World of tanks
Moderátor: jarl
- kopapaka
- 6. Podplukovník
- Příspěvky: 3837
- Registrován: 26/1/2008, 20:47
- Bydliště: kósek od Prostějova
Re: World of tanks
Tanktoon Parade. Ranzar.
"Válka je Mír, Svoboda je Otroctví a Nevědomost je Síla!"
Re: World of tanks
Kopapaka: dobré využitie automatického zameriavania, osobne mi síce skôr prekážalo, ale tebe sa s ním darí dobre. Nerozmýšlal si o kúpe automatického hasiaceho prístroja, keď už je za kredity?
Ramon: ideálna ukážka toho, prečo strieľať po nepriateľských Hellcatoch ako prvých.
Ramon: ideálna ukážka toho, prečo strieľať po nepriateľských Hellcatoch ako prvých.
Na fórum už neprispievam, smerujte svoje nezmysli na ostatných členov fóra...
(Tech channel) youtube.com/user/IonorRea
(Satire channel) youtube.com/channel/UCjS5hvJT-No5zoxPKdX1qCA
(Tech channel) youtube.com/user/IonorRea
(Satire channel) youtube.com/channel/UCjS5hvJT-No5zoxPKdX1qCA
- kopapaka
- 6. Podplukovník
- Příspěvky: 3837
- Registrován: 26/1/2008, 20:47
- Bydliště: kósek od Prostějova
Re: World of tanks
Ionor: Mě taky překáží. Míří blbě, moc vysoko, takže půlka granátů lítá kdovíkam ( no, necelá... ), ale pokud jde o rychlé natočení a zamíření ( nejen u TD ), tak na to nemám. Ani sem si nevšiml, že už je za kredity. Možná, uvidím, ale zrovna jsem típl WOT, ani jsem nečekal na výsledky poslední bitvy. Přestalo mě to bavit - výsledky posledních bitev, to, že sem si vůbec nezahrál, všechno. Možná příště...
Přeložené vysvětlení tragické funkce MM ve WOT...
Taky možnost.
http://www.worldofwars.cz/index.php?/to ... ing-od-wg/
Přeložené vysvětlení tragické funkce MM ve WOT...
Taky možnost.
http://www.worldofwars.cz/index.php?/to ... ing-od-wg/
"Válka je Mír, Svoboda je Otroctví a Nevědomost je Síla!"
Re: World of tanks
Děvčata jedou do boje
Re: World of tanks
Ta anime je super
mimochodem je tam i LT-38
mimochodem je tam i LT-38
Re: World of tanks
To by mě zajímalo jestli by ty holky z videa zvládli i T-34, kde si i mužici ze sibiře museli při řazení pomáhat kladivem
Re: World of tanks
Tak hned po ránu při snídani jedna z cyklu slavné prohry. Tentokrát s Centurionem:
http://wotreplays.com/site/206480#himme ... urion_mk_i
http://wotreplays.com/site/206480#himme ... urion_mk_i
- Ramon
- nadpraporčík
- Příspěvky: 432
- Registrován: 18/9/2007, 17:30
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: World of tanks
Tady máte hezkou ukázku, jak dokáže top tier tank hned ze začátku pokazit bitvu celému týmu - naštěstí nepřátelskému :
http://wotreplays.com/site/206817
A taky je to ukázka toho, jak dlouho to občas trvá, než mi dojde, že to koupil můj řidič
http://wotreplays.com/site/206817
A taky je to ukázka toho, jak dlouho to občas trvá, než mi dojde, že to koupil můj řidič
Re: World of tanks
Tak taky jedna ode mne:
- kopapaka
- 6. Podplukovník
- Příspěvky: 3837
- Registrován: 26/1/2008, 20:47
- Bydliště: kósek od Prostějova
Re: World of tanks
Rozsáhlé změny v 0.8.6
http://forum.worldoftanks.eu/index.php? ... try4806794
Edit: dobře je to skill...
http://forum.worldoftanks.eu/index.php? ... try4806794
Edit:Změny přesnosti děl
Dle našeho názoru je toto jedna z nejvýznamnějších změn uvedených do hry od 0.8.0.
