Mi-24 Hind
Moderátor: Julesak
- sa58
- 1. Armádní generál
- Příspěvky: 3477
- Registrován: 4/2/2005, 12:43
- Bydliště: Zlínsko
- Kontaktovat uživatele:
U Mi-24 nevím kapacitu zásobníku, Su-25 má 250 nábojů 30x165, L-39 měl 200 nábojů 23x115.
Z kanónů nelze střílet celou dávkou, např GŠ-301 30mm u MiG-29 o kadenci 1500-1800 r/min se po vystřelení 75 ran se musí hlaveň ochladit, po vystřelení 100-150 ran v dávce je hlaveň zničena. Životnost hlavně je 1000 výstřelů.
Na stejném principu jako GŠ-23 pracuje i 20 mm kanón Plamen pro L-159
Z kanónů nelze střílet celou dávkou, např GŠ-301 30mm u MiG-29 o kadenci 1500-1800 r/min se po vystřelení 75 ran se musí hlaveň ochladit, po vystřelení 100-150 ran v dávce je hlaveň zničena. Životnost hlavně je 1000 výstřelů.
Na stejném principu jako GŠ-23 pracuje i 20 mm kanón Plamen pro L-159
Naposledy upravil(a) sa58 dne 6/7/2005, 15:20, celkem upraveno 1 x.
"Nachystejte květináče, na vánoce sem zpátky!"
Re: Mi-24 Hind
A není to málo :-))Haness píše: Dolet: 160 km
Národu, který si neváží svých hrdinů hrozí, že nebude žádné mít, až je bude potřebovat.
Jo a už sem taky zjistil něco víc k té modernizaci: Integrátorem avioniky na kterého se vypisovalo výběrové řízení je nakonec BaE systems.Protože Mi-24 končí v roce 2006 životnost tak se enhle projekt (modernizace) má uskutečnit v co nejdřívější době, jen ještě Polsko jako "zahajovatel" celého projektu musí dojednat licenční stránky s rusy.
Výsledné vylepšení Hindů by měly být takový:
-prodloužená životnost
-zásadně modernizované navigační, přístrojové a komunikační vybavení pro schopností plnit úkoly i v noci a za všech povětrnostních podmínek
-výbava doplněná o moderní prostředky vlastní ochrany
-kompatibilita se systémy NATO
-nové moderní zbraňové systémy (nepožadují je ale všechny partnerské země)
-vybudování potřebného logistického zabezpečení a systému výcviku personálu.
Výsledné vylepšení Hindů by měly být takový:
-prodloužená životnost
-zásadně modernizované navigační, přístrojové a komunikační vybavení pro schopností plnit úkoly i v noci a za všech povětrnostních podmínek
-výbava doplněná o moderní prostředky vlastní ochrany
-kompatibilita se systémy NATO
-nové moderní zbraňové systémy (nepožadují je ale všechny partnerské země)
-vybudování potřebného logistického zabezpečení a systému výcviku personálu.
Pouze zasáhnout nestačí.....
Nástupcem,teda v ruském letectvu je Ka-50 Hokum a dalším ikdyž hodně málo početným je Mi-28 Havoc,ale ty jsou jen malým počtem zastoupeny a navíc to už jsou čistě bojové vrtulníky,nemají žádný prostor pro přepravu vojáků...Teda Havoc jo ale to je jen taková skříňka která je prej hodně nepohodlná a slouží pro nouzovou přepravu 2 evakuovaných vojáků...
To jsou takový nástupci z řad ruské "koncepce" a tvorby bojových vrtulníků.
To jsou takový nástupci z řad ruské "koncepce" a tvorby bojových vrtulníků.
Pouze zasáhnout nestačí.....
Liší se od sebe,asi jako každé letouny,ale dalo by se na ně dívat jako na nástupce Mi-24.
ano jsou úplně změněné když se na to díváš pohledem srovnání s Hindem...taky do nich zasahuje západní "trend" čistě bojového vrtulníku kdy se upouští od velkých vrtulníků ke hbitým a silně vyzbrojeným čistě bojovým vrtulníkům.
ano jsou úplně změněné když se na to díváš pohledem srovnání s Hindem...taky do nich zasahuje západní "trend" čistě bojového vrtulníku kdy se upouští od velkých vrtulníků ke hbitým a silně vyzbrojeným čistě bojovým vrtulníkům.
Naposledy upravil(a) Haness dne 7/7/2005, 23:24, celkem upraveno 2 x.
Pouze zasáhnout nestačí.....
