War Thunder

Hry s válečnou tématikou, strategie, akční.

Moderátor: jarl

Uživatelský avatar
Zemakt
6. Podplukovník
6. Podplukovník
Příspěvky: 11466
Registrován: 28/8/2008, 11:14
Bydliště: Cheb

Re: War Thunder

Příspěvek od Zemakt »

To je fakt hustý, to chcu taky :rotuj:
ObrázekObrázek

"Voni fotr, řekněte jim tam, že se jim na jejich párky vyserem!"
Uživatelský avatar
Hans S.
5. Plukovník
5. Plukovník
Příspěvky: 3767
Registrován: 22/2/2007, 04:34
Bydliště: Gartenzaun
Kontaktovat uživatele:

Re: War Thunder

Příspěvek od Hans S. »

Oculus Rift :). V prodeji by to mělo být snad už letos v létě (cena snad okolo 7000), otázka je ale podpora od gamesek...
Uživatelský avatar
Marvin
rotmistr
rotmistr
Příspěvky: 149
Registrován: 21/12/2005, 18:18

Re: War Thunder

Příspěvek od Marvin »

Zjistil jsem, že hra je i pro Linux a tak jsem ji zkusil. Hrál jsem "realistický mod" a musím říct, že jsem z toho málem dostal vyrážku. Všechno Ruský je nejlepší.
Ruský bombardér rychlostí i točivostí dostane britskou stíhačku. Ruské tanky všechno zničí jedinou ranou, klidně i do pásu nebo bedny s nářadím. Ruská munice i palivo jsou uvědomělé a vědí kdy mají hořet či bouchnout.
Nevím, jestli to byla taková kravina od začátku nebo jestli to takhle "vylepšili" postupnými updaty, ale pokud se trochu zajímáte o vojenskou techniku, raději to ani neinstalujete.
Jestliže je nepřítel ukryt v nedobytné pevnosti, dbejte na to, aby se odtamtud opravdu už nikdy nedobyl.
Uživatelský avatar
Alfik
7. Major
7. Major
Příspěvky: 4160
Registrován: 16/9/2008, 19:23
Bydliště: Jeseník

Re: War Thunder

Příspěvek od Alfik »

Marvin píše:Zjistil jsem, že hra je i pro Linux a tak jsem ji zkusil. Hrál jsem "realistický mod" a musím říct, že jsem z toho málem dostal vyrážku. Všechno Ruský je nejlepší.
Ruský bombardér rychlostí i točivostí dostane britskou stíhačku. Ruské tanky všechno zničí jedinou ranou, klidně i do pásu nebo bedny s nářadím. Ruská munice i palivo jsou uvědomělé a vědí kdy mají hořet či bouchnout.
Nevím, jestli to byla taková kravina od začátku nebo jestli to takhle "vylepšili" postupnými updaty, ale pokud se trochu zajímáte o vojenskou techniku, raději to ani neinstalujete.
V Elder Scroll Online jednu dobu po Cyrodiilu běhali jen mágové v "županech" (light hadrech), s destrotyčkama v rukách. Pak, po nějakém patchi, samí Dragonknightové v medium hadrách a s obouručními zbraněmi - napřed frčely obouruční meče, pak palice, nakonec sekery. Teď to vypadá zase na převahu magičů, ale s luky...
Je to hra. Není to hard core simulátor, to by to hrálo pár set lidí na světě, stejně jako třeba CLOD či BOS. I "realistické" a "simulátorové" bitvy jsou z hlediska hard hráčů (třeba HanseS. Cassiova nebo mého - a na Palbě bys našel i spoustu jiných, nemohu vyjmenovat všechny co znám) ubohou arkádou.
Na druhou stranu, je to zábavné. Sranda, zvláště když tě smahne nějaký Staliniový zázrak na jednu ranu zatímco tobě "bouncne" deset ran... :rotuj: (pozn. "stalinium" je zázračná slitina, která odráží i atomovku, vyrábí se z ní veškerá ruská technika ve WT).
No tak prostě hraj ruské stroje, no, když jsou Staliniové.. Já taky hraju mj. i ruské, a mch. v ESO hraju nightblada, to abych nešel s davem :D
Hraj vyváženě za všechny. Uvidíš, že za Rusy se taky nehraje vždy dobře. A nezapoměň., že na prvním tieru to může vypadat úplně jinak než na těch vyšších (píšeš žes hru zkusil a tak asi máš první tiery jak u letadel tak u tanků). Rusům pomáhá hodně to, že mají podceněný battlerating, což je hodnota, podle které se sestavují teamy (podle BR se dělá MM - matchmaking).
Rozhodně od hry, vyvíjené ruským týmem, nečekej že nej- budou jiné než ruské stroje. Prostě se bav a moc to "nežer", ať neskončíš jako ti co na oficiálním foru rozebírají účinky HEAT munice na posádku v reálných konfliktech :D
"Zapomněli jste na syny Vorvénovy. Ztratili jste Greptrovo kladivo. Vás nikdo mstít nebude." Dr. Lazarus
Uživatelský avatar
Guderian
četař
četař
Příspěvky: 68
Registrován: 5/7/2013, 23:34
Bydliště: Hradec Králové

