World of Warships

Hry s válečnou tématikou, strategie, akční.

Moderátor: jarl

Odpovědět
Uživatelský avatar
Polarfox
6. Podplukovník
6. Podplukovník
Příspěvky: 5849
Registrován: 5/11/2010, 21:01
Bydliště: Praha

Re: World of Warships

Příspěvek od Polarfox »

Tempik píše:Já spíš myslím, že pro tebe ta hra byla neschůdná ještě než vznikla. A to právě proto, že to je hra a ty chceš simulátor
Jsem předzaujatý, ale čistě proto, že se na to autoři z WG z vysoka vytento, což bylo poznat už předem a teď se to akorát potvrzuje. Nikdy jsem nechtěl simulátor. Kdyby si s tím dali trošku práce a vymysleli herní systém, který se k tomu hodí, tak ať je to střílečka nebo strategie, je mi to fuk. Musí to být dobrá hra, to je jediné kritérium, co mě zajímá, pak tomu klidně odpustím i hodně úliteb hratelnosti. Jenže oni nic nevymysleli, je to křečovitý, nudný a nelogický/nedomyšlený, takže takhle blbě kafrám.

Je mi šumafuk, že bitevka má ještě přinejmenším sekundární dělostřelectvo přinejmenším rovné výzbroji toho křižníku, co mě ostřeluje a že je funkční (a osekané i na dmg) jen na minimální vzdálenost. To beru, budiž. Ale jako aby mě ohlodával nějaký dělový člun se 120mm kanónem s dostřelem 10 km a já na něj s baterií monstrózních 305mm děl jen čučel, protože mám dostřel 8 km, abych mu náhodou nemohl ublížit, protože jinak by se sesypaly tiery a strom, tak to jako fakt promiň :) Dejme tomu, že ty jsi spíš na letadla, tak to ber tak, že by jsi hrál hru, kde by jsi lítal s Fw 190 nebo Tempestem nebo čímkoli a pražil to tam do tebe Gladiator rozzuřený jak sršeň, chrlící olovo ze svých 7,7mm kulometů. Logicky by jsi po něm začal střílet nazpět nebo odtančil do kšá a sundal ho s výhodou výkonu a dostřelu někde z dálky...jenže chyba lávky, tvoje 20mm kanóny by na něj prostě nedostřelily (ačkoli on už tě kropí nějaký čas), protože s Fw 190 přece nemůžeš Gladiatoru automaticky udělat bebí, to by nebylo fér :D.......tudíž ne že vymyslíme systém tak, aby se Fw 190 nepotkával s Gladiatorem a nebo to bylo nějak elegantně vyřešeno, ale raději retardujeme Fw 190, kdyby se náhodou potkal s něčím slabším, třeba Blériotem (přičemž v horším případě na tebe bude jeho pilot střílet z pistole opět na dosah tvých dvacítek). Protože my musíme mít Fw 190 už z kraje, aby jsi potěšil fandy...přičemž je jedno, že tam budeš z bombardérů nahánět Potez 25, který bude lítat navíc o 50% rychleji, aby nebyl moc pomalý proti Fw 190 a Mustangu :D

A tohle je jen špička ledovce.
ObrázekObrázekObrázek

U národa, u něhož je nejoblíbenějším historickým spisovatelem Vlastimil Vondruška, se nějakého historického prozření a sebereflexe dočkáme opravdu jen velice stěží. (Polarovo motto pro rok 2019)

“Without data, you're just another person with an opinion.” W. Edwards Deming

Brána do Mordoru: https://twitter.com/fbeyeee?lang=cs
Uživatelský avatar
Tempik
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 1690
Registrován: 24/3/2008, 20:27
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: World of Warships

Příspěvek od Tempik »

Promiň Polare, ale mohl bys mi uvést konkrétní případ toho dělového člunu (asi myslíš nějaký torpédoborec?) a konkrétní bitevní loď? Protože podle mě spoudíš podle nějakých teorií a ani jsi to nezažil.
Ano, torpédoborce na vyšším tieru (rozuměj modernější) budou mít asi o trochu větší dostřel, než bitevky z nízkého tieru (rozuměj mnohem starší), ale šance, že potkáš s bitevkou modernější torpédoborec je dost mizivá a až skoro žádná. Rozhodně ne nějak pravidelně.
Tvoje přirovnání s letadly pak nemá vůbec žádnou relevanci. Protože Tempest i FW jsou modernější stroje, než Gladiator. Ty si ztěžuješ, že modernější torpédoborc má skoro takový dostřel, jako prehistorická bitevní loď.
Uživatelský avatar
Polarfox
6. Podplukovník
6. Podplukovník
Příspěvky: 5849
Registrován: 5/11/2010, 21:01
Bydliště: Praha

