World of tanks

Hry s válečnou tématikou, strategie, akční.

Moderátor: jarl

Odpovědět
Uživatelský avatar
kopapaka
6. Podplukovník
6. Podplukovník
Příspěvky: 3837
Registrován: 26/1/2008, 20:47
Bydliště: kósek od Prostějova

Re: World of tanks

Příspěvek od kopapaka »

Tanktoon Parade. Ranzar.
ObrázekObrázek Obrázek
"Válka je Mír, Svoboda je Otroctví a Nevědomost je Síla!"
Uživatelský avatar
Ionor
nadporučík
nadporučík
Příspěvky: 877
Registrován: 18/6/2008, 03:56
Kontaktovat uživatele:

Re: World of tanks

Příspěvek od Ionor »

Kopapaka: dobré využitie automatického zameriavania, osobne mi síce skôr prekážalo, ale tebe sa s ním darí dobre. Nerozmýšlal si o kúpe automatického hasiaceho prístroja, keď už je za kredity?
Ramon: ideálna ukážka toho, prečo strieľať po nepriateľských Hellcatoch ako prvých.
Na fórum už neprispievam, smerujte svoje nezmysli na ostatných členov fóra...
(Tech channel) youtube.com/user/IonorRea
(Satire channel) youtube.com/channel/UCjS5hvJT-No5zoxPKdX1qCA
Uživatelský avatar
kopapaka
6. Podplukovník
6. Podplukovník
Příspěvky: 3837
Registrován: 26/1/2008, 20:47
Bydliště: kósek od Prostějova

Re: World of tanks

Příspěvek od kopapaka »

Ionor: Mě taky překáží. Míří blbě, moc vysoko, takže půlka granátů lítá kdovíkam ( no, necelá... ), ale pokud jde o rychlé natočení a zamíření ( nejen u TD ), tak na to nemám. Ani sem si nevšiml, že už je za kredity. Možná, uvidím, ale zrovna jsem típl WOT, ani jsem nečekal na výsledky poslední bitvy. Přestalo mě to bavit - výsledky posledních bitev, to, že sem si vůbec nezahrál, všechno. Možná příště...

Přeložené vysvětlení tragické funkce MM ve WOT...
Taky možnost.

http://www.worldofwars.cz/index.php?/to ... ing-od-wg/
ObrázekObrázek Obrázek
"Válka je Mír, Svoboda je Otroctví a Nevědomost je Síla!"
Uživatelský avatar
krizak
praporčík
praporčík
Příspěvky: 345
Registrován: 14/5/2011, 13:11
Bydliště: kósek od Brna

Re: World of tanks

Příspěvek od krizak »

Děvčata jedou do boje :D

Obrázek
Uživatelský avatar
kopapaka
6. Podplukovník
6. Podplukovník
Příspěvky: 3837
Registrován: 26/1/2008, 20:47
Bydliště: kósek od Prostějova

Re: World of tanks

Příspěvek od kopapaka »

Teda :D
ObrázekObrázek Obrázek
"Válka je Mír, Svoboda je Otroctví a Nevědomost je Síla!"
Uživatelský avatar
skelet
4. Brigádní generál
4. Brigádní generál
Příspěvky: 18384
Registrován: 26/1/2008, 15:48

Re: World of tanks

Příspěvek od skelet »

Ta anime je super :)
mimochodem je tam i LT-38
ObrázekObrázekObrázek
Uživatelský avatar
Pombocz
vojín
vojín
Příspěvky: 19
Registrován: 5/2/2012, 16:53
Bydliště: Praha

Re: World of tanks

Příspěvek od Pombocz »

To by mě zajímalo jestli by ty holky z videa zvládli i T-34, kde si i mužici ze sibiře museli při řazení pomáhat kladivem :D
Uživatelský avatar
Tempik
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 1767
Registrován: 24/3/2008, 20:27
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: World of tanks

Příspěvek od Tempik »

Tak hned po ránu při snídani jedna z cyklu slavné prohry. Tentokrát s Centurionem:
http://wotreplays.com/site/206480#himme ... urion_mk_i
Uživatelský avatar
Ramon
nadpraporčík
nadpraporčík
Příspěvky: 432
Registrován: 18/9/2007, 17:30
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: World of tanks

Příspěvek od Ramon »

