Kerbal Space Program

Hry s válečnou tématikou, strategie, akční.

Moderátor: jarl

Odpovědět
Uživatelský avatar
Alchymista
5. Plukovník
5. Plukovník
Příspěvky: 4883
Registrován: 25/2/2007, 04:00

Re: Kerbal Space Program

Příspěvek od Alchymista »

Mechjeb - je to plugin s dll, takže zrejme funguje len s plnou verziou. Používam verziu s mechjeb2.dll verzie 2.0.8.0. a nesťažujem si.
Iným riešním je použiť "prebytok" ASAS modulov, a "prebytok" tiež riadiacich RCS motorov a aerodynamických kormidiel - tak 2-3 ASAS na každý horný stupeň a 2-5 na prvý stupeň, tak aby boli veľké riadiace sily i veľké stabilizačné sily. Tiež odporúčam vypnúť/zablokovať riadenie kardanu (gimbal) motorov - rakety s vypnutým kardanom aspoň na bočných blokoch sú obvykle menej náchylné na "zlomenie" pi štarte.
správna inštalačná cesta pre Mechjeb2: \Kerbal Space Program\GameData\MechJeb2\
ObrázekObrázek

Оптимисты изучают английский язык, пессимисты - китайский. А реалисты - автомат Калашникова
Uživatelský avatar
kopapaka
6. Podplukovník
6. Podplukovník
Příspěvky: 3837
Registrován: 26/1/2008, 20:47
Bydliště: kósek od Prostějova

Re: Kerbal Space Program

Příspěvek od kopapaka »

Ták, Mechjeb už šlape. Jedním s problémů byla nekompatibilita mezi verzemi **19** a **20** ... Ted budu muset vyresit nejakou lepsi nosnou raketu, ta obvyklá spolehlivě vynese jednoho Kerbíka, ale na nějaké větší blbnutí to není. Prozatímní pokusy skončily hromádkami šrotu v okolí kosmodromu... A jo vlastně, ještě by to chtělo zachránit rozházené Kerbíky :)
ObrázekObrázek Obrázek
"Válka je Mír, Svoboda je Otroctví a Nevědomost je Síla!"
Uživatelský avatar
Alchymista
5. Plukovník
5. Plukovník
Příspěvky: 4883
Registrován: 25/2/2007, 04:00

Re: Kerbal Space Program

Příspěvek od Alchymista »

ukážka verzie 0.21


Jeden nádherný šialenec - Misia na planetu Duna
ObrázekObrázek

Оптимисты изучают английский язык, пессимисты - китайский. А реалисты - автомат Калашникова
Trismegistos
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 1366
Registrován: 9/10/2011, 19:03

Re: Kerbal Space Program

Příspěvek od Trismegistos »

Tak ta mise na Dunu ... tiše závidím a dál počítám své mrtvé kerbíky. :shock:
Uživatelský avatar
kopapaka
6. Podplukovník
6. Podplukovník
Příspěvky: 3837
Registrován: 26/1/2008, 20:47
Bydliště: kósek od Prostějova

Re: Kerbal Space Program

Příspěvek od kopapaka »

Já budu klidně závidět nahlas - po několika raketách s reaktivním spodním stupněm ( jednoho Kerbíka tak dopravím na oběžnou dráhu ) jsem zkusil větší
( a nejde mi ). na první pokus se rozpleskla až o Minmus, při dalších pokusech pravidelně explodovala :)

A proč ten úvod..? No dívejte...



Mimochodem, nemáte nějaké spolehlivé raketky..?

Edit: myšleno s proudovými motory :) reaktivní jsou samo i ty raketové...
Hele, nestraš s jednadvacítkou, devatenáct mi jede taktak, dvacítka skoro vůbec a tak se radši zdržím komentáře :)
ObrázekObrázek Obrázek
"Válka je Mír, Svoboda je Otroctví a Nevědomost je Síla!"
Uživatelský avatar
Alchymista
5. Plukovník
5. Plukovník
Příspěvky: 4883
Registrován: 25/2/2007, 04:00

Re: Kerbal Space Program

Příspěvek od Alchymista »

Jul 24, 2013 - Kerbal Space Program 0.21 Update Released
čislo verzie v pravom dolnom rohu je v0.21.0.272