Re: World of Warships

Příspěvek od Polarfox »

Tempik píše:Protože podle mě spoudíš podle nějakých teorií a ani jsi to nezažil.
Zeptám se takhle? Hrál jsi to, když říkáš, že jsem to nezažil? Protože mi přijde, že dle teorií to bereš spíše ty.
Tempik píše:Promiň Polare, ale mohl bys mi uvést konkrétní případ toho dělového člunu (asi myslíš nějaký torpédoborec?) a konkrétní bitevní loď?
Nemám s tím nejmenší problém. Zrecykluju jednu tabulku, co jsem si udělal a vypadá to asi takhle:

Zmíněná bitevní loď - Kawachi (Tier III):
305/45 41st year - 8,9 km
152/45 - neznámo, ale málo, tak baj voko 3-5 km? (ale budiž, s tím nemám problém, to se ještě dá samo o sobě vydržet)
120/45 - neznámo, ale málo, tak baj voko 3-5 km? (viz. výše)

Linie křižníků:
Hashidate (Tier I) - 120/45 10th year - 9,1 km
Chikuma (Tier II) - 152/45 41th year - 10,3 km
Tenryu (Tier III) - 140/50 3rd year - 11 km
Kuma (Tier IV) - 140/50 3rd year - 11,2 km
Furutaka (Tier V) - 200/50 3rd year type 01 - 11,8 km
Aoba (Tier VI) - 203/50 3rd year mod C - 13,6 km
Myoko (Tier VII) - 203/50 3rd year type 2 mod GO - 16,1 km
Mogami (Tier VII) - 155/50 3rd year type 91 - 13,7 km
Ibuki (Tier IX) - 203/50 3rd year type mod E - 15 km
Zao (Tier X) - 203/50 18th year - 16,2 km

Linie torpédoborců:
Umikaze (Tier II) - 120/40 41st year - 6,7 km
Wakatake (Tier III) - 120/45 3rd year - 9,4 km
Isokaze (Tier IV) - 120/40 41st year - 8,3 km
Minekaze (Tier V) - 120/45 3rd year - 6,9 km
Mutsuki (Tier VI) - 120/45 3rd year - 6,9 km
Hatsuharu (Tier VII) - 127/50 3rd year - 8,4 km

Zbytek tam nemám, ale myslím, že pro příklad to stačí.

305/45 (Kawachi) - 21 120m (8,9 km)
200/50 (Furutaka) - 24 000m (11,8 km)
203/50 (Aoba) - 26 700m (13,6 km)
203/50 (Myoko) - 29 400m (16,1 km)
155/60 (Mogami) - 27 400m (13,7 km)
152/45 (Chikuma) - 14 800m (10,3 km)
140/50 (Tenryu, Kuma) - 15 800m (11-11,2 km)
127/50 (Hatsuharu) - 18 380m (8,4 km)
120/45 (Hashidate) - 16 000m (9,1 km)
120/45 (Wakatake, Minekaze, Mutsuki) - 16 000m (6,9-9,4 km)
120/40 (Umikaze, Isokaze) - 9 050m (6,7-8,3 km)
Tempik píše:Ano, torpédoborce na vyšším tieru (rozuměj modernější) budou mít asi o trochu větší dostřel, než bitevky z nízkého tieru (rozuměj mnohem starší), ale šance, že potkáš s bitevkou modernější torpédoborec je dost mizivá a až skoro žádná. Rozhodně ne nějak pravidelně.
Máme tu bitevku, starou, s těmi nejstaršími a nejhoršími děly, co v uvedeném výběru bylo možné (pomiňme teď, že Kawachi měla i děla 305/50 s dostřelem 25 000m), ale pořád jsou to velká těžká děla, která prostě mají větší dostřel než děla starých křížníků a starých i moderních torpédoborců a dělových člunů. Nemám absolutní problém s tím, že potkám modernější křižník a ten mě přestřílí, tak to má být, ale mám zásadní problém, když mě přestřílí 80-90% torpédoborců a křižníků z jakéhokoli údobí. Já se mohu potkat prakticky s čímkoli od Tieru I do IV (a možná i V) a všechno to na mě fluše ze svých flusátek a já nic.
Tempik píše:Tvoje přirovnání s letadly pak nemá vůbec žádnou relevanci. Protože Tempest i FW jsou modernější stroje, než Gladiator.
Má to relevanci, protože modernější automaticky neznamená výkonnější. Moderní 7,62mm pěchotní kulomet také nemá větší dostřel než 12,7mm M2 starý přes půl století. Takže kdyby tvou hru dělal WG, tak Tempest a Fw jsou sice modernější, ale budou se potkávat díky systému Tierů s Gladiátorem, Gladiátor by byl automaticky bit, takže se buď těžce retardují Tempest a Fw a nebo zásadně posílí Gladiátor. A takto se skoulí zbylých několik desítek typů, aby se navzájem snášely a něco nemělo ve stávajícím systému moc velkou výhodu, ať už to bude navenek vypadat jak chce připitomněle (tj. i za cenu toho, že Gladiátor se svými 7,7mm kulomety trhne v pohodě dvacítky).
ObrázekObrázekObrázek