Tady máte hezkou ukázku, jak dokáže top tier tank hned ze začátku pokazit bitvu celému týmu - naštěstí nepřátelskému :D :
http://wotreplays.com/site/206817

A taky je to ukázka toho, jak dlouho to občas trvá, než mi dojde, že to koupil můj řidič :D
Obrázek
Heckler
praporčík
praporčík
Příspěvky: 367
Registrován: 20/4/2009, 03:22

Re: World of tanks

Příspěvek od Heckler »

Tak taky jedna ode mne:

Obrázek
Uživatelský avatar
kopapaka
6. Podplukovník
6. Podplukovník
Příspěvky: 3837
Registrován: 26/1/2008, 20:47
Bydliště: kósek od Prostějova

Re: World of tanks

Příspěvek od kopapaka »

Rozsáhlé změny v 0.8.6
http://forum.worldoftanks.eu/index.php? ... try4806794
Změny přesnosti děl

Dle našeho názoru je toto jedna z nejvýznamnějších změn uvedených do hry od 0.8.0.

Pro ty z vás které to zajímá, zde je statistická teorie využitá pro tuto mechaniku. V tuto chvíli ve hře využíváme normální (Gaussovo) rozdělení pro výpočet hodnot pro umístění střel. Ale protože musí existovat hranice kam mohou střely mířit, všechny extrémní hodnoty jsou přiřazeny okrajům zaměřovacího kruhu. Jednoduše, i limity toho nejvíce nepřesného děla jsou pořád okraje zaměřovacího kruhu.

V tuto chvíli ve verzi 8.5 máme nastaven jako limit sigma 1.3. To znamená že asi 19.4% střel dopadne na okraj zaměřovacího kruhu.

Měli jsme dobré důvody proč byl tento limit zvolen v roce 2010, od té doby se ale hra vyvinula a my jsme připraveni postoupit dál.

Ve verzi 8.6 jsme se rozhodli změnit model rozdělení pro výpočet přesnosti a zvýšit limit na 2-sigma. To znamená že pouze 4.6% střel dopadne na okraj zaměřovacího kruhu. To je skoro čtyřikrát méně než podle starého modelu!

Také jsme se rozhodli, že už není zapotřebí aby nerovnoměrně vyšší množství střel dopadlo na okrajích, takže všechna místa dopadu budou rovnoměrně umístěna od středu k okrajům zaměřovacího kruhu. To znamená, že celkově bude mnohem méně střel dopadajících na okraj zaměřovacího kruhu. Jinými slovy, střely budou rovnoměrněji rozdělené po celém zaměřovacím kruhu.

Jak to ovlivní hratelnost?

Znamená to, že přesnost všech děl se značně zvýší. Hráči si všimnou že mnohem méně střel dopadá na okraj zaměřovacího kruhu - ve skutečnosti tyto střely se stanou opravdu vzácnými. Snižujeme tím vliv náhodného faktoru na hru, což znamená odpovídající navýšení vlivu hráčského skillu.

Rozhodli jsme se neuplatnit tyto změny ve stejné podobě u dělostřelectva, protože by to mohlo přespříliš ovlivnit hratelnost. U dělostřelectva budou tyto změny vykompenzovány změnou rozptylu střel. Pokud jste již videli informace ohledně charakteristik dělostřelectva v Update 8.6, prosím neobávejte se. Není to nerf, jsou to opatření k zabránění přílišnému posílení. Průměrná přesnost dělostřelectva bude v podstatě stejná, jen lépe předvídatelná.

Nová mechanika HEAT munice:

V tuto chvíli mechanika HEAT munice funguje tak že je sotva odlišná od normální průbojné munice. Abychom je udělali více odlišné a také abychom snížili vliv HEAT munice na hratelnost, rozhodli jsme se upravit její mechaniku ve verzi 0.8.6. a učinit ji více realistickou:

• HEAT střely se budou odrážet pokud dopadnou pod úhlem větším než 80 stupnů (každá střela ale může mít mírně jiné charakteristiky). Průbojnost pancíře zůstane po odrazu stejná.
• Po průrazu, HEAT střela se nemůže odrazit uvnitř tanku (změní se na přímý proud)
• Po průrazu, HEAT střela ztratí 5% průbojnosti za každých 10 cm uražené vzdálenosti
• Po průrazu, síla s kterou HEAT střela pokračuje uvnitř pancíře bude brát v úvahu úhel dopadu mezi pancířem a bodem průrazu

Celkově tyto změny znamenají, že HEAT střely se nyní namísto průrazů za 0 spoškození budou odrážet a budou mít snížené hodnoty průraznosti v případě zásahu představeného pancíře (řidiči Mausů toto budou milovat)

Poznámka: Pásy vozidla se v případě HEAT střeliva budou také počítat jako představný pancíř

Nová mechanika maskování:

V tuto chvíli maskování na vozidlech a maskovací sítě fungují jako násobitelé v celkovém vzorci výpočtu maskování. Tedy pokud základní hodnota maskování daného vozidla je nízká, výhoda poskytnutá těmito zařízeními se také blíží nule.

