World of Warships

Hry s válečnou tématikou, strategie, akční.

Moderátor: jarl

Odpovědět
Uživatelský avatar
Tempik
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 1690
Registrován: 24/3/2008, 20:27
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: World of Warships

Příspěvek od Tempik »

Nevím jaké turbolasery máš namysli, ale na 10 km to letí řádově vteřiny. Loďky maj zadýmování. Torpédoborec je nejtěžší trefit (překvapivě).
S tanky to nemá až tak moc společného.
Je to hra. Předpokládám, že simulátor se nedal čekat. Nedovedu si moc dobře představit, kdyby na každém z 1500 postů lodě musel být jeden hráč a dělat tu svoji přesnou práci. Je vcelku logické, že tam budou jistá ulehčení a zjednodušení a taktéž jiné mechanismy, aby to bylo hratelné. Asi by nikoho (respektive by se asi na světě pár lidí našlo, ale na tom by nikdo nevydělal) nebavilo nahánět nepřítele 4 dny a pak ho podle radaru v noci zkoušet trefit :-)
Uživatelský avatar
Polarfox
6. Podplukovník
6. Podplukovník
Příspěvky: 5843
Registrován: 5/11/2010, 21:01
Bydliště: Praha

Re: World of Warships

Příspěvek od Polarfox »

Ale néé, to jsem nemyslel...já nikdy nečekal a ani nechtěl žádnou hardcore simulaci. Mě oddychovka vůbec nevadí, ale musí se to vzít za správný konec. A ne že vezmeš tanky, z 90% obšlehneš celý herní/bojový systém a jen je vyměníš za lodě (a ještě to potvrdíš výroky "a to si představte jako lehký tank" - popravdě ty lodě byly uměle pokrouceny, aby se vpasovaly do herního systému tančíků, protože je to osvědčený model a jediné o co jde, jsou snadno konvertovatelní hráči a prachy). Prostě herní invence 0%, jen rejžovačka, obyčejný klon....potenciál někam utekl a skvěle se schoval a už ho nikdo nenajde.

Jinak nevím, třeba se pletu s turbolasery a cloakem, ale ve videích, která jsem viděl, po sobě lodě pálily svítícím "něčím", co obvykle létá ve sci-fi filmech mezi mlátícími se loděmi v širém vakuu...a loď, která byla před hráčem, tam najednou nebyla. Patrně se dokázala v tom širém moři zamaskovat za vlnu...opět stejný přiblblý systém z tančíků, který tam může být ok, ale tady je to nonsens. A to se týká i dalších věcí jako dmg systému atp. Prostě vezmu bitevní loď, nacpu ji do formičky od těžkého tanku, udělám z ní těžký tank, dám jí do ruky krásný renderovaný transparent "jsem bitevní loď" a mám bitevní loď, i když je to tank :D...a samozřejmě nesmím zapomenout na promo video, kde se budu tvářit, jak je to reálné a že se bitevní loď měla vlastně vždy chovat jako těžký tank.
ObrázekObrázekObrázek

U národa, u něhož je nejoblíbenějším historickým spisovatelem Vlastimil Vondruška, se nějakého historického prozření a sebereflexe dočkáme opravdu jen velice stěží. (Polarovo motto pro rok 2019)

“Without data, you're just another person with an opinion.” W. Edwards Deming

Brána do Mordoru: https://twitter.com/fbeyeee?lang=cs
Sujky
rotný
rotný
Příspěvky: 81
Registrován: 23/1/2012, 21:17

Re: World of Warships

Příspěvek od Sujky »

O dost realnejsie na tom bude zrejme War Thunder ked vyda Naval units, ale to je ale asi este dost doleko.
Uživatelský avatar
Alfik
7. Major
7. Major
Příspěvky: 4131
Registrován: 16/9/2008, 19:23
Bydliště: Jeseník

Re: World of Warships

Příspěvek od Alfik »