Pro ty z vás které to zajímá, zde je statistická teorie využitá pro tuto mechaniku. V tuto chvíli ve hře využíváme normální (Gaussovo) rozdělení pro výpočet hodnot pro umístění střel. Ale protože musí existovat hranice kam mohou střely mířit, všechny extrémní hodnoty jsou přiřazeny okrajům zaměřovacího kruhu. Jednoduše, i limity toho nejvíce nepřesného děla jsou pořád okraje zaměřovacího kruhu.
V tuto chvíli ve verzi 8.5 máme nastaven jako limit sigma 1.3. To znamená že asi 19.4% střel dopadne na okraj zaměřovacího kruhu.
Měli jsme dobré důvody proč byl tento limit zvolen v roce 2010, od té doby se ale hra vyvinula a my jsme připraveni postoupit dál.
Ve verzi 8.6 jsme se rozhodli změnit model rozdělení pro výpočet přesnosti a zvýšit limit na 2-sigma. To znamená že pouze 4.6% střel dopadne na okraj zaměřovacího kruhu. To je skoro čtyřikrát méně než podle starého modelu!
Také jsme se rozhodli, že už není zapotřebí aby nerovnoměrně vyšší množství střel dopadlo na okrajích, takže všechna místa dopadu budou rovnoměrně umístěna od středu k okrajům zaměřovacího kruhu. To znamená, že celkově bude mnohem méně střel dopadajících na okraj zaměřovacího kruhu. Jinými slovy, střely budou rovnoměrněji rozdělené po celém zaměřovacím kruhu.
Jak to ovlivní hratelnost?
Znamená to, že přesnost všech děl se značně zvýší. Hráči si všimnou že mnohem méně střel dopadá na okraj zaměřovacího kruhu - ve skutečnosti tyto střely se stanou opravdu vzácnými. Snižujeme tím vliv náhodného faktoru na hru, což znamená odpovídající navýšení vlivu hráčského skillu.
Rozhodli jsme se neuplatnit tyto změny ve stejné podobě u dělostřelectva, protože by to mohlo přespříliš ovlivnit hratelnost. U dělostřelectva budou tyto změny vykompenzovány změnou rozptylu střel. Pokud jste již videli informace ohledně charakteristik dělostřelectva v Update 8.6, prosím neobávejte se. Není to nerf, jsou to opatření k zabránění přílišnému posílení. Průměrná přesnost dělostřelectva bude v podstatě stejná, jen lépe předvídatelná.
Nová mechanika HEAT munice:
V tuto chvíli mechanika HEAT munice funguje tak že je sotva odlišná od normální průbojné munice. Abychom je udělali více odlišné a také abychom snížili vliv HEAT munice na hratelnost, rozhodli jsme se upravit její mechaniku ve verzi 0.8.6. a učinit ji více realistickou:
• HEAT střely se budou odrážet pokud dopadnou pod úhlem větším než 80 stupnů (každá střela ale může mít mírně jiné charakteristiky). Průbojnost pancíře zůstane po odrazu stejná.
• Po průrazu, HEAT střela se nemůže odrazit uvnitř tanku (změní se na přímý proud)
• Po průrazu, HEAT střela ztratí 5% průbojnosti za každých 10 cm uražené vzdálenosti
• Po průrazu, síla s kterou HEAT střela pokračuje uvnitř pancíře bude brát v úvahu úhel dopadu mezi pancířem a bodem průrazu
Celkově tyto změny znamenají, že HEAT střely se nyní namísto průrazů za 0 spoškození budou odrážet a budou mít snížené hodnoty průraznosti v případě zásahu představeného pancíře (řidiči Mausů toto budou milovat)
Poznámka: Pásy vozidla se v případě HEAT střeliva budou také počítat jako představný pancíř
Nová mechanika maskování:
V tuto chvíli maskování na vozidlech a maskovací sítě fungují jako násobitelé v celkovém vzorci výpočtu maskování. Tedy pokud základní hodnota maskování daného vozidla je nízká, výhoda poskytnutá těmito zařízeními se také blíží nule.
Rozhodli jsme se to změnit. Od nynějška, maskovací hodnoty vozidla a maskovacích zařízení se budou sčítat. To znamená že nyní maskovací síť a maskování na vozidle budou poskytovat pevné bonusy, které se budou lišit jen podle třídy vozidla (například TD dostanou nejvyšší bonus).
