Houfnice BIA

Odpovědět
Hall
podpraporčík
podpraporčík
Příspěvky: 273
Registrován: 30/10/2018, 23:31

Re: Houfnice BIA

Příspěvek od Hall »

@ simader
Neodpovedal sí na moju otázku. Ale ak by bola kapacita výroby 155 mm hlavní v ZTS hoci aj 1/4 oproti Rheinmetallu, prečo kvôli tomu musí ísť BIA do múzea?
Uživatelský avatar
Juraj Tichý
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 5060
Registrován: 28/8/2018, 18:27

Re: Houfnice BIA

Příspěvek od Juraj Tichý »

Lebo v tejto chvíli je ZTS už určená na vyrobu hlavní pre CSG a pre ostatných je to zakázané.
Hall
podpraporčík
podpraporčík
Příspěvky: 273
Registrován: 30/10/2018, 23:31

Re: Houfnice BIA

Příspěvek od Hall »

Všimli ste si, že BIA na kabíne nesie logo Konštrukty? Nie, že by to niečo znamenalo, samozrejme..
https://www.mosr.sk/53282-sk/konstrukta ... fnicu-bia/
Uživatelský avatar
skelet
4. Brigádní generál
4. Brigádní generál
Příspěvky: 17866
Registrován: 26/1/2008, 15:48

Re: Houfnice BIA

Příspěvek od skelet »

Neznamená to nic. Caesar 8x8 má taky na kabině logo Nexteru.
ObrázekObrázekObrázek
Uživatelský avatar
Juraj Tichý
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 5060
Registrován: 28/8/2018, 18:27

Re: Houfnice BIA

Příspěvek od Juraj Tichý »

Hall píše: 13/9/2023, 17:19 Všimli ste si, že BIA na kabíne nesie logo Konštrukty? Nie, že by to niečo znamenalo, samozrejme..
https://www.mosr.sk/53282-sk/konstrukta ... fnicu-bia/
Do pol roka tam je nova kabina od Matadoru a potom sa uvidí.
Matador vyrába automatické roboticke linky pre automotive, vyrábajú ich v Dubnici nad Vahom.
Uvidíme s kym co upecu. Ich rollup vedľa Konstruktackeho vedľa BIA nebol náhodou.
Skelet mohol trafit, rozvoj Aktisu sa uplne ponúka. S investovaním do automatizácie výroby dosiahnu aj potrebnu kapacitu a automotive je na Slovensku tak rozšírený, ze zabezpečia aj producentov súčasti. Od pneumatik po prevodovky.
Uživatelský avatar
Rase
5. Plukovník
5. Plukovník
Příspěvky: 13450
Registrován: 11/2/2010, 16:02
Bydliště: Prostějov

Re: Houfnice BIA

Příspěvek od Rase »

Juraj Tichý:
Pokud nabízí tu houfnici BIA do Brazílie, tak v případě úspěchu bude mít tatrovácký podvozek i s pohonem a pancéřovou kabinu od místní společnosti Avibras. Mají to tak u každé techniky tohoto typu. Spolupráce mezi Tatrou a brazilským Avibrasem sahají až do roku 2008. Následujícího roku automobilka dodala do Brazílie prototyp podvozku 6×6 a následně druhý prototyp 4×4. Oba podvozky byly vybaveny tatrováckým vzduchem chlazeným motorem a převodovkou. Tedy pokud chcete někde dodávat vlastní kabiny nebo podvozky, tak do Brazílie to nebude.

https://www.armadninoviny.cz/uspechy-vo ... zilii.html

astros_ii_2.jpg
tatra_avibras.jpg
Obrázek

"Účelem života není být šťastný. Účelem života je být užitečný, čestný a soucitný"
Uživatelský avatar
Juraj Tichý
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 5060
Registrován: 28/8/2018, 18:27

Re: Houfnice BIA

Příspěvek od Juraj Tichý »

Rase: myslíš, že to riešim kvoli 24 hufniciam? 😃 😉

BIA nebola vyvinutá pre Braziliu. Tam Konstrukta ponuka podľa vlastných slov Zuzanu a Evu. Brazília ma záujem o 36 kusov a nie spomínaných 24.

