Jo přesně, ty legionáře byl velkej problém nakomandovat, než se Vám to podařilo začalo mi hořet někde něco jiného, takže i když jsem zpočátku myslel, že to bude dobrej nápad, v těžkejch bojovejch podmínkách hořeli jak papír. Nikdy jsem ovšem neměl tu masovou taktiku o které mluvíš ... nepřišlo mi to efektivní vyrábět, delfín ani chronolegionáři nikdy samostatně moc nevydrželi a když jich bylo víc byl to problém nakomandovat, možná to ale chtělo jen rychlejší komp než jsem měl ...
Pokud vím tak ten Mirage tank, když střílí tak se odmaskuje ... a potom má papa on
Tuhle srandu vidím spíš do online her proti lidem, než proti kompu ... ovšem musíš ho dát do lesa, jinak hned každej trouba pozná, že osamocenej strom uprostřed mýtiny je Mirage tank a potom ho obejde nebo papá
Na závěr to chce docela rychlý kompy, jednou jsem hrál s procesorem 600 MHz proti 1,5 MHz a furt se divil proč prohrávám, potom jsme si to vyměnili a já ho zmasakroval jak malýho kluka a za mnohem kratší dobu než on dostal on mě předtím
Hra Red Alert
Moderátor: jarl
To je zrejme ono. Chronolegionář,delfin i Mirage je nutno nasadit ve vetsi miře. Jinak nejsou moc ucini.
Mirage ..4-6ks.Protivnik se snazi stridave zamerit prave palici tank a ve vyslednem efektu nevystreli na zadny(nesmi byt v pohybu - vetsi mnostvi simuluje lesik,tj mene neapadne)
Chronollegionar.. 8-15ks. 70% utoci,zbytek zaloha na pripadne utocniky "ze zalohy".Nejprve Skok k cili,ale mimo dosah obrany. Pak kratke priskoky k cili-cim kratsi,tim rychleji reaguji.
Skvely je na nich to,ze jak se cehokoliv dotknou,vyradi to okamzite z provozu(nez to vymizi).Elektrana(neyrabi proud),barak tankovy ci pechotni(nic uz nevyprodukuje),tank ci pesak(nestrili a nehejbe se).
Delfín ... 8-15ks. Soucasny synchronizovany utok poskozuje cil velmi markantne a umlatil sem s nimi 3 chobotnicky+4ponorky(Kuba) pri ztrate 2-3 delfinu.
A rychlost compu ma taky velky vliv. Hral jsem to u me a u taty na 800 a 1200 a pozdeji na 2 a 2.8 a markanti rozdi. Stejne tak rozliseni monitoru 800x,100x,1200x.
Mirage ..4-6ks.Protivnik se snazi stridave zamerit prave palici tank a ve vyslednem efektu nevystreli na zadny(nesmi byt v pohybu - vetsi mnostvi simuluje lesik,tj mene neapadne)
Chronollegionar.. 8-15ks. 70% utoci,zbytek zaloha na pripadne utocniky "ze zalohy".Nejprve Skok k cili,ale mimo dosah obrany. Pak kratke priskoky k cili-cim kratsi,tim rychleji reaguji.
Skvely je na nich to,ze jak se cehokoliv dotknou,vyradi to okamzite z provozu(nez to vymizi).Elektrana(neyrabi proud),barak tankovy ci pechotni(nic uz nevyprodukuje),tank ci pesak(nestrili a nehejbe se).
Delfín ... 8-15ks. Soucasny synchronizovany utok poskozuje cil velmi markantne a umlatil sem s nimi 3 chobotnicky+4ponorky(Kuba) pri ztrate 2-3 delfinu.
A rychlost compu ma taky velky vliv. Hral jsem to u me a u taty na 800 a 1200 a pozdeji na 2 a 2.8 a markanti rozdi. Stejne tak rozliseni monitoru 800x,100x,1200x.
Vím vše, protože mlčím, abych slyšel..... motto STASI
moje oblíbená taktika je hodit na nepřátelskou zakladnu bouřku, a hned po ní následuje tankovej útok za podpory letectva. Asi tak 12 Harrierů, následováno 6 Mirage tankama, dále hrstkou Prisma tanků a 10-15 Gryzli tanků.
Téma je uzamčeno a přesunuto do diskuze i pro neregistrované SEM :
http://www.debata.palba.cz/viewtopic.php?id=70
Téma je uzamčeno a přesunuto do diskuze i pro neregistrované SEM :
http://www.debata.palba.cz/viewtopic.php?id=70
"Nemůžeš-li střílet, staň se bunkrem, nemůžeš-li se hýbat, staň se zbraní, nemůžeš-li vyhrát, staň se hrdinou."