U národa, u něhož je nejoblíbenějším historickým spisovatelem Vlastimil Vondruška, se nějakého historického prozření a sebereflexe dočkáme opravdu jen velice stěží. (Polarovo motto pro rok 2019)

“Without data, you're just another person with an opinion.” W. Edwards Deming

Brána do Mordoru: https://twitter.com/fbeyeee?lang=cs
asdf
rotný
rotný
Příspěvky: 90
Registrován: 5/11/2014, 14:29

Re: World of Warships

Příspěvek od asdf »

Minimalne pri porovnavani v III tieru maz chybu.

Kawachi (Tier III) - ma v zaklade dostrel 8,9 km. So zamerovacom Type 3 mod.2 ma dostrel zvetseny na 9,8 km.
Tenryu (Tier III) - ma v zaklade dostrel 10 km. So zamerovacom Type 3 mod.2 ma dostrel zvetseny na 11 km.

Takze alebo ber zakladny dostrel alebo ber dostrel so vsetkymi modulmi.

Skuske americke dostrely
kriznik - St.Luist (Tier III) - zakladny dostrel 9.5 km. Rozsireny 10,4 km.
torpedoborec - Wickes(Tier III) - zakladny 8,4 km, Rozsireny 9.2 km.
bitevna lod - South carolina(Tier III) - zakladny 10.2 km, Rozsireny 11,2 km.
Uživatelský avatar
Polarfox
6. Podplukovník
6. Podplukovník
Příspěvky: 5849
Registrován: 5/11/2010, 21:01
Bydliště: Praha

Re: World of Warships

Příspěvek od Polarfox »

Může být. Myslím, že jsem to sosal ze základu z těch rozbalováků, ale můžu tam mít chybky. Ale i tak je princip asi jasný ne? Jak mě může trhnout prastarý křižník se 152mm kanónem nebo dokonce torpédoborec se 102mm šmudlou?

Wickes - 14 500m (8,4 - 9,2km)
Tenryu - 15 800m (10 - 11km)
St. Louis - 13 700 až 14 600m (9,5 - 10,4km)
South Carolina - 18 300m (10,2 - 11,2km)
Kawachi - 21 100m (8,9 - 9,8km), respektive 25 000m

Takže jediný princip, který tu platí je "South Carolina má méně děl, tudíž jí dáme vyšší dostřel" a jeho tisíc variant.
ObrázekObrázekObrázek

U národa, u něhož je nejoblíbenějším historickým spisovatelem Vlastimil Vondruška, se nějakého historického prozření a sebereflexe dočkáme opravdu jen velice stěží. (Polarovo motto pro rok 2019)

“Without data, you're just another person with an opinion.” W. Edwards Deming

Brána do Mordoru: https://twitter.com/fbeyeee?lang=cs
Uživatelský avatar
Tempik
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 1690
Registrován: 24/3/2008, 20:27
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: World of Warships

Příspěvek od Tempik »

Polare, kolega nademnou to řekl přede mnou. Pokud chceš porovnávat základní loď bez vylepšení s maximálně vylepšenými otatními loděmi, tak se s tebou nebudu bavit.
Zadruhé jsi psal, že dělový člun se 120mm kanónem má větší dostřel, než bitevní loď. A na to jsem chtěl vědět příklad. Takže ne, nemá větší dostřel.

