Kerbal Space Program

Hry s válečnou tématikou, strategie, akční.

Moderátor: jarl

Odpovědět
Uživatelský avatar
Alchymista
5. Plukovník
5. Plukovník
Příspěvky: 4883
Registrován: 25/2/2007, 04:00

Re: Kerbal Space Program

Příspěvek od Alchymista »

netestoval som to v 1, to je fakt...
Mod - zatiaľ to stojí, neni ani čas ani chuť na hranie
ObrázekObrázek

Оптимисты изучают английский язык, пессимисты - китайский. А реалисты - автомат Калашникова
Mauler
podpraporčík
podpraporčík
Příspěvky: 264
Registrován: 19/4/2014, 17:32

Re: Kerbal Space Program

Příspěvek od Mauler »

Obrázek
Velký obrázek
Obrázek je vizuálně zmenšen. Zobrazit v plné velikosti
To dole jsou ty nešťastníci co jsou uvěznění na munu v mobilní laboratoři + raketa co je měla zachránit :roll:
Lepší je tragický konec než tragédie bez konce
Uživatelský avatar
kopapaka
6. Podplukovník
6. Podplukovník
Příspěvky: 3837
Registrován: 26/1/2008, 20:47
Bydliště: kósek od Prostějova

Re: Kerbal Space Program

Příspěvek od kopapaka »

Tohle v jedničce letí..?
Trochu se bojím, že právě takovéhle použití nevyužije asi žádnou výhodu prouďáků...
Nevím...
ObrázekObrázek Obrázek
"Válka je Mír, Svoboda je Otroctví a Nevědomost je Síla!"
Mauler
podpraporčík
podpraporčík
Příspěvky: 264
Registrován: 19/4/2014, 17:32

Re: Kerbal Space Program

Příspěvek od Mauler »

kopapaka píše:Tohle v jedničce letí..?
Trochu se bojím, že právě takovéhle použití nevyužije asi žádnou výhodu prouďáků...
Nevím...
Letí docela v pohodě ale problém je spotřeba paliva nejdřív motory vytočit do otáček,pak boostry + 4 skippery zažehnout a uvolnit rampu,pak odhoz boosterů,,okolo 10 km se odhodí nádrže na kterých byly upevněný boostery a zažehne se prostřední stupeň (všechny zbývají 2 nádrže + prostřední jsou plné) a ramjety to táhnou do 26 km a pak se odhodí,v 40 se odhodí poslední dvě nádrže a táhne to jen prostřední stupeň který má opět plnou nádrž.Na 200km oběžnou dráhu to dostanu bez problémů,jenže pak musím získat unikovou rychlost a pak ještě brzdit na munu a provádět korekce a to nikdy nevyjde palivo tak abych je dostal domu :evil:
Lepší je tragický konec než tragédie bez konce
Uživatelský avatar
Alchymista
5. Plukovník
5. Plukovník
Příspěvky: 4883
Registrován: 25/2/2007, 04:00

Re: Kerbal Space Program

Příspěvek od Alchymista »

Podľa popisu mi to príde ako "špatne navrhnuté" - súčasne pracujúce prúdové motory + boostre na TPH + motory na KPH
V takom prípade sa nemajú šancu uplatniť žiadne z ich výhod - vlastne u žiadneho typu motoru.
Od prúdového motoru musíš maximálne využiť to, v čom je "dobrý" - obrovské Isp v "malých" výškach. Booster na TPH je na tom opačne - mizerné Isp ale velký ťah.
ObrázekObrázek

Оптимисты изучают английский язык, пессимисты - китайский. А реалисты - автомат Калашникова
Mauler
podpraporčík
podpraporčík
Příspěvky: 264
Registrován: 19/4/2014, 17:32

Re: Kerbal Space Program

Příspěvek od Mauler »

Souhlasím akorát ještě nemám vyzkoumaný dock mechjeb(a přijít o nervy při každým doknutí se mi nechce) jinak bych to rozložil do menších částí kde bych se snažil využít jednotlivých komponent, takhle je to asi příliš překombinované.....
Lepší je tragický konec než tragédie bez konce
Uživatelský avatar
Alfik
7. Major
7. Major
Příspěvky: 4219
Registrován: 16/9/2008, 19:23
Bydliště: Jeseník

Re: Kerbal Space Program

Příspěvek od Alfik »