Re: War Thunder

Příspěvek od Guderian »

Ale no tak, stalinium už i tady? :) Mám nahráno docela dost a můžu s klidným svědomím říct, že vývojáři se vždy snaží o maximální balanc, ale samozřejmě protože hra je často updatovaná a jsou přidávány nové stroje, občas se stane, že něco je OP (overpowered), protože vývojáři něco špatně odhadli, ale zpravidla následuje náprava. Oni taky nemůžou vždy zaručeně vědět, který stroj kam přesně zařadit, to jim ukáží až statisticky ze hry, když je nějaký stroj podezřele silný. Jediné, co je v té hře OP pořád, jsou hráči. I s mnohem slabším tankem/letadlem lze vyhrát nad papírově lepším soupeřem, když se použije ta správná taktika. Ale když vidím ty joudy, jak se s M-18 Hellcat ženou čelně proti nepříteli v první linii, tak se nedivím, že jim pak nepřátelé připadají nespravedlivě silní :D (netvrdím, že je to váš případ, házím do placu jen jako kuriozitu, kterou ve hře poměrně běžně zaznamenávám).
Válka je hrozná, nepřípustná, ale ještě hroznější a nepřípustnější je otroctví. - Karel Čapek

Kde je zákon v rozporu s morálkou, tam stojí občan před krutou volbou: jestli má ztratit smysl pro morálku, nebo úctu k zákonu. - F. Bastiat
Uživatelský avatar
Alfik
7. Major
7. Major
Příspěvky: 4160
Registrován: 16/9/2008, 19:23
Bydliště: Jeseník

Re: War Thunder

Příspěvek od Alfik »

Pokud si přečteš pořádně, co jsem napsal, a povšimneš si smajlíků, tak ti dojde... 1) že si ze "stalinia" dělám prču (hlavně z jeho jůtubového propagandisty), a 2) že hraju za všecky národy vč. sovětů a mám v nich zrovna tolik smrtí jako jinde.
Co jsem napsal je, že domněnka o "OP" ruských letadel a tanků je poněkud vyvrácena údaji ze hry, odehranými bitvami, počtem smrtí a kilů, apod. Stačí si kliknout na kteréhokoli hráče a zobrazit si jeho výsledky - a je po staliniu :)
Co zůstává, je jistá převaha BR ruských typů na nízkých tierech, což tvrdím opakovaně a trvám na tom - ale to je prostě součást hry a je to jen o tom, že vývojáři pustili kdysi dávno do světa blbou větu o tom, že BR se budou upravovat automaticky podle výsledků, což se neděje. Prostě typický reklamní kec.
Co asi tak jiného by mohli ti vývojáři udělat? Stavět proti sobě realistické tygry a realistické t-34 v poměru 1:3?
A co by asi tak potom mohli dělat dejme tomu s realistickými 17-liberkami, a s jejich APDS střelivem?
Realismus a simulátorovost je jedna věc, a hratelnost druhá. Můžeme mít simulátor, nebo hru s arénovými pravidly (konečná délka bitev, omezení "mantinely" - rozměry mapy, vyrovnanost týmů). Válka nikdy není spravedlivá. Velitel, který by měl převahu, a čekal by na "vyvážený mačmejking", by byl nejspíš střelen do zad svými muži.
Simulátory existují. Hraje je hrstka lidí. WT hraje spousta lidí. Se všemi výhodami i nevýhodami.
"Zapomněli jste na syny Vorvénovy. Ztratili jste Greptrovo kladivo. Vás nikdo mstít nebude." Dr. Lazarus
Uživatelský avatar
Marvin
rotmistr
rotmistr
Příspěvky: 149
Registrován: 21/12/2005, 18:18

Re: War Thunder

Příspěvek od Marvin »