A kdybys to hrál, než začneš soudit, věděl bys to a nečerpal ze svých tabulek.
To že má St. Luis jako křižník větší dostřel, než jedna bitevní loď? No tak bože co? Navíc sám přece dobře víš, že maximální dostřel lodí je jen teoretická hodnota. Důležitější je, jestli na to vzdálenost dokáže trefit cíl.
To že hra má nějaký balanc a úpravy dostřelů je jasné. Ale netvrď, že dělové čluny přestřílí bitevní loďě. To fakt ne.
Uživatelský avatar
Polarfox
6. Podplukovník
6. Podplukovník
Příspěvky: 5849
Registrován: 5/11/2010, 21:01
Bydliště: Praha

Re: World of Warships

Příspěvek od Polarfox »

Tempik píše:A kdybys to hrál, než začneš soudit, věděl bys to a nečerpal ze svých tabulek.
Promiň Tempiku, říkám to nerad, ale kecáš blbiny. Nahoře to máš černé na bílém. Kdybych to nehrál (jediný, kdo to nehrál a hovoří mimo zkušenost jsi jinak ty), tak si asi nestěžuju. Já tomu věnoval hodně hodin, byl jsem zvědavý a chtěl vědět, jak se s tím poprali a jestli to jde hrát...ty ne (pokud se pletu, oprav mne).
Tempik píše:Pokud chceš porovnávat základní loď bez vylepšení s maximálně vylepšenými otatními loděmi, tak se s tebou nebudu bavit.
Teď budu trochu hnusnej, ale místo nebavení se si to nejdříve přečti. Ten kolega opravil jen jednu drobnou chybku, která nemá žádný zvláštní dopad. V mém posledním příspěvku máš přinejmenším rozpětí základ-upgrade, takže kde je problém?

Moji bitevní loď z toho výčtu:
1) v základu přestřílí blbej křižník, ještě blbější křižník a slabší bitevní loď v základu, torpédoborec mi dýchá na záda
2) tentýž upgradovaný torpédoborec mě v základu dá
3) v upgradu mě přestřílí upgradované trio blbej křižník, ještě blbější křižník a slabší bitevní loď
4) v upgradu mě dokonce přestřílí i neupgradovanej blbej křižník a slabší bitevní loď, neupgradovaný ještě blbější křižník mi dýchá na záda

A to jsou jen 4 pitomý lodě za všechny.
Tempik píše:Zadruhé jsi psal, že dělový člun se 120mm kanónem má větší dostřel, než bitevní loď. A na to jsem chtěl vědět příklad. Takže ne, nemá větší dostřel.
Hashidate (Tier I), základní necky, se kterými začínáš - dostřel 9,1 km, upgrade díky bohu nemá....to je dělový člun se 120mm kanónem...a má větší dostřel
Erie (Tier I), základní necky, se kterými začínáš - dostřel 9,6 km, upgrade díky bohu nemá
Chester (Tier II), první americký křižník - dostřel 8,4 až 9,3 km
Chikuma (Tier II), první japonský křižník - dostřel 9,3 až 10,3 km

A naše slavná bitevní loď, Kawachi (Tier III) - dostřel 8,9 až 9,8 km
Tempik píše:A kdybys to hrál, než začneš soudit, věděl bys to a nečerpal ze svých tabulek.
Hádej, kde jsem sebral ty tabulky...
Tempik píše:To že má St. Luis jako křižník větší dostřel, než jedna bitevní loď? No tak bože co? Navíc sám přece dobře víš, že maximální dostřel lodí je jen teoretická hodnota. Důležitější je, jestli na to vzdálenost dokáže trefit cíl.
1) ta teoretická maximální hodnota je v reálu přinejmenším o 30% nižší, než u té bitevní lodi...ve hře ale záhadně vyšší
2) naopak čím větší vzdálenost, tím lépe je na tom bitevní loď ve srovnání s křižníkem....což ale stejně nemá žádnou relevanci k tomu, že křižník dostřelí téměř o 40% dále než by měl
Tempik píše:To že hra má nějaký balanc a úpravy dostřelů je jasné. Ale netvrď, že dělové čluny přestřílí bitevní loďě. To fakt ne.
Očividně ano. Kdyby jsi to hrál nebo jsi si to sám ověřil, tak by jsi dospěl k témuž.
ObrázekObrázekObrázek