A jedno propagandistické
ObrázekObrázek

Оптимисты изучают английский язык, пессимисты - китайский. А реалисты - автомат Калашникова
Uživatelský avatar
Alchymista
5. Plukovník
5. Plukovník
Příspěvky: 4883
Registrován: 25/2/2007, 04:00

Re: Kerbal Space Program

Příspěvek od Alchymista »

a ako sa dalo zlomyselne čakať, je tu hneď aj opravný update 0.21.1 na verziu v0.21.1.276
ObrázekObrázek

Оптимисты изучают английский язык, пессимисты - китайский. А реалисты - автомат Калашникова
Uživatelský avatar
Tempik
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 1690
Registrován: 24/3/2008, 20:27
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Kerbal Space Program

Příspěvek od Tempik »

Stáhl jsem si demo, chvilku si s tím hrál a hned to odinstaloval. Letělo to pryč. Během chvíle jsem totiž zkusil pár raketek a najednou půl dne pryč. Je to na mě moc chytlavý a strávil bych u toho moc času. Svou jednoduchostí a přitom chytlavostí a nápadem mi to připomělo Bridge Buildera. Tam si taky člověk pořád říkal - zkusím ještě tohle a jdu spát!
Uživatelský avatar
Alchymista
5. Plukovník
5. Plukovník
Příspěvky: 4883
Registrován: 25/2/2007, 04:00

Re: Kerbal Space Program

Příspěvek od Alchymista »

jj, presne - a Tvoj názor sa dá pojať ako varovanie aj ako pochvala.
Bridge Builder je dobré prirovnanie - princíp hry je "dostatočne jednoduchý", aby ho človek, aj totálny kozmonautický laik, pochopil behom pár minút a po pár "fotogenických" neúspechoch získal aj svoje prvé úspechy. Na orbitu väčšina hráčov dostane svoju raketu či družicu behom prvej hodiny - dvoch a behom prvého dňa tam obvykle dostane aj svojho prvého kerbíka. Na druhý deň skúsi dostať kerbíka aj v zdraví domov.
Výsledok: "To, čo dokázali rusi, je predsa hračka!"
sebavedomie hráča je príjemne pohladkané, a ďalší deň skúsi výsadok na Mesiac (Mun), v domnení, že to "nebude nič ťažké". Netuší, vo svojej "kozmonautickej nevzdelanosti", že hra mu jeho prvé úspešné kroky veľmi uľahčila už samotnou polohou kozmodromu. Nevedomosť hriechu nečiní...
Lenže dostať kerbíka bezpečne na Mun a späť i v rámci hry o dosť väčšia výzva a nasleduje obvykle stredne dlhá séria "neúspech za neúspechom", kedy si hráč uvedomí, že proste nepozná "pravidlá kozmonautiky". Pri troche pozornosti sa však aj čisto intuitívne môže naučiť "čo a ako", aby dosiahol úspech.
Nasledujú ďalšie výzvy - orbitálna stanica, let k planétam, stavba roverov a výsadkových modulov atď. Všetky vyžadujú to isté - učiť sa ďalšie pravidlá a detaily kozmonautiky a skúšať a skúšať a skúšať...
Úspechy sú sladkou odmenou, neúspechy... Neúspechy sú pre väčšinu hráčou skôr zreteľnou ukážkou vlastnej nevzdelanosti a nepozornosti, vlastnej nedokonalosti v obvykle pre hráča celkom neznámom odbore ľudskej činnosti. A nasleduje nevyslovená otázka - "kde som urobil chybu?", "čo som zanedbal?", pretože hráčovi je zrejmé, že za neúspech môže len a iba on sám - hra "nepodvádza".
Hra vlastne neúspechy nijak netrestá, všetko sa dá "začať odznova", z čistého stola, inak, lepšie. Lenže v tejto fáze sa už väčšina hráčov, ktorý sa o kozumonautiku doteraz nezaujímali, začne celkom vážne zaoberať aj otázkou, "ako to vlastne robia veľký rakeťáci", či už američania na Cap Canaveral alebo rusi na Bajkonure - a tiež, ako to robia iní, úspešnejší hráči. A prečo robia veci tak, ako ich robia...

