Suchoj "Garpun"=ruský stealth ?
Moderátor: Julesak
Tak to vypadá,že tím "vítězem" soutěže PAK FA od firmy OKB Suchoj (viz info str.1 -18 Aug, 2006 14:16) bude zřejmě typ T-50.
Jak dnes informují Ruské agentury, na výstavě Air Show China-2006 padla nabídka, aby se Čína společně s Indií podíleli na vývoji letounu 5.generace I-21. V této souvislosti byl zmíněn právě projekt T-50. První prototyp by měl vzlétnout v průběhu příštího roku.
Jedním z důvodů proč tato nabídka jsou finance. Do dneška již bylo do vývoje investováno 1,5-2Mld US. Od společné spolupráce s Čínou a Indií si Rusové slibují vyšší příliv financí a tím urychlení celého projektu.
Zde je ruskojazičné info na toto téma:
http://lenta.ru/news/2006/11/03/fighter/
Jak dnes informují Ruské agentury, na výstavě Air Show China-2006 padla nabídka, aby se Čína společně s Indií podíleli na vývoji letounu 5.generace I-21. V této souvislosti byl zmíněn právě projekt T-50. První prototyp by měl vzlétnout v průběhu příštího roku.
Jedním z důvodů proč tato nabídka jsou finance. Do dneška již bylo do vývoje investováno 1,5-2Mld US. Od společné spolupráce s Čínou a Indií si Rusové slibují vyšší příliv financí a tím urychlení celého projektu.
Zde je ruskojazičné info na toto téma:
http://lenta.ru/news/2006/11/03/fighter/




Vím vše, protože mlčím, abych slyšel..... motto STASI
Lol. F-22 ma vecsie kridlo optimalizovane na nadzvukove rychlosti, kdezto Su-37, alebo aj Su-27 na nizke podzvukove. F-22 ma ma nasavacie otvory umiestnene zarovno s kridlami, kdezto u Su-37 je to pod trupom. Obidvom strojom okrem kridel generuje vztlak aj trup, U Raptora to je zrejme plocha bombovnica u Sucka to je vzduchova ,,bublina´´, ktora vznikla prehnutim kokpitu smerom hore a usporiadanim motorov. Takze s cim sa to teda podoba?gorejsi píše:Hm, je to podobně F22, ovšem je to také podobně Su 37, samozřejmě kromě křídel.
Rollout skutečného Suchoje PAK-FA ?
Je to opravdu snímek zaplachtovaného nového stroje Suchoj PAK-FA ?


Lidstvo dává veškerou svoji moudrost do knih a proto samo zůstává blbé.
S ohľadom na to ako neprirodzene to vyzerá by som povedal že ešte ani netušia ako bude vyzerať a toto je len taká flákota hodená novinárom aby sa o projekte písalo.
A ešte: pod tou plachtou to nevyzerá ani na pred krídlo ani na kačku a hlavné krídlo nemá negatívnu šípovitosť.
Takže sa nezhoduje s nijakým z doteraz zobrazených "zaručených" nákresov.
A ešte: pod tou plachtou to nevyzerá ani na pred krídlo ani na kačku a hlavné krídlo nemá negatívnu šípovitosť.
Takže sa nezhoduje s nijakým z doteraz zobrazených "zaručených" nákresov.
Naposledy upravil(a) Hektor dne 1/6/2009, 19:18, celkem upraveno 1 x.
Našel jsem to v ještě větším ...
Lidstvo dává veškerou svoji moudrost do knih a proto samo zůstává blbé.
Nechcem Vám robiť väčší guláš ale podľa posledných prehlásení Rusko chystá až 3 prototypy:
Izdelije 701 alebo PAK-FA alias T-50 Suchoj ale do vývoja sú zapojení aj z Mikojana a Jakovleva
Ľahký (a lacnejší) stíhač komplexu PAK FA - konštr. kancelária Mikojana v archíve mám neoverené nákresy z ktorých vidno silnú podobu z MiG-om 29 ale s pohonom jedným motorom (buď 117S novej generácie alebo verzie AL-41F z MiGu-1.44)
Tretím je PAK-DA(perspektivnyj aviacionnyj kompleks dialkovoj aviaciji) pod patronátom konštr. byra Tupoleva. Ako samotný názzovhovorí jedná sa o perspektívne lietadlo diaľkového prieskumu a pre bombardovacie účely. Veľkosťou by to malo byť niekde medzi Tu-22M a Tu-160 Black Jack a pohon by mali byť predbežne upravené 2 - 4 motory 117S. Neskôr pridám kresby a predbežné zadanie.
Izdelije 701 alebo PAK-FA alias T-50 Suchoj ale do vývoja sú zapojení aj z Mikojana a Jakovleva
Ľahký (a lacnejší) stíhač komplexu PAK FA - konštr. kancelária Mikojana v archíve mám neoverené nákresy z ktorých vidno silnú podobu z MiG-om 29 ale s pohonom jedným motorom (buď 117S novej generácie alebo verzie AL-41F z MiGu-1.44)
Tretím je PAK-DA(perspektivnyj aviacionnyj kompleks dialkovoj aviaciji) pod patronátom konštr. byra Tupoleva. Ako samotný názzovhovorí jedná sa o perspektívne lietadlo diaľkového prieskumu a pre bombardovacie účely. Veľkosťou by to malo byť niekde medzi Tu-22M a Tu-160 Black Jack a pohon by mali byť predbežne upravené 2 - 4 motory 117S. Neskôr pridám kresby a predbežné zadanie.
Čiste náhodou som našiel projekt Garpun(ГАРПУН):
http://www.sdbp-harpoon.narod.ru/Images/33.jpg
jedná sa o diplomovú prácu prepadového stíhača 21. stor z roku 2005, autorom je Artem G. Arutjonov.
http://www.sdbp-harpoon.narod.ru/Images/33.jpg
jedná sa o diplomovú prácu prepadového stíhača 21. stor z roku 2005, autorom je Artem G. Arutjonov.