Zásahové modely tanků rozhodně vyvážené nejsou. Na hře je vidět, že zatímco s ruskými tanky si někdo pořádně vyhrál, tanky ostatních národností jsou odfláknuté způsobem který jen těžko odolá dojmu, že nejde o úmysl.
Když už jsme u příkladů pár zkušeností ze hry uvedu.
T-34 - zásah zezadu na věž, na motor, po otočení (jak to bez motoru dokázal netuším) do boku korby mezi kola. Po té vypálí jedinou ránu a PzKpfw IV zničí zásahem do pojezdového kola.
KV-2 - několik zásahů do věže v místech kde je uložená munice. Naštěstí ruská munice je uvědomělá a ví kdy má bouchnout, takže se nic nestane.
PzKpfw IV - dostane zásah od T-34, přes půl mapy, z boku do bedny s nářadím. Okamžitě následuje výbuch munice i motoru.
Tiger - zásah na věž pod úhlem někde mezi 0-5°. Střela ruského tanku si náhle vzpomene, jak byla ještě rudou ve vagónu a co říkali mladí komsomolci na nádraží. Změní směr o 120° (sic!) a namíří si to přes 90mm kruppovi ocely přímo dovnitř.
Cromwell - zásah z T-34 zepředu na bednu s nářadím nad blatníkem. Okamžitý výbuch munice.
Takhle bych mohl pokračovat do nekonečna. Pokud to hrajete netvrďte mi, že jste si toho nevšimli. Tanky všech národností vybuchují po banálních zásazích do pásů, kol a vnějších beden. Oproti tomu po ruských tancích střely častěji kloužou a podezřele často nepůsobí očekávané fatální poškození.

Jasně je to arkáda, ale na blbce a německého turistu narazíte všude. Bohužel často potkávám lidi, kteří to hrají a považují za realistické. Radši ani nechci vědět, co si pod tím představují.
Jestliže je nepřítel ukryt v nedobytné pevnosti, dbejte na to, aby se odtamtud opravdu už nikdy nedobyl.
Uživatelský avatar
danny1691
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 1417
Registrován: 20/10/2005, 19:24

Re: War Thunder

Příspěvek od danny1691 »

Lol a co já najezdil ve všech T-34 a příčina smrti? Pz IIIM
Obrázek
Fraška života letí kupředu jak splašená herka - a diváky už pranic nezajímá zápletka prvního aktu.
Uživatelský avatar
Marvin
rotmistr
rotmistr
Příspěvky: 149
Registrován: 21/12/2005, 18:18

Re: War Thunder

Příspěvek od Marvin »

danny1691 píše:Lol a co já najezdil ve všech T-34 a příčina smrti? Pz IIIM
Já nikde nepíši, že to nejde. Jen je to prapodivně obtížnější než něco zničit T-34.
Jestli se ti to ale stává hodně často, tak jsi asi pěkná lama. :wink:
Jestliže je nepřítel ukryt v nedobytné pevnosti, dbejte na to, aby se odtamtud opravdu už nikdy nedobyl.
Uživatelský avatar
Aaron Goldstein
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 3062
Registrován: 19/7/2014, 19:38
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: War Thunder

Příspěvek od Aaron Goldstein »

Obrázek

...a pro Ground Forces to platí také....
Obrázek

Že jsem paranoidní ještě neznamená, že po mě nejdou...
Trismegistos
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 1366
Registrován: 9/10/2011, 19:03

Re: War Thunder

Příspěvek od Trismegistos »


Námořní bitvy ve War Thunderu: Uzavřený betatest - ještě letos!

Více informací zde.
Sujky
rotný
rotný
Příspěvky: 81
Registrován: 23/1/2012, 21:17

Re: War Thunder

Příspěvek od Sujky »

Zaujimalo by ma preco nemozu byt v hre aj velke lode v tych hraniciach reality ktoru uz ma War Thunder pre tanky a lietadla nastavene. Nikto od nich neocakava nahananie Bismarcka. Boj o urdzanie ostrovov, odrazenie vylodenia atd by sa podla mna dali uskutocnit v rozumnom case a priestore.
Uživatelský avatar
Tempik
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 1690
Registrován: 24/3/2008, 20:27
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: War Thunder

Příspěvek od Tempik »