Abychom se vyhnuli vedlejším efektům jako třeba skoro neviditelným TD, bylo rozhodnuto že snížíme celkové bonusy k maskování poskytované keři a padlými stromy.
Změny v hodnotách kreditů a zkušeností obdržených za bitvy:
V tuto chvíli stíhače tanků a dělostřelectvo mají postih na množství zkušeností obdržených za bitvu - TD mají nyní o 33% méně XP, SPG mají o 50% méně než běžné tanky.
• Ve verzi 0.8.6 odstraníme tyto postihy. To znamená, TD a SPG budou dostávat mnohem více XP za bitvu
• Také přidáme bonus za asistenci - vyřazení pásů protivníka. Pokud vyřadíte pásy nepřítele a vaši spojenci ho poté poškodí nebo zničí, obdržíte odměnu v kreditech a XP. Mechanika bude podobná tomu jak momentálně funguje bonus za odhalování nepřátel.
Mě teď došla jedna věc, hlavní důvod proč mi to s tím automatem tak jde je střelec na 100% a perk Kritický zásah ( nebo jak to je ) na cca 70%.Ionor píše:Kopapaka: dobré využitie automatického zameriavania, osobne mi síce skôr prekážalo, ale tebe sa s ním darí dobre.
Edit: dobře je to skill...
"Válka je Mír, Svoboda je Otroctví a Nevědomost je Síla!"
Re: World of tanks
copak o to, přesnost mám asi 70% ale raději bych probíjel s následnou "damáží"
zásahy za 0 mi lezou krkem a občasná "nesmrtelnost" taky
zásahy za 0 mi lezou krkem a občasná "nesmrtelnost" taky
Fraška života letí kupředu jak splašená herka - a diváky už pranic nezajímá zápletka prvního aktu.
Re: World of tanks
Perk funguje len ked je na 100%. Skill funguje už od jeho pridania členovi posádky, teda od 0% a jeho úroveň sa postupne navyšuje až do 100%.kopapaka píše: Mě teď došla jedna věc, hlavní důvod proč mi to s tím automatem tak jde je střelec na 100% a perk Kritický zásah ( nebo jak to je ) na cca 70%.
BTW. moje replays sú tu
http://mwreplays.com/mikhail800/
ale v budúcnosti budem aj ja využívať http://wotreplays.com/
Dezoláti všech zemí, vyližte si prdel!
- kopapaka
- 6. Podplukovník
- Příspěvky: 3837
- Registrován: 26/1/2008, 20:47
- Bydliště: kósek od Prostějova
Re: World of tanks
mikhail: dobře, to mi trochu uniklo...
danny1691: jo, to by se mi taky hodilo Ale vzhledem k tomu, že hraju za rusáky, tak se přesnost docela hodí
danny1691: jo, to by se mi taky hodilo Ale vzhledem k tomu, že hraju za rusáky, tak se přesnost docela hodí
"Válka je Mír, Svoboda je Otroctví a Nevědomost je Síla!"
Re: World of tanks
já si na rusáky nemůžu stěžovat
efektivita střelby
T-34-85 77%
KV-1S 75%
T-150 74%
KV-3 75%
IS 76%
IS-3 84%
KV-4 80%
IS-8 81%
efektivita střelby
T-34-85 77%
KV-1S 75%
T-150 74%
KV-3 75%
IS 76%
IS-3 84%
KV-4 80%
IS-8 81%
Fraška života letí kupředu jak splašená herka - a diváky už pranic nezajímá zápletka prvního aktu.
Re: World of tanks
Zajímavé videa z bitev
...já si též nemohu na rusáky stěžovat, to sice mám jen T34-85, SU-85, ale spokojenost...
...já si též nemohu na rusáky stěžovat, to sice mám jen T34-85, SU-85, ale spokojenost...
Re: World of tanks
zdravím, někde jsem četl, že se sice zvýší přesnost, ale sníží penetrace...takže sice se bude lépe mířit, ale kdo neví kam střílet, tak neprorazí...