U národa, u něhož je nejoblíbenějším historickým spisovatelem Vlastimil Vondruška, se nějakého historického prozření a sebereflexe dočkáme opravdu jen velice stěží. (Polarovo motto pro rok 2019)

“Without data, you're just another person with an opinion.” W. Edwards Deming

Brána do Mordoru: https://twitter.com/fbeyeee?lang=cs
Uživatelský avatar
Tempik
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 1690
Registrován: 24/3/2008, 20:27
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: World of Warships

Příspěvek od Tempik »

Prosímtě definuj mi co je u tebe dělový člun.
A je smutné, že vemeš bitevn lodď s nejmenším dostřelem a z toho pak soudíš celou hru.
Norek
svobodník
svobodník
Příspěvky: 32
Registrován: 12/2/2011, 13:29

Re: World of Warships

Příspěvek od Norek »

Tak dělové čluny byli Erie i Hashidate, pouze WG si je překlasifikoval na "křižníky".
http://www.warshipsww2.eu/lode.php?lang ... trida=1036, http://www.warshipsww2.eu/lode.php?lang ... trida=1111
Uživatelský avatar
Polarfox
6. Podplukovník
6. Podplukovník
Příspěvky: 5849
Registrován: 5/11/2010, 21:01
Bydliště: Praha

Re: World of Warships

Příspěvek od Polarfox »

Tempik píše:Prosímtě definuj mi co je u tebe dělový člun.
Zkrácená definice - dělový člun je dle mého dělový člun, stejně jako stíhačka je stíhačka a bombardér je bombardér.
Rozšířená definice - dělový člun je něco, co bylo dělovým člunem, co mělo výtlak cca 1 000 tun a tři kanóny ráže 120mm
Tempik píše:A je smutné, že vemeš bitevn lodď s nejmenším dostřelem a z toho pak soudíš celou hru.
Tempiku je spíše smutné, že o té hře a principech nevíš zhola nic, s největší patrností jsi ji nikdy ani nehrál a tepeš mne tu na základě tohoto ničeho. Proto začínám být tak trochu hnusnej.

A není to jen o jedné bitevní lodi a jedné nekonzistenci...obdobných konin ti z fleku vysázím 150, napříč všemi stromy a třídami a to se budu pohybovat jen v parametrech. Tohle je jen příklad, taková blbina, co tě trkne, jen co tu hru vůbec začneš hrát. Jenže když se zasekneme na dělovém člunu a odmítáš něco vidět, tak asi není zrovna nutné rozebírat další příklady, že jo? Svůj názor už máš a očividně ho nehodláš změnit, děj se co děj.
ObrázekObrázekObrázek

U národa, u něhož je nejoblíbenějším historickým spisovatelem Vlastimil Vondruška, se nějakého historického prozření a sebereflexe dočkáme opravdu jen velice stěží. (Polarovo motto pro rok 2019)

“Without data, you're just another person with an opinion.” W. Edwards Deming

Brána do Mordoru: https://twitter.com/fbeyeee?lang=cs
Uživatelský avatar
Tempik
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 1690
Registrován: 24/3/2008, 20:27
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: World of Warships

Příspěvek od Tempik »

Je pravda, že nemám čas zrovna na hraní, ale dostal jsem se už ke křižníku Cleavland na 6 tieru. Takže ano, hraju to. A ty kdybys to opravdu hrál, tak nevypustíš takovou blbost, že tvou bitevku rozstřílí dělový člun se 120kama. Ne, nerozstřílí. Ať už se budeme bavit o dostřelu, který je v drtivé většině pro bitevní lodě a ty hledáš výjimky, nebo se budeme bavit o tom, že bitevce ty 120 v podstatě neublíží, ikdyž ji trefí.
Torpédoborce jsou pro bitevky nebezpečné a to velmi, ale až kolem 3 km vzdálenosti, kdy vypustí torpéda. Do té doby je to jen otravný hmyz, který tě možná trefí, ale rozhodně ti nic neudělá. Ani většina křižníků nemá proti bitevní lodi šanci pokud dojde na přímé střílení 1 vs 1.
Uživatelský avatar
Aaron Goldstein
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 3062
Registrován: 19/7/2014, 19:38
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: World of Warships