Torpédové čluny se budou navzájem nahánět torpédy. A to jako pořád myslí vážně, že si hrají na simulátor? Proto udělají jedno ze dvou loďstev sovětské, protože sověti pořádně žádné loďstvo neměli? To jsou pro mne dva dost významné kroky vedle.
Uživatelský avatar
Alfik
7. Major
7. Major
Příspěvky: 4160
Registrován: 16/9/2008, 19:23
Bydliště: Jeseník

Re: War Thunder

Příspěvek od Alfik »

Tempik píše:... sověti pořádně žádné loďstvo neměli...
Tempíku, sakra, todle a na Palbě? :D No neměli Tirpitze nebo Jamato, ale že by neměli "žádné" loďstvo?
Naopak, já si myslím že v intencích toho co uznámili, tedy menších a rychlejších lodí, kocábek budou mít zrovna tolik co jiní.
:razz:
"Zapomněli jste na syny Vorvénovy. Ztratili jste Greptrovo kladivo. Vás nikdo mstít nebude." Dr. Lazarus
Uživatelský avatar
Tempik
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 1690
Registrován: 24/3/2008, 20:27
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: War Thunder

Příspěvek od Tempik »

Kocábek snad. Ale nemyslím si, že konkurenceschopných. Takže budou tahat z prstu staty, aby to šlo hrát a v podstatě se vydají cestou WarGamingu, nad který se povyšují.
Uživatelský avatar
Polarfox
6. Podplukovník
6. Podplukovník
Příspěvky: 5849
Registrován: 5/11/2010, 21:01
Bydliště: Praha

Re: War Thunder

Příspěvek od Polarfox »

Neboj, ruského tam zatím není nic :D....i ty "ruské" torpédové čluny, co tam hrdinně potápějí německou bitevku, jsou americké.
ObrázekObrázekObrázek

U národa, u něhož je nejoblíbenějším historickým spisovatelem Vlastimil Vondruška, se nějakého historického prozření a sebereflexe dočkáme opravdu jen velice stěží. (Polarovo motto pro rok 2019)

“Without data, you're just another person with an opinion.” W. Edwards Deming

Brána do Mordoru: https://twitter.com/fbeyeee?lang=cs
madrabbit
nadrotmistr
nadrotmistr
Příspěvky: 192
Registrován: 9/3/2010, 14:13

Re: War Thunder

Příspěvek od madrabbit »

No minimálně za Velké války nebyly ruské lodě špatné, naopak. Imperatrica Marija byla slušná loď. To, že za 2.s.v. nic moc nesvedly je druhá věc.
Uživatelský avatar
Alfik
7. Major
7. Major
Příspěvky: 4160
Registrován: 16/9/2008, 19:23
Bydliště: Jeseník

Re: War Thunder

Příspěvek od Alfik »

Jen klid hoši.
Bavíme se o hře, kde se vesele prohánějí blueprinty či stroje vyrobené v jednom - dvou kusech, kde excelují stroje které ve skutečnosti propadly a byly hromadně vyřazovány, a kde (v arkádě) létají všecka letadla véceméně stejně a tanky provádějí tance na ledě :)
A neříkejte že ne - hraju to taky (no, teď v létě jsem furt na letišti nebo na jezerech, ale...).
Je to MOBA - sice ne zrovna LOLko, ale multiplayer online battleground arena to je. Má to všechny znaky areny - předem určená mapa s mantinely, předem určené počty a typy protivníků, předem určená pravidla boje i vítězství, předem určený čas. Charakteristiky a výkony jsou proto balancovány, což opakovaně "nasírá" pár hráčů co se chtějí hádat o milimetry a metry/sec (tzv. "ruský bias" :) ).
S ohledem na to si nemyslím, že by herní sovětské námořnictvo nemělo s čí vyjet. Samozřejmě, skutečné, historické bylo o něčem jiném. Ale pro potřeby této hry mají dost typů a nebudou mít problém ani s výkony dělostřelectva a torpéd, stejně jako s jinými charakteristikami lodí. Vše se dá "přiohnout" troškou "biasu" :) A v této hře nebude vadit, že na mapě Havaje budou třeba bojovat Němci proti Rusům :D
Já se celkem těším.
"Zapomněli jste na syny Vorvénovy. Ztratili jste Greptrovo kladivo. Vás nikdo mstít nebude." Dr. Lazarus
Uživatelský avatar
Polarfox
6. Podplukovník
6. Podplukovník
Příspěvky: 5849
Registrován: 5/11/2010, 21:01
Bydliště: Praha

Re: War Thunder

Příspěvek od Polarfox »

