Alchymista píše:acig.info je len pre registrovaných, takže nula bodov...
Nepochybujem príliš o tom, že iránci by to tankovacie rahno dokázali podľa vzoru z Mirage vyrobiť a zrejme aj namontovať.
Pochybnosť mám o samotnom obrázku - ako "nácvik" alebo predbežné skúšky tankovania za letu to beriem, ale rahno tam proste nevidím.
Ďalšia vec je, či konštrukcia trupu Su-22 vôbec umožňuje tankovacie rahno namontovať bez veľkých úprav draku - trubky sa nejak pretiahnu, ale čo na to pevnosť a namáhanie draku a veci s tým spojené?
Takto, netvrdím, že obrázok priamo zobrazuje tankovanie za pomoci tankovacieho nástavca. Naozaj môže isť len o predbežnú testy.
Avšak dávam do pozornosti toto
http://kg51edelweiss.tripod.com/id289.htm treba zbehnúť dole, sú tam dve fotky ex-Iráckých Su-22 počas filmovačky iránskeho "Top Gunu" alias filmu Hamle Be H-3.
Ale je dobrá otázka ako by sa ten nástavec choval po primontovaní na trup Su-22 z hľadiska aerodynamiky. Na druhej strane, iráčania v rokoch 1988-89-90 experimentovali vo veľkom a vešali a montovali všetko na všetko
Polarfox píše:Milos984: Ten příspěvek na acig.info se vztahuje právě k té fotce, o které mluvíme.
Ano ten text v ang jazyku hovorí o tom, že dvojica iráckých Su-22M odletela do iránu a nástavce boli dané dole cca. 10 rokov dozadu. Niečo bolo publikované v článku:
http://www.airforcesmonthly.com/view_issue.asp?ID=743 Race to Iran
Exclusively for AFM, Babak Taghvaee explains what happened to the Iraqi aircraft that fled to Iran during the first Gulf War and reveals their current fate.
Podla všetkého je Babak Taghvaee, ten pán čo prispieva na ACIG.org. a ktorý je aj zdrojom tej informácie.
Obrázek správně vložil Jarl.
“Není mé pravdy,” řekl Josef Arimatejský. “Je jen jediná pravda pro všechny.”
“A která je to?”
“Ta, ve kterou věřím.”
(Karel Čapek, Kniha apokryfů - Pilátovo krédo)