Příspěvek od Aaron Goldstein »

Tempik píše: nebo se budeme bavit o tom, že bitevce ty 120 v podstatě neublíží, ikdyž ji trefí.
Tady se musím Polara zastat... 120 ti ublíží... Prostě tě upálí... Co druhý zásah budeš hořet... Vím o čem mluvím... Nic jiného než BB nehraju...
Obrázek

Že jsem paranoidní ještě neznamená, že po mě nejdou...
Uživatelský avatar
Hans S.
5. Plukovník
5. Plukovník
Příspěvky: 3767
Registrován: 22/2/2007, 04:34
Bydliště: Gartenzaun
Kontaktovat uživatele:

Re: World of Warships

Příspěvek od Hans S. »

lol, tak tomuhle říkám opravdu diskuse, která má smysl! :D
Uživatelský avatar
Polarfox
6. Podplukovník
6. Podplukovník
Příspěvky: 5849
Registrován: 5/11/2010, 21:01
Bydliště: Praha

Re: World of Warships

Příspěvek od Polarfox »

Tempik píše:Ať už se budeme bavit o dostřelu, který je v drtivé většině pro bitevní lodě a ty hledáš výjimky
Ale to přece není vůbec o bitevních lodích. Navíc jen nabořených dostřelů tam máš pomalu stejně jako samotných lodí...je to zmatlané, aby to dávalo celek, aby nic nemělo moc velkou výhodu, případně nic moc netratilo, když je potřeba méně děl, tak se uberou, když více děl, tak se vymyslí nějaký upgrade, když by jedna loď s tím samým dělem dělala v jiném Tieru brajgl, tak se ubere nebo opepří, ačkoli v jiném Tieru se chová jinak...tam už nepodléhá běžné logice a parametrům nic, tam vše podléhá prakticky jen herní logice. Dobře, fajn, ale prokrista pána, ať tam aspoň nejsou takové kiksy jako Kawachi vs Hashidate a spol. a budí to alespoň zdání nějaké logiky. Takhle z toho akorát čiší to, že je zbastlené jedno přes druhé.
Aaron Goldstein píše:Tady se musím Polara zastat... 120 ti ublíží... Prostě tě upálí... Co druhý zásah budeš hořet... Vím o čem mluvím... Nic jiného než BB nehraju...
Tak nějak. Tady nejde o to, že v reálu se z toho s bitevkou samozřejmě v 90% případů vylížeš, protože ten dělový člun na tebe naběhne díky hráči za klávesnicí stylem kamikaze. Tady jde o to, že když bude chtít, tak tě buď unudí k smrti a nebo postupně ohlodá...a ty budeš jen bezmocně koukat. Gladiátor se 7,7mm kulomety třeba tvému Fw 190 také tolik neudělá, ale když na něj tvůj Fw 190 holt s 20mm kanóny nedostřelí, tak tě také může při vhodném pilotovi uhlodat těmi svými kulomety, aniž by jsi si vrznul. A nesnaž se mi říct, že to dává smysl :)...leda nějaký zvrácený. Balancování je jedna věc, do očí bijící krávoviny jiná.
Tempik píše:Ani většina křižníků nemá proti bitevní lodi šanci pokud dojde na přímé střílení 1 vs 1.
Pokud se bude držet z dostřelu, tak kdykoli, je to jen otázka času. Vzhledem k tomu, že menší lodě mají většinou kadenci jak kulomet a i požehnaně děl, tak to zas takové sci-fi není. To že to lidi tak nehrajou a naběhnou na tebe, protože to hrajou jak vojáčka ve střílečce a často jim neříká nic ani manévrování, ale jen plout rovně a mačkat "fire", tak...:)
Hans S. píše:lol, tak tomuhle říkám opravdu diskuse, která má smysl!
WG na tebe :D...počkej, až ti zprzní Luftwaffe, bude se to prodávat jako mučeníčko :)
ObrázekObrázekObrázek