Alfik píše:Charakteristiky a výkony jsou proto balancovány, což opakovaně "nasírá" pár hráčů co se chtějí hádat o milimetry a metry/sec.
V tomhle nesouhlasím. Co podle mého nasírá většinu vojenských hnidopichů není balancování, ale jak se to podává. Popravdě spotřební akční onlinovka ve vytyčených mantinelech se asi nedá ani vytvořit bez toho, aniž by historické faktory a přesnost nedostaly na prdel. Tohle v podstatě chápe většina hnidopichů...je to ostatně jenom hra. A stále to může být velice zábavná a dobrá hra, přesnost nepřesnost a užít si ji dokáže každý, opět včetně hnidopichů. Ale má to zásadní podmínku...hra musí zůstat hrou a autoři si nesmí ze zištných důvodů přihřívat polívčičku a začít si hrát na přesnost, protože tak své dílko lépe prodají. V tom okamžiku se totiž hnidopich přepíná z módu "no a co že se Tirpitz chová jako Iowa, vždyť je to jen kulisa a nikdo netvrdí, že to není jen kulisa...hlavně že se to dobře paří" do módu "Tirpitz se tu chová jak Iowa a vy se tu kasáte, jak je to úžasně technicky a historicky přesné?...tak to teda ne....pokud tedy tvoříte to co říkáte, tak by to mělo vypadat takhle, takhle a takhle". A tímto způsobem začne věčné dohadování o parametrech, národech a bůhvíčem ještě. Toto není ani tak problém rýpalství jako toho, že si autoři sami na sebe rýpaly poštvávají svým balením kusu žuly do zlatého celofánu. A to každým svým videem, článkem, novou lodí atd....vše plné chyb a nekonzistencí, ale vše podávané místo kusu žuly ve zlatém papírku jako zlatý valoun a to vše s kamenným ksichtem. Kdyby řekli "hele, je to sice kus šutru, ale zabalíme ho do zlata a budeme dělat jako..hlavně když to bude sranda", tak nemá 1) normální hnidopich důvod rejpat a 2) nepoučitelný hnidopich munici. Jenže né, oni to podají jako "hele, máme pro vás úžasný zlatý valoun i se známkou původu...čubrňte na ten úžasnej butrák a plesejte nad ním", tak je celkem jasné, že se to na ně sesype jak vosy :)

A je to začarovaný kruh, protože nikdo neřekne "jsme jen blbá arkáda, která si hraje na přesnost, aby vypadala lépe a nalákala více lidí...a peněz" a nepotopí tak svoji loď. A ti druzí do toho naopak budou rejt tak dlouho, dokud tahle fasáda bude existovat a dokud ji budou autoři svým fundovaně se tvářícím rádoby-historičnem až pa-historičnem, které spoustě lidí leze na nervy, setrvale přikrmovat.
ObrázekObrázekObrázek

U národa, u něhož je nejoblíbenějším historickým spisovatelem Vlastimil Vondruška, se nějakého historického prozření a sebereflexe dočkáme opravdu jen velice stěží. (Polarovo motto pro rok 2019)

“Without data, you're just another person with an opinion.” W. Edwards Deming

Brána do Mordoru: https://twitter.com/fbeyeee?lang=cs
Uživatelský avatar
Alfik
7. Major
7. Major
Příspěvky: 4160
Registrován: 16/9/2008, 19:23
Bydliště: Jeseník

Re: War Thunder

Příspěvek od Alfik »

Takhle se to dá taky říct.
Jednoduše - PR kecy prodejního oddělení nejsou totéž co by řekl vývojář.
No a co bys jako čekal? Že zrovna kvůli tobě ti "píáráci" budou říkat pravdu?
Kdo věří reklamě, může si za to sám. A ten legendární výrok "chceme být realističtí jak jen to půjde" byl a je jen reklama. Pravdivé je na tom snad jen to "jak jen to půjde".
A mch polovinu těchhle stesků mají na svědomí egomaniaci co chtějí aby s jejich tankem či letadlem rozmázli cokoli, protože když prohrají tak to považují za osobní urážku - a spec. je mi na zvracení z té druhé poloviny: náckotechnikofilů co požadují aby cokoli ruského/anglického/amerického bylo 1000x horší než cokoli "od Ády "protože "oni to tak cítí že by to tak mělo být". A těch je bohužel plné fórum WT.
"Zapomněli jste na syny Vorvénovy. Ztratili jste Greptrovo kladivo. Vás nikdo mstít nebude." Dr. Lazarus
Odpovědět

Zpět na „Počítačové a deskové hry“