Rusko a Francie se budou společně podílet na modernizaci vrtulníků Mi-24, informuje Agentura ITAR-TASS.
Konstrukční kancelář Mil a Francouzký Sagem se dohodly na modernizaci elektroniky a avioniky zastarávajících vrtulníků Mi-24, které jsou mimo jiné ve výzbroji mnoha zemí Východní Evropy, někteří dnes již členy NATO.
Zmíněná modernizace by měla umožnit Mi-24 operovat v jakoukoliv denní dobu (myšleno i v noci) a za jakéhokoliv počasí.
Vrtulníků Mi-24 bylo vyrobeno pro Ruské "domácí" potřeby i na export několik tisíc a velká část z nich již nyní potřebuje generální opravu a modernizaci odpovídající dnešním nárokům na víceúčelové vrtulníky.
Celkový objem tohoto obchodu se odhaduje na 2Mld US, v závislosti na požadavcích rozsahu modernizace potencionálních zákazníků.
Konstrukční kancelář Mil a Francouzký Sagem se dohodly na modernizaci elektroniky a avioniky zastarávajících vrtulníků Mi-24, které jsou mimo jiné ve výzbroji mnoha zemí Východní Evropy, někteří dnes již členy NATO.
Zmíněná modernizace by měla umožnit Mi-24 operovat v jakoukoliv denní dobu (myšleno i v noci) a za jakéhokoliv počasí.
Vrtulníků Mi-24 bylo vyrobeno pro Ruské "domácí" potřeby i na export několik tisíc a velká část z nich již nyní potřebuje generální opravu a modernizaci odpovídající dnešním nárokům na víceúčelové vrtulníky.
Celkový objem tohoto obchodu se odhaduje na 2Mld US, v závislosti na požadavcích rozsahu modernizace potencionálních zákazníků.
Vím vše, protože mlčím, abych slyšel..... motto STASI
Neviete kolko Hindov sluzi v sucastnosti v Rusku? Vyrobenych bolo celkovo niekolko tisic cca 3, no uz neviem, a podla www.warfare.ru ich maju okolo 300. Nezda sa mi ze by ich tolko vyradili a na export islo len par stoviek.
Naposledy upravil(a) Sturmovik dne 9/6/2008, 13:47, celkem upraveno 1 x.
- kopapaka
- 6. Podplukovník
- Příspěvky: 3837
- Registrován: 26/1/2008, 20:47
- Bydliště: kósek od Prostějova
Tak a je to tady, pro ty kteří měli aspoň trochu společného s vrtulníky Mi-24 v Přerově, už se přesouvají...
http://zpravy.idnes.cz/bitevni-vrtulnik ... r_nato_inc
Já sem tam prožil větší část roku 1998 jako záklaďák u 3.TLOLT ( technická letka ošetřvání letecké techniky ) a dost často jako PDSLU (pomocník dozorčího stojánek letadel útvaru ) přímo na hangáru.
Jinak to ošetřování bylo většinou drhnutí petrolejem a zametání úlů, očumování co kde lítá a v jednom případě i čepování piva...
Přihodím ještě pár fotek z té doby ( omlouvám se za kvalitu, zkusím je ofotit líp a pak vyměním ) a zdravím všechny Přerováky ať už válčili na Bochoři nebo ne...
http://zpravy.idnes.cz/bitevni-vrtulnik ... r_nato_inc
Já sem tam prožil větší část roku 1998 jako záklaďák u 3.TLOLT ( technická letka ošetřvání letecké techniky ) a dost často jako PDSLU (pomocník dozorčího stojánek letadel útvaru ) přímo na hangáru.
Jinak to ošetřování bylo většinou drhnutí petrolejem a zametání úlů, očumování co kde lítá a v jednom případě i čepování piva...
Přihodím ještě pár fotek z té doby ( omlouvám se za kvalitu, zkusím je ofotit líp a pak vyměním ) a zdravím všechny Přerováky ať už válčili na Bochoři nebo ne...
"Válka je Mír, Svoboda je Otroctví a Nevědomost je Síla!"
sturmovik: Podle loňské ročenky Jane´s je jich v armádě Ruska 500, ale může být klidně pravda i ty 300. Ono to stárne, starší verze končí na životnost, GO se asi nedělaly vůbec. Mi-24 se vyřazují kde se podíváš. Navíc nejde srovnávat počet dnes v Rusku a před 20ti léty v Sovětském svazu. Spousta jich skončila v bývalých republikách sojuzu. Ale hlavně sou staré.