Tak jsem nainstaloval, a odpol usilovně zkoušel :)
Mám "trojky" v obou národech a pátej level.
Je to zábavné, hezké a příjemně to po letadlech překvapilo.
Systém není zcela přebrán od tanků, jsou tam rozdíly, a u lodí je např. "hitpointový" systém celkem logický a odpovídající více než u tanků. Lodě střílejí granáty - sice svítící více než reálné, ale aspoň je na co čučet. Doba letu má nemalý vliv a taky se dá střílet balisticky, přes ostrov, takže se žádné Starwars nekonají. A navíc, AP mají jinou křivku letu a dostřel oproti HE!
Lodě mizí v jednom ze dvou případů: pokud ti "odjede" za tvůj dohled, a pokud zajede za dýmovou clonu. U toho prvního je celkem logické, že dohled je menší než v reálu, ostatně i mapa je menší než Atlantik. U toho druhého (a tady asi vznikl omyl s "mizením") se zobrazuje loď a mlha různě - při pohledu přímo vidíš mlhu a z lodě buď nic, nebo jen nadpis. Ale při pohledu přes zaměřovač vidíš "nic" - vodní hladinu, a pokud se loď třeba přídí vynoří z mlhy, tak ji uvidíš. Pokud zase zapluje, tak ti zmizí. Čili problém je jen v tom, že přes zaměřovač nevidíš tu zadýmovací mlhu. A to mohou snadno změnit či opravit.
"Zapomněli jste na syny Vorvénovy. Ztratili jste Greptrovo kladivo. Vás nikdo mstít nebude." Dr. Lazarus
Uživatelský avatar
Aaron Goldstein
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 3062
Registrován: 19/7/2014, 19:38
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: World of Warships

Příspěvek od Aaron Goldstein »

Upozornění: aktualizace hry a odstavení serveru

Aktualizace je naplánována na 14. července a na servery se bude zavádět od 05:00 do 06:30 SELČ. Během této doby bude herní server nedostupný.

Hlavní změny v následující aktualizaci:
Do herního klienta byly vráceny prémiové lodě vyšších úrovní: japonský křižník VIII. úrovně Atago a americký křižník VII. úrovně Atlanta.
Bylo provedeno několik změn na mapách.
Do hry byly přidány následující lodě, které ovšem slouží jen k testovacím účelům (nebude je tedy možné vlastnit, ale setkáte se s nimi ve hře): Diana, Pallada, Marblehead, Cincinnati, Tachibana, Sakura, Mikasa.

Podrobné informace se dočtete v blogu vývojářů (pouze v angličtině).

http://worldofwarships.eu/cs/news/commo ... lert-0403/
Obrázek

Že jsem paranoidní ještě neznamená, že po mě nejdou...
Uživatelský avatar
Polarfox
6. Podplukovník
6. Podplukovník
Příspěvky: 5843
Registrován: 5/11/2010, 21:01
Bydliště: Praha

Re: World of Warships

Příspěvek od Polarfox »

Alfik píše:Systém není zcela přebrán od tanků, jsou tam rozdíly
Ano, uznávám, například nejsou tam tanky, ale lodě, čímž výčet těch hlavních víceméně končí :)....jinak je to stejná slátanina historických lodí a projektů, starých vedle nových, starých po nových, nové před starými, různých slepenin reálné a smyšlené techniky, jedno a to samé dělo jednou střílí na 6 km, podruhé na 9 km. Jedna loď je tam v nějaké hybridní staré verzi, jiná v hybridní nové verzi..aby jednou měla AA silnější, podruhé zas slabší. A vůbec je vše podřízeno jediné věci - hratelnosti a vyváženosti v rámci Tierů, takže to ztrácí zcela kontakt s realitou a především často samo se sebou (tj. tuny nekonzistencí i v rámci těch uplichtěných vybalancovaných parametrů, právě proto že jsou vybalancované).

Jak už jsem tu psal, tak nečekám od toho nějaké zázraky, zvláštní reálnost nebo simulátor, ale invenci. A ta je nulová, systém je čistočistý klon tanků, což se k tomuto vůbec nehodí a mělo to být pojato zcela jinak. Jenže to by riskovali konvertovatelnost hráčů z WoT a prachy a také by to stálo větší úsilí a opět prachy (ačkoli absolutně nechápu, co jim trvalo tolik let převést ten klon WoT do života, zvláště když to je v podstatě jednodušší prostředí).

