT, O CO VLASTNĚ JDE.
Uživatelský avatar
p3tris
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 1394
Registrován: 24/6/2011, 12:46
Bydliště: Vodňany
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od p3tris »

EDIT: Text jsem přesunul na začátek diskuse, aby jí "rámoval". Prosím proto moderátora o smazání tohoto příspěvku.
Naposledy upravil(a) p3tris dne 25/7/2011, 16:27, celkem upraveno 1 x.
Uživatelský avatar
Idaho
nadpraporčík
nadpraporčík
Příspěvky: 459
Registrován: 21/8/2008, 19:50

Příspěvek od Idaho »

Ajéje, ty tryskové prototypy mě trošku postrašili... Pokud bude "matchmaking" podobný tomu ve WoT, tak se krapet obavám. Když potkáte ve WoT, tank s vyšším tierem tak máte stále šanci, ale u letadel nevím nevím, buď to bude muset nějak jemně reflektovat vývoj, nebo nevim :)
Existují stovky různých, vzájemně nesouvisejících důvodů, proč se věci dějí nebo nedějí. Neporozumění může být tísnivé, stejně jako vědomí vlastní zodpovědnosti. Proto je lákavé svést všechny nepravosti na všemocné tajné organizace, které ovládají prakticky všechny prostředky komunikace a zbavují nás tak veškeré zodpovědnosti za naše omyly. Napsal Pavel Kasík
Uživatelský avatar
Hans S.
5. Plukovník
5. Plukovník
Příspěvky: 3773
Registrován: 22/2/2007, 04:34
Bydliště: Gartenzaun
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Hans S. »

p3tris: No vidíš, takhle se mi to líbí už mnohem více :)

Idaho: v leteckých simulátorech to funguje tak, že když si průměrný nebo slabší pilot vleze do proudové stíhačky, tak (pokud dokáže vzlétnout a letět) se silnějším pilotem v konvenčním stroji mnoho neudělá, navíc pravděpodobně bude sám sestřelen poté, co ztratí rychlost, výšku a sebevědomí :)
Vše vychází z toho, že letecký začátečník zpravidla nedokáže přemýšlet prostorově a letecký souboj vidí pouze jako sérii horizontálních manévrů, ve kterých ale excelují stará a slabá letadla. To znamená, že v korektně pojatém leteckém simulátoru v souboji dvou nováčků téměř vždy zvítězí ten ve starším a slabším letounu (sám si srovnej, jak by vyzněla férovka dvou nováčků ve WoT, kdy jeden by měl BT-7 a druhý Tigera). U WoW ale nemůžeme očekávat přístup jako ke korektnímu leteckému simulátoru (ať si tvůrci hry říkají o vlastnostech letadel cokoliv). To by prostě pro hráče nebylo zábavné. Ti chtějí letět, sestřelit, sestřelit, spadnout, utratit EXPy a zlaťáky za silnější motor a pilota s lepšíma očima a znovu letět, sestřelit, sestřelit a spadnout.

Co to podle mě znamená pro WoW?
- Vše bude muset být zjednodušené až na samotný elementární základ létání. Aréna musí být velmi velmi omezena jak vertikálně, tak horizontálně. Pro těch řekněme 30 letadel v jednom boji asi na kvádr o hranách 15 * 15 * 3 km. Možná ještě méně. Otázka je, jak to bude provedeno. Dohlednost a zobrazování letadel nejspíše bude řízeno na základě EXPů.
- Vzlet a přistání bude velmi pravděpodobně úplně vypuštěno. I ve zcela zjednodušené podobě by toto bylo příliš náročný pro řadu lidí. A v podobně koncipované hříčce to ani není potřeba.
- Letové modely v podstatě nebudou existovat. Prakticky vše, co simulují dnešní letecké simulátory bude muset být vypuštěno. Letadla nebudou smět být výrazněji ovlivňována momenty vrtule, zcela vypuštěny budou muset být ztráty vztlaku, odtržení proudnic a vůbec všechny věci, které v reálném letadle i v moderním simulátoru vedou k pádu, nebo rovnou k vývrtce. Vztlaková mechanizace (pokud nebude vypuštěna) bude nejspíše mít jiný dopad, než má v reálu. Nešlo by to létat bez joysticku a pro lidi, kteří tomu nevěnují hoooodně času by to nešlo létat ani s tím joystickem.
- Letové výkony, ovladatelnost a manévrovatelnost s měnící se rychlostí a výškou nejspíše nebudou napodobovat reálné předlohy. Jak jsem naznačoval výše - v podstatě by pak běžný hráč se strojem na vyšším tieru nemohl válčit s hráčem na nižším tieru protože by prostě nevěděl, jak na to. Lze předpokládat, že slabší letadla budou abnormálně zpomalena a nějakým způsobem znevýhodněna, silnější letadla budou z hlediska ovladatelnosti zesílena minimálně do blízkosti těch slabších. Ovladatelnost se s rychlostí nejspíše bude měnit pouze minimálně, přetížení konstrukce nebo pilota pravděpodobně nebude zakomponováno.
- zbraně nejspíše budou velmi důležité a klíčové pro "RPG vývoj". Je možné, že u nich bude po vzoru WOT určitý rozptyl, různá kadence, různá účinnost..prostě věci, které budou moci oddělit hráče s méně EXPy od těch s více EXPy. Kulomety, kanony, neřízené rakety. Je otázka, jestli tvůrci zahrnou i nějakou formu AI řízených defensivních kulometů v těžkých stíhačkách a bitevnících. To by byla od WoT myslím docela odchylka - jakékoliv zapojení AI je velmi velmi rizikové.
- pancíř a různé štíty, se kterými si lze myslím nějakým základním způsobem hrát ve WoT půjdou asi u letadel taky nějak udělat. Historicky to příliš korektní není, protože letadla vždy hrála na hmotnost a nesla jen velice lehké pancéřování proti relativně lehkým leteckým zbraním. Toto pancéřování navíc chránilo pouze skutečně ta nejkritičtější místa (většinou pouze pilota).