Hru osobne hodnotím veľmi vysoko z troch dôvodov:
1) hra doslova núti hráča zaujímať sa hlbšie o technické problémy a ich riešenia, zaujímať sa o matematiku a fyziku, venovať pozornosť detailom a plánovať si činnosť podrobne a dlho dopredu
2) hra nie je agresívna - zničiť sa dá len to, čo si hráč sám (obvykle pracne) vybuduje
3) hra preferuje myslenie a plánovanie pred reflexívnym konaním, kladie dôraz na vedomosti, trpezlivosť a sebaovládanie pred rýchlymi a "pudovými" reakciami.
ObrázekObrázek

Оптимисты изучают английский язык, пессимисты - китайский. А реалисты - автомат Калашникова
ringlett
praporčík
praporčík
Příspěvky: 308
Registrován: 6/3/2012, 19:41
Kontaktovat uživatele:

Re: Kerbal Space Program

Příspěvek od ringlett »

Tempik píše:Stáhl jsem si demo, chvilku si s tím hrál a hned to odinstaloval. Letělo to pryč. Během chvíle jsem totiž zkusil pár raketek a najednou půl dne pryč. Je to na mě moc chytlavý a strávil bych u toho moc času. Svou jednoduchostí a přitom chytlavostí a nápadem mi to připomělo Bridge Buildera. Tam si taky člověk pořád říkal - zkusím ještě tohle a jdu spát!
Taky, ještě jsem měl obrovský problém s jazykem, angličtinu na téhle úrovni techniky nezvládám. Ale stále je to zabalené doma.
Hra v plné verzi musí být bomba!
Uživatelský avatar
Alchymista
5. Plukovník
5. Plukovník
Příspěvky: 4883
Registrován: 25/2/2007, 04:00

Re: Kerbal Space Program

Příspěvek od Alchymista »

JE
ani nie tak kvôli väčšiemu počtu dielcov (165 oproti 25 v demo), ako hlavne kvôli niekoľkým nesmierne užitočným pluginom a väčšiemu počtu cieľov - planét a ich mesiacov - v Demo je len Kerbol (slnko), materská planéta Kerbin a jej mesiac Mun, v plnej verzii hviezda Kerbol (The Sun), planeta Moho, planeta Eve s mesiacom Gilly, planeta Kerbin s mesiacmi Mun a Minmus, planeta Duna s mesiacom Ike, planeta Dres, planeta Jool s mesiacmi Laythe, Vall, Tylo, Bop, Pol a planeta Eeloo

Pokiaľ chceš popis dielov, niečo málo nájdeš českej sekcii na http://wiki.kerbalspaceprogram.com/wiki/Main_Page , ale popis je obvykle nezmyselný, o funkcii dielov viac vypovedá ich zaradenie do skupín a vidieteľné a skryté parametre (skryté vidíš v *.cfg súboroch, v rámci hry sú neviditeľné)
ObrázekObrázek

Оптимисты изучают английский язык, пессимисты - китайский. А реалисты - автомат Калашникова
Uživatelský avatar
kopapaka
6. Podplukovník
6. Podplukovník
Příspěvky: 3837
Registrován: 26/1/2008, 20:47
Bydliště: kósek od Prostějova

Re: Kerbal Space Program

Příspěvek od kopapaka »

Já mám takové zvláštní hodnocení her...
MODová stupmice...

1) Líbí se mi - hledám a zkouším MODy
2) Super - objem stažených MODů se začal blížit komprimované instalačce
3) ÁÁÁÁ - objem instalovaných MODů přesáhl původní instalaci hry

Pro KSP raděj nebudu konkrétní :mrgreen:

Alchy: co Alchemytechnologies, jsou nějaké plány do budoucna?
Klidně bych i pomohl, byť jsem spíš jen uživatel :)
Třeba ti do toho můžu kecat :D
Alchymista píše:A preto som si urobil pre "turboreaktívne boostery" malé, placaté, asi "40 jednotkové" nadrže len na palivo. Funguje to obstojne - nádržka je priamo nad motorom a nad ňou je ešte normálna (200 jednotiek) nádrž paliva a okysličovadla. Turboreaktívny motor vydrží pracovať do výšky cca 18000, potom mu už silne klesne výkon a treba ho odhodiť (najneskôr v 19000, inak mechjeb zablbne a odkloní sa výrzne z plánovanej dráhy!). Za ten čas spotrebuje turboreaktívny motor cca 30-35 jednotiek paliva (podľa profilu letu).
Aha, takhle. Já ty turbomotory používám jinak - u malých raket je celý spodek na prouďáku a nádrž používám nejmenší z raketoplánu. V ideálním případě a dost ploché dráze je výsledná rychlost přes 900 m/s než to chcípne :) Chtělo by to výkonnější RAMjet...