Takže tu máme mimo jiné bitevky, bez rozmyslu vražené do houfu křižníků, stačí je jen kapku retardovat a "vybalancovat", čímž se sice zcela ztratí celá idea a vůbec logické fungování námořního boje (byť herního), ale halelůja, můžeme se přidržet systému WoT, Tierů a potřeby naservírovat hráči bitevku hned z kraje, páč potřebujeme, aby byl šťastný a měl toho svýho mazlíka s velkými děly co nejdříve a hrál :) Koho zajímá, že bitevku přestřílí na dálku kdejaký lehký křižník, hlavně když je to bitevka a dělá bum z mooc věží :) U Pensacoly se hezky rozepíšeme v popisku o rozmístění věží, ale z přístavu na nás rozmile kouká jeden z hybridů Wargamingu se čtyřmi dvoudělovými věžemi. Japonská a americká torpéda dostala také nějaký svůj svébytný herně ušitý systém, který se rozchází s realitou a už se to začíná množit různými prémiovými lodičkami, které jsou často stejné, jako základní, ale parametrově někde jinde (ve WG si zatím očividně oblíbili Omahu :D) a už nám opět typicky vystrkují růžky různé ruské nabušené speciálky, přičemž jeden se už může jen těšit na kompletní ruský strom, to bude pošušňání...čekám, kdy na nás posléze místo torpéda vystartuje raketa :)

Tanky byly fajn a zábavné a člověk jim leccos odpustil, ale tenhle FPS klon tanků teda neuvěřitelně odflákli... Proto ta kritika...protože jsem se těšil, ale tohle neuvěřitelně odbyli a retardovali...dá se to hrát, ale tančíky jsou o 300% zábavnější/logičtější a to jsem lodičkář.
ObrázekObrázekObrázek

U národa, u něhož je nejoblíbenějším historickým spisovatelem Vlastimil Vondruška, se nějakého historického prozření a sebereflexe dočkáme opravdu jen velice stěží. (Polarovo motto pro rok 2019)

“Without data, you're just another person with an opinion.” W. Edwards Deming

Brána do Mordoru: https://twitter.com/fbeyeee?lang=cs
Trismegistos
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 1366
Registrován: 9/10/2011, 19:03

Re: World of Warships

Příspěvek od Trismegistos »

Dlouho jsem ve hře nebyl. a dnes po připojení koukám, že můj agilní křižník má novou schopnost: sonar. Mám tedy očekávat příchod ponorek?

Edit: Pro upřesnění mám Americký Phoenix.
Uživatelský avatar
Aaron Goldstein
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 3062
Registrován: 19/7/2014, 19:38
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: World of Warships

Příspěvek od Aaron Goldstein »

Dle dotazu u hráčů, co křižníky hrají, sonar prý zvyšuje vzdálenost detekce torpéd... (já hraju jen BB a to ještě velmi, velmi sporadicky - není čas)
Obrázek

Že jsem paranoidní ještě neznamená, že po mě nejdou...
Trismegistos
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 1366
Registrován: 9/10/2011, 19:03

Re: World of Warships

Příspěvek od Trismegistos »

Aha, děkuji za objasnění.
Mauler
podpraporčík
podpraporčík
Příspěvky: 264
Registrován: 19/4/2014, 17:32

Re: World of Warships

Příspěvek od Mauler »

Sonar ještě svyšuje o nějakou část viditelnost DD zkrz kouřovou clonu....
Lepší je tragický konec než tragédie bez konce
Uživatelský avatar
Alfik
7. Major
7. Major
Příspěvky: 4131
Registrován: 16/9/2008, 19:23
Bydliště: Jeseník

Re: World of Warships

Příspěvek od Alfik »

Abych řekl pravdu, tak po odehrání nějakých těch bitev (mám už i letadlofku, heč! :D ) musím dát za pravdu Polarovi.
Je to možná dobré tak na odreagování - dojdu domů, dám si jednu bitvu, a jdu hrát něco lepšího :) (nebo spíš :( ?).
"Zapomněli jste na syny Vorvénovy. Ztratili jste Greptrovo kladivo. Vás nikdo mstít nebude." Dr. Lazarus
Uživatelský avatar
Zemakt
6. Podplukovník
6. Podplukovník
Příspěvky: 11407
Registrován: 28/8/2008, 11:14
Bydliště: Cheb

Re: World of Warships

Příspěvek od Zemakt »

Já jsem se vrátil zase k letadýlkům, je to prostě více funy.
ObrázekObrázek

"Voni fotr, řekněte jim tam, že se jim na jejich párky vyserem!"
Uživatelský avatar
Polarfox
6. Podplukovník
6. Podplukovník
Příspěvky: 5843
Registrován: 5/11/2010, 21:01
Bydliště: Praha

Re: World of Warships

Příspěvek od Polarfox »