Rozhodli jsme se to změnit. Od nynějška, maskovací hodnoty vozidla a maskovacích zařízení se budou sčítat. To znamená že nyní maskovací síť a maskování na vozidle budou poskytovat pevné bonusy, které se budou lišit jen podle třídy vozidla (například TD dostanou nejvyšší bonus).

Abychom se vyhnuli vedlejším efektům jako třeba skoro neviditelným TD, bylo rozhodnuto že snížíme celkové bonusy k maskování poskytované keři a padlými stromy.

Změny v hodnotách kreditů a zkušeností obdržených za bitvy:

V tuto chvíli stíhače tanků a dělostřelectvo mají postih na množství zkušeností obdržených za bitvu - TD mají nyní o 33% méně XP, SPG mají o 50% méně než běžné tanky.

• Ve verzi 0.8.6 odstraníme tyto postihy. To znamená, TD a SPG budou dostávat mnohem více XP za bitvu
• Také přidáme bonus za asistenci - vyřazení pásů protivníka. Pokud vyřadíte pásy nepřítele a vaši spojenci ho poté poškodí nebo zničí, obdržíte odměnu v kreditech a XP. Mechanika bude podobná tomu jak momentálně funguje bonus za odhalování nepřátel.
Edit:
Ionor píše:Kopapaka: dobré využitie automatického zameriavania, osobne mi síce skôr prekážalo, ale tebe sa s ním darí dobre.
Mě teď došla jedna věc, hlavní důvod proč mi to s tím automatem tak jde je střelec na 100% a perk Kritický zásah ( nebo jak to je :) ) na cca 70%.
Edit: dobře je to skill...
ObrázekObrázek Obrázek
"Válka je Mír, Svoboda je Otroctví a Nevědomost je Síla!"
Uživatelský avatar
danny1691
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 1542
Registrován: 20/10/2005, 19:24

Re: World of tanks

Příspěvek od danny1691 »

copak o to, přesnost mám asi 70% ale raději bych probíjel s následnou "damáží"
zásahy za 0 mi lezou krkem a občasná "nesmrtelnost" taky
Obrázek
Fraška života letí kupředu jak splašená herka - a diváky už pranic nezajímá zápletka prvního aktu.
Uživatelský avatar
mikhail
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 1735
Registrován: 19/4/2006, 20:09

Re: World of tanks

Příspěvek od mikhail »

kopapaka píše: Mě teď došla jedna věc, hlavní důvod proč mi to s tím automatem tak jde je střelec na 100% a perk Kritický zásah ( nebo jak to je :) ) na cca 70%.
Perk funguje len ked je na 100%. Skill funguje už od jeho pridania členovi posádky, teda od 0% a jeho úroveň sa postupne navyšuje až do 100%.

BTW. moje replays sú tu

http://mwreplays.com/mikhail800/

ale v budúcnosti budem aj ja využívať http://wotreplays.com/
Dezoláti všech zemí, vyližte si prdel!
Uživatelský avatar
kopapaka
6. Podplukovník
6. Podplukovník
Příspěvky: 3837
Registrován: 26/1/2008, 20:47
Bydliště: kósek od Prostějova

Re: World of tanks

Příspěvek od kopapaka »

mikhail: dobře, to mi trochu uniklo...

danny1691: jo, to by se mi taky hodilo :) Ale vzhledem k tomu, že hraju za rusáky, tak se přesnost docela hodí :)
ObrázekObrázek Obrázek
"Válka je Mír, Svoboda je Otroctví a Nevědomost je Síla!"
Uživatelský avatar
danny1691
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 1542
Registrován: 20/10/2005, 19:24

