Stránka 2 z 2

Napsal: 25/8/2006, 12:22
od Martan
Podle zákona to musí být mezi bankami do 3 dnů, v rámci banky 1 den. V Posledních letech se mi nestalo, že by to trvalo déle.
:idea: Že by byl problém mezi bankou a firmou nebo přímo ve firmě :?:

Napsal: 25/8/2006, 12:28
od sa58
jj ale do účetnictví jim nevidím, zkusím něco zjistit od admina.

Napsal: 25/8/2006, 12:43
od Pegeucko
Martan
VS 2006100196 již také dorazil - je to stejná situace jako ten v.s. 2006100188

Napsal: 25/8/2006, 16:56
od Nelson
Chcete mi tvrdit, že byl problém v převodu peněz z jednoho účtu na druhý v rámci jedné banky?
Kvůli tomu aby to bylo co nejjednodušší to posílal brácha ze svého účtu u ČSOB (ale musel jsem mu to proplatit :( :( ). A pokud nemají v bance bordel musel to mít příjemce na účtu nejpozději 21.8. večer.

Napsal: 25/8/2006, 18:43
od Pegeucko
norad + ALL
Byla to chyba naše i Admina GZK. Info o doručené platbě došlo do mailu 21.8. - můžeš si to ověřit ve štábu. Jenže.....
Platby nebyli zadány do evidence našeho účtu u GZK - byli pouze v evidenci GZK,ale nepřiřazeny k našemu účtu. Tím ale pro automat,generující upomínky, nebyly platby zaplaceny a poslal do mailu upomínku.
No a my pak už neověřovali ty v.s.,co byli předmětem upomínky a upozornili na jejich neuhrazení.
Prostě "selhání" lidského a strojního faktoru.

Tak nás prosím za to nekamenujte. Víte jakým jsme teď procházeli obdobím - přenos Palby,hledání chyb, snaha zrychlit pomalost Palby - do toho nás AdminGZK zaučoval v ovládání některých věcí na servru,abychom nebyli závislí na jeho přítomnosti. Jako slova to zní prázdně,ale je to velmi časově náročné a hlavně nápor na pozornost. Malá chyba a může se začít znova. Až mi to samotnýho štve - místo abych se věnoval vojenstní,které mě baví,sledujeme jak blbci tok čísel a hledáme,kde je problém.

Takže se fakt omlouváme a budem se snažit být pozornější.