Konštrukta hovori o prejavenom zaujme v roku 2021.
Ak by som si mal tipnúť, zákazníkom bude Fínsko. V tom čase sa riešil nakup Patrii. Tlak na co najnižšiu hmotnosť dáva tušiť, ze ide o merny tlak na pôdu, ked vo Finsku práve nemrzne...
Uživatelský avatar
skelet
4. Brigádní generál
4. Brigádní generál
Příspěvky: 17866
Registrován: 26/1/2008, 15:48

Re: Houfnice BIA

Příspěvek od skelet »

Je logické, že to bude chtít Finsko na Sisu. I když s Tatrami mají své zkušenosti, takže kdo ví ..
ObrázekObrázekObrázek
Uživatelský avatar
Juraj Tichý
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 5060
Registrován: 28/8/2018, 18:27

Re: Houfnice BIA

Příspěvek od Juraj Tichý »

Tatra môže simulovať podvozok Sisu (rozmery, nosnosť, priechodnosť) pre vojskove skúšky.
Ked prejde, bude sa riešiť integrácia na vhodný podvozok. Osadenie na veniec nie je jadrová fyzika.

A ešte by to mohlo byt Lotyšsko, ked tak nad tým rozmýšľam.
Lynx
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 2569
Registrován: 28/2/2019, 22:26

Re: Houfnice BIA

Příspěvek od Lynx »

Neraz sa spomínal záujem Malajzie.
Uživatelský avatar
Juraj Tichý
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 5060
Registrován: 28/8/2018, 18:27

Re: Houfnice BIA

Příspěvek od Juraj Tichý »

Ti ale chceli 16-19 kusov.
Uživatelský avatar
skelet
4. Brigádní generál
4. Brigádní generál
Příspěvky: 17866
Registrován: 26/1/2008, 15:48

Re: Houfnice BIA

Příspěvek od skelet »

Tatra nemůže simulovat Sisu, protože Sisu je jiný podvozek, a proto se chová jinak.
Malajsie ? Ta bude chtít buď Man nebo Tatru. Na oba podvozky jsou zvyklí.
ObrázekObrázekObrázek
simader
rotný
rotný
Příspěvky: 92
Registrován: 10/11/2019, 15:56

Re: Houfnice BIA

Příspěvek od simader »

Hall píše: 13/9/2023, 16:57 @ simader
Neodpovedal sí na moju otázku. Ale ak by bola kapacita výroby 155 mm hlavní v ZTS hoci aj 1/4 oproti Rheinmetallu, prečo kvôli tomu musí ísť BIA do múzea?
protože ty hlavne jsou naobjednany pro vyrobu a opravy.Pokud nekdo nevytahne penize a nenakoupi technologiii ta BIA nebude mit z ceho strílet.
Uživatelský avatar
Zemakt
6. Podplukovník
6. Podplukovník
Příspěvky: 11767
Registrován: 28/8/2008, 11:14
Bydliště: Cheb

Re: Houfnice BIA

Příspěvek od Zemakt »

Za mne je těch 20 granátů zklamání, myslel jsem, že oproti Evě 8x8 AČR se to drobet posune. Ale budiž.
ObrázekObrázek

"Voni fotr, řekněte jim tam, že se jim na jejich párky vyserem!"
simader
rotný
rotný
Příspěvky: 92
Registrován: 10/11/2019, 15:56

Re: Houfnice BIA

Příspěvek od simader »