Na dokování doporučuju (místo MechJebu) dvě věci:
1) tohle: http://kerbal.curseforge.com/ksp-mods/2 ... ersion-6-2 - máš to hned, není to ve"stromě" výzkumu, je to totiž jen (z hlediska hry, resp. "vědy" ve hře) nadstavba navballu a tudíž není důvod "odemykat" si to.
2) praxi. No já vím, blbá rada, ale fakt je, že po nějakých 100-200 dokováních ti bude MechJeb na nic a nebudeš jej na tohle vůbec používat. Já už jej vlastně používám jen na tři věci - start (už je to pro mě dost ohraná vesta, a dělám jich spoustu zvl. právě pro dokované věci), vyhledání startovacích oken k planetám a provedení startovacího zážehu, a přesné nastavování plánovaných zážehů (pom. maneuver planneru).
"Zapomněli jste na syny Vorvénovy. Ztratili jste Greptrovo kladivo. Vás nikdo mstít nebude." Dr. Lazarus
Uživatelský avatar
kopapaka
6. Podplukovník
6. Podplukovník
Příspěvky: 3837
Registrován: 26/1/2008, 20:47
Bydliště: kósek od Prostějova

Re: Kerbal Space Program

Příspěvek od kopapaka »

Alchy, tak se zdá, že ten tvůj vynález pro Alchemyst se líbí Indům :)
http://www.kosmonautix.cz/2015/06/indie ... ketoplanu/
ObrázekObrázek Obrázek
"Válka je Mír, Svoboda je Otroctví a Nevědomost je Síla!"
Uživatelský avatar
Alchymista
5. Plukovník
5. Plukovník
Příspěvky: 4883
Registrován: 25/2/2007, 04:00

Re: Kerbal Space Program

Příspěvek od Alchymista »

po rýchlom teste - Mauler potrebuje tých prúdových motorov hodne - v zostave s nádržou FL-T200 (90 jednotiek paliva) aspoň štyri na každé Jumbo so Skiperom. A bude vhodné aj ručné riadenie Skiperov - je tam totiž pokles ťahu prúdových motorov pri výške nad 1km a malej rýchlosti pod cca 200m/s. Vtedy treba prúdovým motorom trochu "pomôcť", potom, keď zostava zrýchli na ~250m/s možno skipery zasa vypnúť - do bodu 25000m x 550-700m/s alebo tak nejak to už prúdové motory dotiahnu samé (mne zhasínali na výške okolo 26-27000 metrov). Tam zasa treba zahodiť celú zostavu aj s nádržami (je v nich trochu paliva) a sacákmi.
ObrázekObrázek

Оптимисты изучают английский язык, пессимисты - китайский. А реалисты - автомат Калашникова
Mauler
podpraporčík
podpraporčík
Příspěvky: 264
Registrován: 19/4/2014, 17:32

Re: Kerbal Space Program

Příspěvek od Mauler »

Alfik - díky za tip,vyzkouším časem :up:

Alchymista - no já sem s těma proudovýma motorama zkoušel je umístit i místo těch boosterů měl jsem tam 4 další a dohromady 8 ale leze to docela do financí a když uvážím že bych potřeboval 16 tak v kariéře by mi vypadaly vlasy při každém startu.Škoda že SSTO nemá možnost zabudování tepelného štítu jako v reálu aby to bylo rozumně znovupoužitelné jako jeřáb na vynesení na oběžnou dráhu něco jako byl clarion.
Lepší je tragický konec než tragédie bez konce
Uživatelský avatar
kopapaka
6. Podplukovník
6. Podplukovník
Příspěvky: 3837
Registrován: 26/1/2008, 20:47
Bydliště: kósek od Prostějova

Re: Kerbal Space Program

Příspěvek od kopapaka »

Mauler: ale ono jde dát na SSTO tepelný štít, jen to prostě nebude moct být až tak velká nebo složitě konstruovaná obludka, jako byl i Clarion. Druhá možnost je použít raketoplán nebo něco s podobně velkým odporem a hromadou brzdících štítů. Chce to nápad...
:)

Jinak raketoplány (v KSP!) nemají štíty a přes atmosféru létají - jen to bude chtít chránit vstupy vzduchu - u nich nepomůže ani schování za štítem. Ohřívá je totiž uvnitř proudící vzduch...