U národa, u něhož je nejoblíbenějším historickým spisovatelem Vlastimil Vondruška, se nějakého historického prozření a sebereflexe dočkáme opravdu jen velice stěží. (Polarovo motto pro rok 2019)

“Without data, you're just another person with an opinion.” W. Edwards Deming

Brána do Mordoru: https://twitter.com/fbeyeee?lang=cs
mr_kosa
desátník
desátník
Příspěvky: 41
Registrován: 24/6/2011, 20:15

Re: World of Warships

Příspěvek od mr_kosa »

BB nemá zmysel hrať ak chceš byť dobrý...jediné na čo sú dobré je aby priťahovali palbu, čo paradoxne ľudia čo ich hrajú odmietajú pochopiť a predstavujú si, že rozhodnú bitku strelbou na hranici dostrelu (doba letu granátov +/- 15s = s Kumou alebo Yubari za ten čas spravím otočku 180° a pustím 3 salvy HE).
Ja by som to vybalancoval tak, že BB by mohli mať možnosť prepnúť medzi primary/secundary delami s 1 minútovým "kúldavnom". Teda môžeš si vybrať, ktoré ovládaš ručne ale musíš ich potom ovládať minimálne minútu. Zjaví sa pri tebe DD, ty musíš zhodnotiť situáciu či ide po tebe, keď hej prepneš na secundary, zaženeš ho ale za trest zmeškáš dve salvy z primary. Príadne by to celé ešte mohlo byť obmedzené napr. 3 krát v jednej bitke podobne jak dym u DD.
Uživatelský avatar
Tempik
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 1690
Registrován: 24/3/2008, 20:27
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: World of Warships

Příspěvek od Tempik »

Polare, když jsi nakous ten Fw vs Gladiator, tak jsi vedle jak ta jedle. Ten Fw musíš umět ovládat. I v herních simulátorech na nejreálnějším nastavení platilo dost často, že když se utkali dva nováčci v těchto letadlech, tak ten v Gladiátoru suveréně vyhrál a ten ve fokáči se plácal kolem a byl bez šance. A i dva průměrní hráči si byli srovnatelnými protivníky. Až když pilot FW věděl jak má s FW lítat, tak nedal Gladiátoru téměř (píšu téměř, protože i ten zásah ze 7,7 samozřejmě byl schopný fokáče sundat a Hans ti jistě potvrdí, že i zkušení harcovníci ve Fw byli občas sundáni těmi 7,7) žádnou šanci. A taková Ki-27, to byl řezník všech nováčků i ve Spitfirech z roku 45.
A tady je to to podobné. Když nevíš jak s jakou lodí v této hře zahrát, tak ti bude připadat slabá každá, kterou hraješ. A můžeš si na to dělat tabulky dostřelu jaké chceš :razz:
Mauler
podpraporčík
podpraporčík
Příspěvky: 264
Registrován: 19/4/2014, 17:32

Re: World of Warships

Příspěvek od Mauler »

Polar má ale pravdu s těma loděma,BB proti DD je na blízko bez absolutní šance,DD nejde vidět nad 6km a pak má ještě smoke a reload torpéd každých 30 vteřin,lodě i když mám na Myogi scouta ve vzduchu nelogicky mizí i na krátkou vzdálenost bez smoke,kdejaký malý necky dokáží BB zapálit jak papír a pokud je hasičák použitý tak než se může použít znova shoří skoro 1/3 HP,pak damage má 155mm kanon stejnou neli větší jak 305 - 356 mm váhový rozdíl projektilů doufám psát nemusím,pak při hraní LL můžu mít jen 4 letadla v roji,nepřítel který si zaplatil jich má 6 a k tomu matchmaking mě ještě hodí s mojí hosho tier IV proti VI který má 3× tolik letadel co já a jsou 3× lepší ...... a spoustu dalšího.

Tempik - a ten gladiator proti FW 190 pokud to není tupec tak nikdy nepůjde do manévrovacího souboje ale zvolí BnZ i když je fakt že jsem už viděl borce se Sabrem který se snažily vymanévrovat I 16 Ishak na WT a je mi záhadou jak se mohly probojovat k tomu tryskáči :roll:
Lepší je tragický konec než tragédie bez konce
Uživatelský avatar
Tempik
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 1690
Registrován: 24/3/2008, 20:27
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: World of Warships

Příspěvek od Tempik »

Však to já píšu taky, že když se torpédoborec dostane blízko k BB, tak je BB nahraná na torpéda. Ale Polar tu píše, že ho ten DD rozstřílí děly.