Re: World of tanks
U TD, ktoré majú obecne najlepšiu penetráciu zo všetkých tankov to nieje pri dobrom matchmakingu problém...stejne ako to nieje problém u pomalých tankov, kde používaš HE muníciu pretože kanóny pre daný tank stejne potrebnú presnosť na streľbu do slabých miest za jazdy, resp. penetráciu AP muníciou ďalej než na 100m proti nauhlovaným tankom nemajú...
Nakoľko ale je vo WoT EU účet s tvojím nickom (3,221 odohraných zápasov) a máš niečo odohrané na stredných nemeckých tankoch, zrejme sa odomňa nedozvieš nič nového...
Nakoľko ale je vo WoT EU účet s tvojím nickom (3,221 odohraných zápasov) a máš niečo odohrané na stredných nemeckých tankoch, zrejme sa odomňa nedozvieš nič nového...
Na fórum už neprispievam, smerujte svoje nezmysli na ostatných členov fóra...
(Tech channel) youtube.com/user/IonorRea
(Satire channel) youtube.com/channel/UCjS5hvJT-No5zoxPKdX1qCA
(Tech channel) youtube.com/user/IonorRea
(Satire channel) youtube.com/channel/UCjS5hvJT-No5zoxPKdX1qCA
Re: World of tanks
Ahoj, na WoT mám nick rEvoluce:-)
pokud lidi vědí kam střílet, tak to nebude pro ně až taková změna (bude větší přesnost - tzn weak spoty stejně prostřelí)...ale bude to změna pro lidi, klteří nedoměřují, nebo nevědí kam střílet...já to tu psal kvůli tomu, abych trochu uklidnil nadšení z vyšší přesnosti:-)
test 8.6 začne myslím každou chvíli, tak se brzy dozvíme, jak se tyto změny projeví ( i ty ostatní změny jako HEAT munice, maskování).
U HE munice jsem za jízdy střílel jenom vyjímečně, pokud chceš plný dmg, tak musíš prostřelit (a mají obecně nižší penetraci). Ale chystají se změny i ohledně houfnic, tak nevím jak to bude...s těmi 100 metry u AP podle mě nemáš pravdu, stači doměřit a trefovat weak spot (pokud je moc tvrdý soupeř, tak přebiju na Goldovou za stříbrný, kterou vozím 5-10 ks pro tyto případy)...já HE vůbec nepoužívám, jedině u artyn a u Tier II-III:-)
pokud má někdo problém s prostřelováním AP municí na srovnatelných tierech tak si stáhněte hit zones pro patch 8.5...je to legální a dost to pomůže;-)
pokud lidi vědí kam střílet, tak to nebude pro ně až taková změna (bude větší přesnost - tzn weak spoty stejně prostřelí)...ale bude to změna pro lidi, klteří nedoměřují, nebo nevědí kam střílet...já to tu psal kvůli tomu, abych trochu uklidnil nadšení z vyšší přesnosti:-)
test 8.6 začne myslím každou chvíli, tak se brzy dozvíme, jak se tyto změny projeví ( i ty ostatní změny jako HEAT munice, maskování).
U HE munice jsem za jízdy střílel jenom vyjímečně, pokud chceš plný dmg, tak musíš prostřelit (a mají obecně nižší penetraci). Ale chystají se změny i ohledně houfnic, tak nevím jak to bude...s těmi 100 metry u AP podle mě nemáš pravdu, stači doměřit a trefovat weak spot (pokud je moc tvrdý soupeř, tak přebiju na Goldovou za stříbrný, kterou vozím 5-10 ks pro tyto případy)...já HE vůbec nepoužívám, jedině u artyn a u Tier II-III:-)
pokud má někdo problém s prostřelováním AP municí na srovnatelných tierech tak si stáhněte hit zones pro patch 8.5...je to legální a dost to pomůže;-)
- kopapaka
- 6. Podplukovník
- Příspěvky: 3837
- Registrován: 26/1/2008, 20:47
- Bydliště: kósek od Prostějova
Re: World of tanks
Zipoun: ono záleží na jaké vzdálenosti se střílí. Pokud máš zbraň s horším rozptylem a střílíš zrovna na větší vzdálenost, tak ti obrazec rozptylu klidně jde mimo cíl - v tom případě se bude hodit, že okrajem kruhu projde míň střel.
"Válka je Mír, Svoboda je Otroctví a Nevědomost je Síla!"