Variabilitě (ani šílenství) se meze nekladou :-?
Velký obrázek
Obrázek je vizuálně zmenšen. Zobrazit v plné velikosti
ObrázekObrázek Obrázek
"Válka je Mír, Svoboda je Otroctví a Nevědomost je Síla!"
Mauler
podpraporčík
podpraporčík
Příspěvky: 264
Registrován: 19/4/2014, 17:32

Re: Kerbal Space Program

Příspěvek od Mauler »

Ano nad tím sem taky přemýšlel a dokonce i odzkoušel že brzdící štíty dokážou skrouhnout rychlost při sestupu docela významně a natolik že mi neshoří ani sání pokud sem ho nespálil při stoupání :D
Velký obrázek
Obrázek je vizuálně zmenšen. Zobrazit v plné velikosti
Co mi ale vadí je že křídla jsou složený ze segmentů který jednou drží a podruhý ne a dochází k rezonancím a zbytečnému odporu a nemůžu sehnat mod který jede na současné verzi něco jako byl procedural dynamics nebo B9 Areospace procedural nechodí na současné verzi:( Nemá někdo dobrý tip ?
Lepší je tragický konec než tragédie bez konce
Uživatelský avatar
kopapaka
6. Podplukovník
6. Podplukovník
Příspěvky: 3837
Registrován: 26/1/2008, 20:47
Bydliště: kósek od Prostějova

Re: Kerbal Space Program

Příspěvek od kopapaka »

Alchy: mód asi funguje, mám z něj jen jety a v KSC je vidím. Test za chvilku...
Mauler: existuje mód "Stage recovery" který umožňuje záchranu odhozených stupňů. Testne totiž každý odhozený stupeň, jestli má comand modul, padáky a nebo podobné hlouposti... Pokud stupeň vyhoví podmínkám uvedeným u módu - dostaneš zpět odpovídající částku. Dokonce to jde kontrolovat už při stavbě...
Nejlíp to samozřejmě funguje u celkově drahých stupňů s jety - jen by se hodilo je odhazovat najednou jako jeden díl...
ObrázekObrázek Obrázek
"Válka je Mír, Svoboda je Otroctví a Nevědomost je Síla!"
Mauler
podpraporčík
podpraporčík
Příspěvky: 264
Registrován: 19/4/2014, 17:32

Re: Kerbal Space Program

Příspěvek od Mauler »

Kopapaka já myslel s tím modem to aby se křídlo dalo udělat v jednom kuse bez segmentů a šlo ho tvarovat podle potřeby něco jako je tady screen z modu procedural dynamics který běží na starších verzích hry
Velký obrázek
Obrázek je vizuálně zmenšen. Zobrazit v plné velikosti
Lepší je tragický konec než tragédie bez konce
Uživatelský avatar
kopapaka
6. Podplukovník
6. Podplukovník
Příspěvky: 3837
Registrován: 26/1/2008, 20:47
Bydliště: kósek od Prostějova

Re: Kerbal Space Program

Příspěvek od kopapaka »

Mauler: já odpovídal na komentář, kde píšeš, že větší počet jetů je moc drahý... Křídla nevím...
Alchy - SCRAMjet funguje :)
ObrázekObrázek Obrázek
"Válka je Mír, Svoboda je Otroctví a Nevědomost je Síla!"
Uživatelský avatar
Alfik
7. Major
7. Major
Příspěvky: 4219
Registrován: 16/9/2008, 19:23
Bydliště: Jeseník

Re: Kerbal Space Program

Příspěvek od Alfik »

Z kuloárů proslýchá, že na Procedural se pracuje... a ještě to potrvá.
Příčinou je nová aerodynamika - ona je totiž jen velmi jednoduše udělaná (přeci jen, jde primárně o stavění raket, letadla jsou jaxi "navíc"), je to vlastně jen tabulka s nadefinovanými laterálními odpory dílů při určených úhlech náběhu (není to skut. aerodynamika, není tam vliv obtékání ani nic dalšího), no a při zvětšení/zmenšení dílu by tento neměl odpovídající, změněné hodnoty toho odporu.
U starého modelu to nevadilo. Tam byla aerodynamika ještě jednodušší.
Máme prý čekat a vyhlížet :)
"Zapomněli jste na syny Vorvénovy. Ztratili jste Greptrovo kladivo. Vás nikdo mstít nebude." Dr. Lazarus
Uživatelský avatar
Alchymista
5. Plukovník
5. Plukovník
Příspěvky: 4883
Registrován: 25/2/2007, 04:00