A polud jsi si všiml, psal jsem o ZAČÁTEČNÍCÍCH ve Fw i Gladiátorovi............
Uživatelský avatar
Alfik
7. Major
7. Major
Příspěvky: 4160
Registrován: 16/9/2008, 19:23
Bydliště: Jeseník

Re: World of Warships

Příspěvek od Alfik »

Tempik, stejně jako Hans S., mají nalétány roky a roky v simulátorech vč. hardkorových (tedy nikoli WT :D ), a přinejmenším Hans S. i nějaké ty hodiny v reálných letadlech. Tempík možná taky - to nevím.
Takže co dovede Gladiátor a FW190, nebo Spitfire, si dovedou představit celkem přesně :D
S oběma jsme se vzájemně sestřelili virtuálně mnohokrát.
Polar má pravdu v tom, že se v rámci balancování dopustili tvůrci hry nelogičností. To se dalo čekat. Už když hru oznámili, jsem to sám prorokoval, s odůvodněním, že by hru s víceméně reálnými možnostmi lodí nikdo nehrál - je to jako Silent Hunter 3 či 4 - už jen manévrování aby byl jeden v nejlepší pozici vůči třeba konvoji a vyhnul se doprovodu je na DNY!
A představte si, že se dodnes jezdí coop v SH III, pod názvem Liga Die Kapitanen, a to v reálném čase (bez zrychlování času ve hře)! Ovšem hraje to pár lidí, narozdíl od této hříčky.
Je to jen hra. Je to (zase) jen taková ne moc náročná mantinelovka, pravidla jsou dána, a jako v jiných hrách, komu se to nelíbí, ten... neuvidí trik se špičatým kloboukem. A komu se to sice líbí, ale ne dost, může hrát rekreačně a neplatit. Je to stejně, jako by tam nejezdily modýlky lodiček, ale pobíhali tam magiči a metali po sobě fajrbóly. Taky by tam byly pravidla, jestli má fajrból větší či menší DMG a DPS než třeba takový ajsból... :) Jen ty grafické modýlky jsou jiné.
Ovšem na názor to vliv nemá, a Polar pouze poukázal na některé nelogičnosti ve hře, které mu kazí dojem z ní. Není důvod, proč by se lidé kteří třeba ještě hru nezkusili, nemohli seznámit se všemi názory (chcete-li recenzemi) na hru od lidí kteří ji již zkusili.
"Zapomněli jste na syny Vorvénovy. Ztratili jste Greptrovo kladivo. Vás nikdo mstít nebude." Dr. Lazarus
Uživatelský avatar
Aaron Goldstein
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 3062
Registrován: 19/7/2014, 19:38
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: World of Warships

Příspěvek od Aaron Goldstein »

Alfik píše: A představte si, že se dodnes jezdí coop v SH III, pod názvem Liga Die Kapitanen, a to v reálném čase (bez zrychlování času ve hře)! Ovšem hraje to pár lidí, narozdíl od této hříčky.
Dovolím si malý offtopic a vyjádřím se k tomuto. Zápasy se odehrávaly v přesně určených dnech a v přesně určenou hodinu na mapách, kde byla vlčí smečka ve vyčkávací pozici a blížil se konvoj... Také bych chtěl upozornit, že Liga se nehrála na čistém SH3 (který je v základu plný nesmyslností v oblasti účinku zbraní, detekce ponorek, či její výdrže) a hrála/hraje se na módu TGW, který upravuje mnoho věcí směrem k realitě... Zápas trval max. 2 hodiny (takže nic dramatického)... Největší úbytek hráčů způsobilo ukončení podpory Ubisoftu pro SH3 (je to přeci jen dost letitá hra) a zrušení multiplayerových serverů... Liga se přesunula na platformu Tunngle... Já osobně jsem přestal aktivně hrát z časových důvodů (ten pevný den a hodina se pro mě staly problém)... (Dodnes jsem reservě 33. flotily)
Obrázek

Že jsem paranoidní ještě neznamená, že po mě nejdou...
Odpovědět

Zpět na „Počítačové a deskové hry“