EDIT: nebo rovnou Scramjet. Schválně jsem se koukal a není tam, přesněji, vyhledávač ho nenašel.
Co ty na to jako MODer?

:lej:
ObrázekObrázek Obrázek
"Válka je Mír, Svoboda je Otroctví a Nevědomost je Síla!"
Uživatelský avatar
Alchymista
5. Plukovník
5. Plukovník
Příspěvky: 4883
Registrován: 25/2/2007, 04:00

Re: Kerbal Space Program

Příspěvek od Alchymista »

:twisted: Scramjet je celkom zaujímavý problém - ale problém nie je v jeho samotnej konfigurácii, to by sa asi dalo nejak ošetriť - , problém je v znalostiach, napríklad v otázke, ako správne nakonfigurovať sacie zariadenie, tak aby to fungovalo - aby produkovalo dostatok stlačeného vzduchu (IntakeAir) pre motor a ako správne určiť a nakonfigurovať rýchlostnú a výškovú krivku motoru.
Kerbin's atmosphere contains oxygen and extends to roughly 69,078 meters. Its atmosphere becomes exponentially less dense as altitude increases (with a scale height of 5 km). In general, the atmospheric pressure on Kerbin, at an altitude expressed in meters, is:
P_k = e^(-altitude/5000)


Takto vyzerá modul ModuleEngines pre prúdový motor

Kód: Vybrat vše

MODULE
{
	name = ModuleEngines
	thrustVectorTransformName = thrustTransform
	exhaustDamage = True
	ignitionThreshold = 0.1
	minThrust = 0
	maxThrust = 225
	heatProduction = 400
	useEngineResponseTime = True
	engineAccelerationSpeed = 0.2
	engineDecelerationSpeed = 0.35
	useVelocityCurve = True
	PROPELLANT
	{
		name = LiquidFuel
		ratio = 1
		DrawGauge = True
	}
	PROPELLANT
	{
		name = IntakeAir
		ratio = 15
	}
	atmosphereCurve
 	{
		key = 0 1200
		key = 0.3 2500
		key = 1 800
 	}
	velocityCurve
	{
		key = 0 0.5 0 0
		key = 1000 1 0 0
		key = 2000 0.5 0 0
		key = 2400 0 0 0
	}
}
[/size]

Ako sa krivky pre motor nastavujú už zhruba viem. Motor samotný je tak pomerne jednoduchý - Výšková krivka ovplyvňuje Isp v závislosti na okolitom tlaku, rýchlostná krivka ovplyvňuje ťah v závislosti na rýchlosti (čo majú byť ďalšie dve "nulové" hodnoty - neviem)

Kód: Vybrat vše

atmosphereCurve
{			
//			Pk		Isp		
	key = 	0		1200
	key = 	0.3	  2500
	key = 	1	    800
}
velocityCurve
{
//			m/s	%maxThrust  A?	B?
	key = 	0         0.5		0	0
	key = 	1000		1 		0	0
	key = 	2000		0.5		0	0
	key = 	2400		0 		0	0
}
[/size]

problém je sanie, sacie zariadenie a jeho konfigurácia - modul ModuleResourceIntake

Kód: Vybrat vše

MODULE
{
	name = ModuleResourceIntake
	resourceName = IntakeAir
	checkForOxygen = true
	area = 0.01
	intakeSpeed = 10
	intakeTransformName = Intake  
}
[/size]
čo reprezentujú hodnoty area = a intakeSpeed = ??? pretože to nie je ani plocha (dala by sa odvodiť z modelu), ani rýchlosť letu (príliš málo)
ObrázekObrázek

Оптимисты изучают английский язык, пессимисты - китайский. А реалисты - автомат Калашникова
Uživatelský avatar
kopapaka
6. Podplukovník
6. Podplukovník
Příspěvky: 3837
Registrován: 26/1/2008, 20:47
Bydliště: kósek od Prostějova

Re: Kerbal Space Program

Příspěvek od kopapaka »

Hmmm, tak tomu už vůbec nerozumím...
Jedině to ošetřit nějak provizorně a po uploadu alfa verze se zeptat...