Alfik píše:Abych řekl pravdu, tak po odehrání nějakých těch bitev (mám už i letadlofku, heč! :D ) musím dát za pravdu Polarovi.
Je to možná dobré tak na odreagování - dojdu domů, dám si jednu bitvu, a jdu hrát něco lepšího :) (nebo spíš :( ?).
Co si budeme povídat, podělali to :) Polar sám už na to nehrábnul víc jak týden, páč je to prostě nuda no. Zlatý tančíky :)
Zemakt píše:Já jsem se vrátil zase k letadýlkům, je to prostě více funy.
A jaký jsou letadýlka? Já to ani nezkoušel, protože se o tom šířily zvěsti, že to nebyl nejvyvedenější kousek.
ObrázekObrázekObrázek

U národa, u něhož je nejoblíbenějším historickým spisovatelem Vlastimil Vondruška, se nějakého historického prozření a sebereflexe dočkáme opravdu jen velice stěží. (Polarovo motto pro rok 2019)

“Without data, you're just another person with an opinion.” W. Edwards Deming

Brána do Mordoru: https://twitter.com/fbeyeee?lang=cs
Uživatelský avatar
Zemakt
6. Podplukovník
6. Podplukovník
Příspěvky: 11407
Registrován: 28/8/2008, 11:14
Bydliště: Cheb

Re: World of Warships

Příspěvek od Zemakt »

Myslel jsem k WT, po skopčácích a sovětech jedu od začátku tomíky. Zábava je to oproti lodím neporovnatelná.
ObrázekObrázek

"Voni fotr, řekněte jim tam, že se jim na jejich párky vyserem!"
Uživatelský avatar
Alfik
7. Major
7. Major
Příspěvky: 4131
Registrován: 16/9/2008, 19:23
Bydliště: Jeseník

Re: World of Warships

Příspěvek od Alfik »

Mě začíná vadit to zasazení do WWI a WWII.
Logicky- žádná hra nemůže být bez úprav (balancování) - jinak by byla nehratelná. V reálu totiž nikdy není žádná bitva či fáze války "vybalancovaná" - kdo by byl takový blb že by do toho šel při rovností šancí??? Principem je, že se každý snaží mít výhody. Kvalitativní, kvantitativní (když už jsme u té techniky), nebo třeba výhodu překvapení, politickou, apod.
Takže, u těchhle her mi vadí a) věčné diskuse o tom, který kanon byl v reálu o tolik a tolik mm přesnější či průraznější a jeho munice (třeba) barevnější, a b) věčné diskuse jestli má být Ruských "téček" ve hře více než "tygrů" nebo ne... protože "to tak bylo" (pomiňme že často "to tak nebylo" ale málo z těch lidí v diskusích nad Wot a WT chodí na Palbu :) ).
Takže - už se skoro těším na Crossout, který by snad měl být (kromě tak trochu scifi nebo spíš postapo) i trošku podle logiky a fyziky. Uvidíme jestli to nepo... :)
"Zapomněli jste na syny Vorvénovy. Ztratili jste Greptrovo kladivo. Vás nikdo mstít nebude." Dr. Lazarus
Uživatelský avatar
Polarfox
6. Podplukovník
6. Podplukovník
Příspěvky: 5843
Registrován: 5/11/2010, 21:01
Bydliště: Praha

Re: World of Warships

Příspěvek od Polarfox »

Vždy je nejlepší něco, co nemá nic společného s realitou, protože tam si člověk parametry a vztahy nastaví jak chce.

Při dobrém přístupu se dá tímhle prolézt i s něčím, co je založeno na opravdové historii. Ale opakuji, při dobrém přístupu a myšlení hlavou. Ve WG se ale navždy zasekli na úrovni tanků a myslí si, že to bude fungovat na všechno. Takže vzhledem k tomu, že neznají nic jiného než ty svoje převzaté tiery a umělý balanc, aby se lodě pokřivily požadavkům, tak si plaveš s bitevní lodí a s 305mm kanóny jen bezmocně čučíš, jak tě ostřeluje kdejaká džunka se 120mm tintítkem....místo toho, aby jsi ji smetl z hladiny. Protože tiery, protože WG, protože tanky, protože lenost. Jinak by totiž bitevní loď nemohla plavat ve stávajícím systému mezi džunkami a vše by šlo do kopru, nemohli by jsme použít stávající strom, nemohli by jsme mít bitevní lodě tak rychle atd. Takže máme chudé prostředí a nudné nelogické lodě a systém boje, protože pro WG je neschůdné vzít celý systém a kompletně ho přeorat. Vrhnout se do nové hry? Brrr..rouhání :) Raději zrecyklovat tanky a doufat, že to přiláká tolik tankoidních lidí, že zisky převáží náklady.
ObrázekObrázekObrázek