Re: Kerbal Space Program

Příspěvek od Alchymista »

Experimentálny stroj vyzeral takto - reaktívna jednotka je s diaľkovým riadením a padákmi (preventívne aj s batériou, cena rakety ~60000, cena jednotky ~8500) :
Obrázek
A pikoška - po dosiahnutí LKO ~180km ešte zostalo v Jumbe okolo 400 paliva a 490 okysličovadla - dosť na deorbit...
ObrázekObrázek

Оптимисты изучают английский язык, пессимисты - китайский. А реалисты - автомат Калашникова
Uživatelský avatar
kopapaka
6. Podplukovník
6. Podplukovník
Příspěvky: 3837
Registrován: 26/1/2008, 20:47
Bydliště: kósek od Prostějova

Re: Kerbal Space Program

Příspěvek od kopapaka »

Malé testovací a cvičné letadélko...
Velký obrázek
Obrázek je vizuálně zmenšen. Zobrazit v plné velikosti
Alchy: test kombinovaných jetů z tvého módu...
Ještě horší vstupy vzduch - hraju kariéru...
Velký obrázek
Obrázek je vizuálně zmenšen. Zobrazit v plné velikosti
Deorbit nebyl potřeba, cirkularizaci obstaral orbiter. A hurá na Mun :D
ObrázekObrázek Obrázek
"Válka je Mír, Svoboda je Otroctví a Nevědomost je Síla!"
Mauler
podpraporčík
podpraporčík
Příspěvky: 264
Registrován: 19/4/2014, 17:32

Re: Kerbal Space Program

Příspěvek od Mauler »

Obdivuji invenci ve stavbě letadel - SSTO já nemám zas tolik fantasie tak dávám přednost klasickým aerodynamickým tvarům,nicméně sem zjistil že když běží motor tak vyrábí i proud tak sebou neberu ani baterie při malém letadle kde je skoro nulový odběr.....A ještě malý dotaz,co je lepší na trouhelníkovém křídle ala Mirage,elevom na křídle nebo na ocasní části samostatná výškovka?Já sem si s tím hrál trošku a zjistil sem že při vyšších rychlostech dochází k obtékání křídla takovou rychlostí že přestane výškovka vzadu reagovat i elevomy a když tam navíc zabuduji vodorovné řídící plochy před křídlem tak je zas extremně náchylný na řízení a prudkou změnu kurzu takovým způsobem že se mi letoun zase rozpadl ve vzduchu díky aerodynamickým silám :D
Velký obrázek
Obrázek je vizuálně zmenšen. Zobrazit v plné velikosti
Lepší je tragický konec než tragédie bez konce
Uživatelský avatar
kopapaka
6. Podplukovník
6. Podplukovník
Příspěvky: 3837
Registrován: 26/1/2008, 20:47
Bydliště: kósek od Prostějova

Re: Kerbal Space Program

Příspěvek od kopapaka »

Mauler: tak on Clarion i ty další pokusy jsou vlastně raketou poháněnou proudovými motory...
O moc víc toho není.
Letadla moc nelítám a když jo, tak buď pomalu a nízko nebo tak vysoko a rychle, že běží RCS... Takže jsem si nevšiml.
Ale jinak jako řídící plochy používám i brzdící štíty - jdou tak aktivovat a vypadá to, že v mezních rychlostech nebudou špatné...
Navíc se zdá, že se přehřívají méně než plovoucí kormidla...
To samé platí o stabilizátorech z konstrukčních dílů - pravda ne tolik...

Další testy nástupce Clarionu.
Funguje, ale skutečný nástupce asi bude vypadat jinak...
Velký obrázek
Obrázek je vizuálně zmenšen. Zobrazit v plné velikosti
Edit: Takže super - po restartu hry mi to cosi vypsalo, něco ve smyslu, že je má uložená hra nekompatibilní s verzí hry... Přes několik pokusů se už nenačetla...
Takže nová kariéra :/

Alchy: tvůj mód má asi nějaké problémy - motory dobrý, ale sacák se ukazuje jen jako aerodynamický kužel. Víc nevím...
ObrázekObrázek Obrázek
"Válka je Mír, Svoboda je Otroctví a Nevědomost je Síla!"
Odpovědět

Zpět na „Počítačové a deskové hry“