EDIT: k tomu sání - nepřevádí vlastně vzduch na kyslík? Podle názvu ( snad jsem si to blbě nepřeložil... ) to tak vypadá, takže by ty údaje mohly definovat rychlost "převodu"...
Možná je to blbost, ale nefunguje to sání podobně jako model slunečního kolektoru?
ObrázekObrázek Obrázek
"Válka je Mír, Svoboda je Otroctví a Nevědomost je Síla!"
Uživatelský avatar
Alchymista
5. Plukovník
5. Plukovník
Příspěvky: 4883
Registrován: 25/2/2007, 04:00

Re: Kerbal Space Program

Příspěvek od Alchymista »

k tomu sání - nepřevádí vlastně vzduch na kyslík?
Nie, prúdový motor pracuje s palivami LiquidFuel a IntakeAir v pomere 1:15, naproti tomu typický kvapalinový raketový motor pracuje s palivami LiquidFuel a Oxidizer v odlišných pomeroch - 0,9:1,1

Kód: Vybrat vše

//turbojet engine
PROPELLANT
{
	name = LiquidFuel
	ratio = 1
	DrawGauge = True
}
PROPELLANT
{
	name = IntakeAir
	ratio = 15
}
-------------------------------------------------------
//liquid rocket engine
PROPELLANT
{
	name = LiquidFuel
	ratio = 0.9
	DrawGauge = True
}
PROPELLANT
{
	name = Oxidizer
	ratio = 1.1
}
[/size]
To ma ale priviedlo k inej myšlienke - modul ModuleResourceIntake vlastne definuje "zdroj" palivovej zložky, takže výstupná zložka "resourceName = IntakeAir" sa dá beztrestne zmeniť aj na "resourceName = Oxidizer".
Nebude to síce dokonalé, ale takto by sa dala vytvoriť zostava nového sacieho zariadenia produkujúceho oxidizer a upraveného raketového motoru s upraveným pomerom LiquidFuel:Oxidizer, ktorá by spotrebovávala najprv oxidizer zo vzduchu a potom oxidizer z nádrží. Teotreticky byto dokonca mohlo fungovať tak, že by oxidizer do nádrží dodávala, čo je ale skôr nežiadúce a bolo by vhodné tomu nejak zabrániť.
ObrázekObrázek

Оптимисты изучают английский язык, пессимисты - китайский. А реалисты - автомат Калашникова
Uživatelský avatar
Alchymista
5. Plukovník
5. Plukovník
Příspěvky: 4883
Registrován: 25/2/2007, 04:00

Re: Kerbal Space Program

Příspěvek od Alchymista »

Takže prvé testy jednotky SCRAMJET dopadli "veľmi dobre" - sacák je zároveň konvertor, meniaci IntakeAir na oxidizer v pomere 10:2, motor má upravenú rýchlostnú a výškovú krivku pre veľké výšky a rýchlosti

Kód: Vybrat vše

	atmosphereCurve
 	{
	//		 Pk   Isp
		key = 1 800		// sea level
		key = 0.3 1000		// 5000m
		key = 0.15 1200		// 9000m
		key = 0.05 1400		// 15000m
		key = 0.02 1200		// 20000m
		key = 0.007 1000	// 25000m		
		key = 0.0025 800	// 30000m
		key = 0.001 400		// 35000m
		key = 0.0003 300	// 40000m
		key = 0 250			// vacuum
 	}
	velocityCurve
	{
		//		m/s %trust ? ?
		key = 2650 0 0 0	
		key = 2600 0.01 0 0
		key = 2400 0.1 0 0
		key = 2250 0.3 0 0
		key = 2000 0.5 0 0
		key = 1750 0.6 0 0
		key = 1500 0.75 0 0
		key = 1250 1 0 0
		key = 1000 1 0 0
		key = 750 0.9 0 0
		key = 500 0.75 0 0
		key = 250 0.5 0 0
		key = 0 0.4 0 0
	}
[/size]
a spaluje LiguidFuel a Oxidizer v pomere 1:2,5 (prebytok okysličovadla!). Štvormotorová jednotka pozostávajúca z upraveného FL-T800 (F550:O250) a troch FL-T200 dosiahla rýchlosť 2150m/s a výšku 141000m po neoptimalizovanej dráhe (ručné riadenie).