Re: World of tanks

Příspěvek od danny1691 »

já si na rusáky nemůžu stěžovat

efektivita střelby

T-34-85 77%
KV-1S 75%
T-150 74%
KV-3 75%
IS 76%
IS-3 84%
KV-4 80%
IS-8 81%
Obrázek
Fraška života letí kupředu jak splašená herka - a diváky už pranic nezajímá zápletka prvního aktu.
Uživatelský avatar
krizak
praporčík
praporčík
Příspěvky: 345
Registrován: 14/5/2011, 13:11
Bydliště: kósek od Brna

Re: World of tanks

Příspěvek od krizak »

Zajímavé videa z bitev :D



...já si též nemohu na rusáky stěžovat, to sice mám jen T34-85, SU-85, ale spokojenost...
Obrázek
Zipoun
nadrotmistr
nadrotmistr
Příspěvky: 177
Registrován: 28/12/2011, 06:22

Re: World of tanks

Příspěvek od Zipoun »

zdravím, někde jsem četl, že se sice zvýší přesnost, ale sníží penetrace...takže sice se bude lépe mířit, ale kdo neví kam střílet, tak neprorazí...
Uživatelský avatar
Ionor
nadporučík
nadporučík
Příspěvky: 877
Registrován: 18/6/2008, 03:56
Kontaktovat uživatele:

Re: World of tanks

Příspěvek od Ionor »

U TD, ktoré majú obecne najlepšiu penetráciu zo všetkých tankov to nieje pri dobrom matchmakingu problém...stejne ako to nieje problém u pomalých tankov, kde používaš HE muníciu pretože kanóny pre daný tank stejne potrebnú presnosť na streľbu do slabých miest za jazdy, resp. penetráciu AP muníciou ďalej než na 100m proti nauhlovaným tankom nemajú...

Nakoľko ale je vo WoT EU účet s tvojím nickom (3,221 odohraných zápasov) a máš niečo odohrané na stredných nemeckých tankoch, zrejme sa odomňa nedozvieš nič nového...
Na fórum už neprispievam, smerujte svoje nezmysli na ostatných členov fóra...
(Tech channel) youtube.com/user/IonorRea
(Satire channel) youtube.com/channel/UCjS5hvJT-No5zoxPKdX1qCA
Zipoun
nadrotmistr
nadrotmistr
Příspěvky: 177
Registrován: 28/12/2011, 06:22

Re: World of tanks

Příspěvek od Zipoun »

Ahoj, na WoT mám nick rEvoluce:-)

pokud lidi vědí kam střílet, tak to nebude pro ně až taková změna (bude větší přesnost - tzn weak spoty stejně prostřelí)...ale bude to změna pro lidi, klteří nedoměřují, nebo nevědí kam střílet...já to tu psal kvůli tomu, abych trochu uklidnil nadšení z vyšší přesnosti:-)

test 8.6 začne myslím každou chvíli, tak se brzy dozvíme, jak se tyto změny projeví ( i ty ostatní změny jako HEAT munice, maskování).

U HE munice jsem za jízdy střílel jenom vyjímečně, pokud chceš plný dmg, tak musíš prostřelit (a mají obecně nižší penetraci). Ale chystají se změny i ohledně houfnic, tak nevím jak to bude...s těmi 100 metry u AP podle mě nemáš pravdu, stači doměřit a trefovat weak spot (pokud je moc tvrdý soupeř, tak přebiju na Goldovou za stříbrný, kterou vozím 5-10 ks pro tyto případy)...já HE vůbec nepoužívám, jedině u artyn a u Tier II-III:-)

pokud má někdo problém s prostřelováním AP municí na srovnatelných tierech tak si stáhněte hit zones pro patch 8.5...je to legální a dost to pomůže;-)
Uživatelský avatar
kopapaka
6. Podplukovník
6. Podplukovník
Příspěvky: 3837
Registrován: 26/1/2008, 20:47
Bydliště: kósek od Prostějova

Re: World of tanks

Příspěvek od kopapaka »

Zipoun: ono záleží na jaké vzdálenosti se střílí. Pokud máš zbraň s horším rozptylem a střílíš zrovna na větší vzdálenost, tak ti obrazec rozptylu klidně jde mimo cíl - v tom případě se bude hodit, že okrajem kruhu projde míň střel.
ObrázekObrázek Obrázek
"Válka je Mír, Svoboda je Otroctví a Nevědomost je Síla!"
Odpovědět

Zpět na „Počítačové a deskové hry“