Ve výsledku to může být zábavné. Domnívám se ale, že to nebude až tak hratelné, jako tanky, nebo lodě. Letadla jsou prostě s tím třetím prostorem komplikovaná a v reálu až příliš složitá na řízení a bojování zároveň. Ona ani v pravdě legendární Crimson Skies nebyla hračka zdaleka pro každého.
Uživatelský avatar
p3tris
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 1394
Registrován: 24/6/2011, 12:46
Bydliště: Vodňany
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od p3tris »

Podle mě to bude řešené podobně jako u aktuální singleplayerové Air Conflict: Secret Wars. Standartní pohled bude na letoun zezadu a uvládání myší. Letouny se budou lišit jen v pár základních atributech (rychlost, obratnost, výdrž, palebná síla), který se budou dále vylepšovat za expy, ale lišit se budou dost výrazně. Což je vlastně to samý, co tu teď napsal Hans. Nedivil bych se, kdyby použili i stejný systém zadních střelců, tzn. že po přidržení určité klávesy se přepnete do pohledu střelce a ovládáte v tu chvíli zadní kulomet. Čímž by se vyhnuli ošemetnýmu použití AI. Asi by byla chyba je vypustit úplně.

> Pátrač: Prosím, mohl bys posunout můj předchozí příspěvek na úplný začátak diskuze, aby "orámoval" tohle téma?
Obrázek

"Non je ne regrette rien"
Uživatelský avatar
Idaho
nadpraporčík
nadpraporčík
Příspěvky: 459
Registrován: 21/8/2008, 19:50

Příspěvek od Idaho »

No, ale že to bude víceméně spíš arkáda zaměřená na zábavu už jsme dávno věděli ;)

Mě šlo o to, že když potkám ve WoT s t7 tank t10, tak mám stále nějakou šanci ho objet (nižší tiery jsou většinou rychlejší) a buď utéct, prostřelit z boku/ze zadu/zhora nebo ho nechat sestřelit artynou. Ve WoWa (doporučji nepoužívat zkratku wow) se kolem mě prožene proudový letadlo, který bude mít větší rychlost, pravděpodobně víc zdraví, lepší zbraně a manévrovatelnost. O tom mi jde, samozřejmě budou rozdíli ve schopnostech hráčů, t je snad samozřejmý a nemá cenu to rozebírat
Existují stovky různých, vzájemně nesouvisejících důvodů, proč se věci dějí nebo nedějí. Neporozumění může být tísnivé, stejně jako vědomí vlastní zodpovědnosti. Proto je lákavé svést všechny nepravosti na všemocné tajné organizace, které ovládají prakticky všechny prostředky komunikace a zbavují nás tak veškeré zodpovědnosti za naše omyly. Napsal Pavel Kasík
Uživatelský avatar
Tempik
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 1770
Registrován: 24/3/2008, 20:27
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Tempik »

pokud se ve WOT setkají T7 a T10 stené třídy, tak ten s T7 nemá šanci ikdyž bude v T10 sedět člověk s 20ti odehranýma hrama a ten s T7 bude eso. Možná silnějšímu sebere 20% HP. Hraju to od closed bety, takže si myslím že vím co píšu.
U letadel bych právě viděl, že naopk může i srandovní letadlo v podobě Hurricanu sestřelit Me-262. Tedy za předpokladu, že WoWP bude alespoň částečně pořád simulátor (což být ale vůbec nemusí) - viz jak psal Hans.S.
Odpovědět

Zpět na „Počítačové a deskové hry“