Rase píše: 13/9/2023, 18:17 Juraj Tichý:
Pokud nabízí tu houfnici BIA do Brazílie, tak v případě úspěchu bude mít tatrovácký podvozek i s pohonem a pancéřovou kabinu od místní společnosti Avibras. Mají to tak u každé techniky tohoto typu. Spolupráce mezi Tatrou a brazilským Avibrasem sahají až do roku 2008. Následujícího roku automobilka dodala do Brazílie prototyp podvozku 6×6 a následně druhý prototyp 4×4. Oba podvozky byly vybaveny tatrováckým vzduchem chlazeným motorem a převodovkou. Tedy pokud chcete někde dodávat vlastní kabiny nebo podvozky, tak do Brazílie to nebude.

https://www.armadninoviny.cz/uspechy-vo ... zilii.html


astros_ii_2.jpg
tatra_avibras.jpg


Tatra uz tam ma montazní zavod takze uz montuje a prodává

https://www.tatra.com.br/defesa
Naposledy upravil(a) simader dne 13/9/2023, 21:31, celkem upraveno 1 x.
Lynx
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 2569
Registrován: 28/2/2019, 22:26

Re: Houfnice BIA

Příspěvek od Lynx »

Zemakt píše: 13/9/2023, 21:19 Za mne je těch 20 granátů zklamání, myslel jsem, že oproti Evě 8x8 AČR se to drobet posune. Ale budiž.
Ta mala v zásobníku len 12, teraz BIA 20.
Uživatelský avatar
Juraj Tichý
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 5060
Registrován: 28/8/2018, 18:27

Re: Houfnice BIA

Příspěvek od Juraj Tichý »

simader píše: 13/9/2023, 21:18
Hall píše: 13/9/2023, 16:57 @ simader
Neodpovedal sí na moju otázku. Ale ak by bola kapacita výroby 155 mm hlavní v ZTS hoci aj 1/4 oproti Rheinmetallu, prečo kvôli tomu musí ísť BIA do múzea?
protože ty hlavne jsou naobjednany pro vyrobu a opravy.Pokud nekdo nevytahne penize a nenakoupi technologiii ta BIA nebude mit z ceho strílet.
Ako? :D
Uživatelský avatar
Zemakt
6. Podplukovník
6. Podplukovník
Příspěvky: 11767
Registrován: 28/8/2008, 11:14
Bydliště: Cheb

Re: Houfnice BIA

Příspěvek od Zemakt »

ObrázekObrázek

"Voni fotr, řekněte jim tam, že se jim na jejich párky vyserem!"
simader
rotný
rotný
Příspěvky: 92
Registrován: 10/11/2019, 15:56

Re: Houfnice BIA

Příspěvek od simader »

Juraj Tichý píše: 13/9/2023, 17:36
Hall píše: 13/9/2023, 17:19 Všimli ste si, že BIA na kabíne nesie logo Konštrukty? Nie, že by to niečo znamenalo, samozrejme..
https://www.mosr.sk/53282-sk/konstrukta ... fnicu-bia/
Do pol roka tam je nova kabina od Matadoru a potom sa uvidí.
Matador vyrába automatické roboticke linky pre automotive, vyrábajú ich v Dubnici nad Vahom.
Uvidíme s kym co upecu. Ich rollup vedľa Konstruktackeho vedľa BIA nebol náhodou.
Skelet mohol trafit, rozvoj Aktisu sa uplne ponúka. S investovaním do automatizácie výroby dosiahnu aj potrebnu kapacitu a automotive je na Slovensku tak rozšírený, ze zabezpečia aj producentov súčasti. Od pneumatik po prevodovky.
Matador nema technologii pro tuto vyrobu.A navic ani nema strojni park pro tuto vyrobu.Oni maji horizontky a karusely ale nic produktivniho.Na takovou vyrobu potrebujete portalove frezky.To co na portalu udelate za 12 hodin budete na horizontce delat 36 hodin .
Lynx
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 2569
Registrován: 28/2/2019, 22:26

Re: Houfnice BIA

Příspěvek od Lynx »

Tak ale hádam automobilové kabíny sa nefrezuju, vsakze, ako to nemá byť ultra drahé..
Btw Matador je celkom veľký závod..
Odpovědět

Zpět na „Obrněná technika a dělostřelectvo“