U národa, u něhož je nejoblíbenějším historickým spisovatelem Vlastimil Vondruška, se nějakého historického prozření a sebereflexe dočkáme opravdu jen velice stěží. (Polarovo motto pro rok 2019)

“Without data, you're just another person with an opinion.” W. Edwards Deming

Brána do Mordoru: https://twitter.com/fbeyeee?lang=cs
Mauler
podpraporčík
podpraporčík
Příspěvky: 264
Registrován: 19/4/2014, 17:32

Re: World of Warships

Příspěvek od Mauler »

Polarfox - souhlasím jelikož hrát Kawachi bylo utrpení než se člověk prochcípal dál :D
Lepší je tragický konec než tragédie bez konce
Uživatelský avatar
Tempik
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 1690
Registrován: 24/3/2008, 20:27
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: World of Warships

Příspěvek od Tempik »

Polare, ale co je na tom systému stromu špatně? No tak začínáš s bitevkama z roku 1920, torpédoborcema z roku 1920 a křižníkama 1920. Každý strom si postupuje. To je přece nesmysl, aby bitevky byly až na vrcholu. Bitevky vždycky vznikali souběžně s torpédoborcema a křižníkama. Nevidím v tom problém, že se i ve hře potkávají bitevky s křižníkama a torpédoborcema. By ty hry byli dost nudné, kdyby všichni první třetinu hry hráli jen s torpédoborci proti torpédoborcům, druhou třetinu hry jen s křižníky proti křižníkům a poslední třetinu hry jen s Bitevkou proti bitevce.
A že si na bitevku troufne torpédoborec se svýma 120mm dělíčkama? A co ti jako udělá? Možná tak poškodí nějaký AA post. A ty ho samozřejmě můžeš svými 305 mm děly normálně smáznout. Jeden zásah z děla sice občas snesou, ale salvu, co se trefí 2-3 (a více) granáty prostě ta džunka nepřežije a smeteš ji.
Já spíš myslím, že pro tebe ta hra byla neschůdná ještě než vznikla. A to právě proto, že to je hra a ty chceš simulátor (který by tě ale asi až tak nebavil, kdyby jsi měl 80 hodin někoho honit, 5 hodin si ho rovnal do radaru a pak vystřelil, deset minut dobíjel, vystřelil a pak bys buď jel znovu někam 80 hodin, nebo měl Game over, bo nepřítel vystřelil lépe.

Ta hra není žádný zázrak po stránce historie, ani žádný zázrak po stránce zábavnosti, ale oboje tak nějak kombinuje lépe, než COKOLIV.
Možná kdysi Navyfield. Ale ten měl ty samé neduhy co WOWP. A dvojka navyfieldu byla úplně otřesná.
WT asi zkusí zkopírovat i lodě, dá tomu hitzóny místo HPček, ale bude to v podstatě to samé, jen více o penězích.
Uživatelský avatar
Aaron Goldstein
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 3062
Registrován: 19/7/2014, 19:38
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: World of Warships

Příspěvek od Aaron Goldstein »

Po omezenou dobu je možné získat prémiovou loď Albany s místem v přístavu zdarma Je to dárek od WG u příležitosti jeho "narozenin"... Ovšem jim unikl o malinko dříve.... Z toho vyplývá, že bude pravděpodobně platný po celý weekend (bez záruky)...
Velký obrázek
Obrázek je vizuálně zmenšen. Zobrazit v plné velikosti
Kód je: ALBANY
Obrázek

Že jsem paranoidní ještě neznamená, že po mě nejdou...
Trismegistos
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 1366
Registrován: 9/10/2011, 19:03

Re: World of Warships

Příspěvek od Trismegistos »

Obrázek
Aaron Goldstein píše:Po omezenou dobu je možné získat prémiovou loď Albany s místem v přístavu zdarma Je to dárek od WG u příležitosti jeho "narozenin"... Ovšem jim unikl o malinko dříve.... Z toho vyplývá, že bude pravděpodobně platný po celý weekend (bez záruky)... Kód je: ALBANY
Aarone, potvrzuji a moc děkuji za tip. Albany už se houpe v přístavu. :)
Odpovědět

Zpět na „Počítačové a deskové hry“