Stránka 2 z 2

Napsal: 2/1/2006, 09:18
od Fatale
treba to uplne takovej kec nebyl, s tim otevrenim dveri, zmeni se pak dost podstatne proudeni vzduchu na jedny strane letadla, treba to fakt funguje... :roll:

Napsal: 2/1/2006, 09:26
od Ringhofer
No... možná na tom něco je...mohlo to fungovat jako jakási směrová brzda...mohlo to pomoci směrovce ztlumit otáčení...

Napsal: 2/1/2006, 09:46
od YAMATO
Chtěl bych vás vidět, jak v těch rychlostech otevíráte dveře :lol:

Napsal: 2/1/2006, 10:29
od Fatale
ve spinu ta rychlost tak extremni neni, imho by to pri trose stesti a velky davce sily slo

Napsal: 2/1/2006, 10:36
od Ringhofer
No , já bych neviděl ani tak problém v rychlosti, jako spíš v odstředivé síle. Ohledně té rychlosti tuším, že snad Galland popisuje, jak musel během pádu otevřít kabinu svého Bf, když mu selhal nouzový odhoz(otevírala se nahoru do strany), popisuje to jako šílenou akci, kdy musel vynaložit všechny síly, aby se mu to povedlo(člověk dokáže hodně, když mu jde o kejhák), ale nakonec to dokázal.

Napsal: 2/1/2006, 21:21
od Fatale
sa58 píše:Kolika sestřelů dosáhl Pokryškin na P-39?
sundal jich plnych 49!!!

pekna stranka o ruskych esech na kobrach, Reckalov sundal jeste o jednoho vic...

http://www.acepilots.com/planes/soviet_ ... cobra.html

Napsal: 3/1/2006, 19:25
od Fatale
tohle je hlaska, co si rikali piloti v tichomori, docela pekne to doklada jakej vztah k p400 meli:
p400 is p40 with zero on its tail
:mrgreen:

Napsal: 3/1/2006, 20:38
od YAMATO
Ovšem P-39 byla v mnoha ohledech lepší než P-40,,,ovšem negativní názor na ni přetrvaly a cejchu záludného letadla se nezbavila...ovšem Sověti dokázali, že to je dost jinak.

Napsal: 3/1/2006, 20:42
od Fatale
obratnejsi (idkyz podle typu), rychlejsi, stoupavejsi...ale blba povest je blba povest :mrgreen:



*** Diskuse byla uzamčena. Aktualizovaná verze článku je k dispozici ZDE ***