Navrhni úpravy
ObrázekObrázek

Оптимисты изучают английский язык, пессимисты - китайский. А реалисты - автомат Калашникова
Uživatelský avatar
kopapaka
6. Podplukovník
6. Podplukovník
Příspěvky: 3837
Registrován: 26/1/2008, 20:47
Bydliště: kósek od Prostějova

Re: Kerbal Space Program

Příspěvek od kopapaka »

To vypadá dobře, jen nevím co navrhnout...
popřemýšlím, ale pochybuju, že něco vymyslím...
ObrázekObrázek Obrázek
"Válka je Mír, Svoboda je Otroctví a Nevědomost je Síla!"
Uživatelský avatar
kopapaka
6. Podplukovník
6. Podplukovník
Příspěvky: 3837
Registrován: 26/1/2008, 20:47
Bydliště: kósek od Prostějova

Re: Kerbal Space Program

Příspěvek od kopapaka »

Hmm, a jak dopadly další testy?
Já se teď s tím trochu peru - nějaký mód mi to párkrát shodil, takže pátrám, který to asi tak může být...

Jinak jsem narazil na něco podobného ramjetu:
Cabana Corp. R&D Parts Package
http://kerbalspaceport.com/cabana-corp- ... package-4/
Wraith Jet-Aerospike Prototype Engine
Scientists at the “Rocket Science” Division of Cabana Corp. R&D have developed a prototype Jet/Aerospike hybrid engine. Having the qualities of both conventional jet engines and higher-altitude aerospikes, this hybrid is basically two-in-one. Combining the thrust-to-fuel efficiency of jet engines at lower altitudes with the efficiency and thrust of aerospikes at higher altitude in one streamlined package, it provides a much needed role for spaceplanes with space and weight limitations. Just flip the switch to toggle between the jet engine and aerospike. Each mode requires liquid fuel and either oxidizer or intake air. The Jet mode still requires time to warm up after each ignition.
WARNING: May explode uncontrollably when toggling modes. May also enter a hissy-fit and not turn on. Offer cookies to remedy. Still in prototype development. Use on actual aircraft strongly discouraged and will void the warranty.

Aerospike Mode:
Thrust- 325
Isp vacuum- 390
Isp sea level- 388
Resources:
Liquid Fuel (0.9)
Oxidizer (1.1)

Jet Engine Mode:
Thrust- 325
Isp vacuum- 1200
Isp sea level- 800
Resources:
Liquid Fuel (1.0)
Intake Air (15.0)
Edit: teď mě začíná štvát, že jsem smazal 19ku, novější verze se mi seká i u docela jednoduchých raket :(
ObrázekObrázek Obrázek
"Válka je Mír, Svoboda je Otroctví a Nevědomost je Síla!"
Trismegistos
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 1366
Registrován: 9/10/2011, 19:03

Re: Kerbal Space Program

Příspěvek od Trismegistos »

Tak jsem konečně aktualizoval a nestačím se divit. Je to jenom můj subjektivní pocit, nebo vám také KSP jede mnohem svižněji? Na citlivější ovládání pomocí RCS a ocasních ploch si budu chvíli zvykat, ale ta stabilita rakety, mám tím na mysli absence "vlnění" je lahůdka. Konečně pro mně odpadla nutnost "výpletů" u složitějších raket (rozuměj primitivních a velkých prskavek). :shock:
Uživatelský avatar
Alfik
7. Major
7. Major
Příspěvky: 4252
Registrován: 16/9/2008, 19:23
Bydliště: Jeseník

Re: Kerbal Space Program

Příspěvek od Alfik »

Jojo, to je ten "wobling" o němž jsem psal výše.
Jinak, mnohem rychleji se načítá. A naopak - po přepnutí do widlí a zpět občas spadne.
Celkově velké plus :D
Mch kdo používáte Mechjeb, je třeba si stáhnout novej.
"Zapomněli jste na syny Vorvénovy. Ztratili jste Greptrovo kladivo. Vás nikdo mstít nebude." Dr. Lazarus
Odpovědět

Zpět na „Počítačové a deskové hry“