Kerbal Space Program

Hry s válečnou tématikou, strategie, akční.

Moderátor: jarl

Odpovědět
Uživatelský avatar
Alfik
7. Major
7. Major
Příspěvky: 4245
Registrován: 16/9/2008, 19:23
Bydliště: Jeseník

Re: Kerbal Space Program

Příspěvek od Alfik »

Nelítá... mám moc práce :) Kerbíci musí počkat.
Neva, mezitím aspoň předělá tvůrce MechJeb na novou verzi.
"Zapomněli jste na syny Vorvénovy. Ztratili jste Greptrovo kladivo. Vás nikdo mstít nebude." Dr. Lazarus
Uživatelský avatar
kopapaka
6. Podplukovník
6. Podplukovník
Příspěvky: 3837
Registrován: 26/1/2008, 20:47
Bydliště: kósek od Prostějova

Re: Kerbal Space Program

Příspěvek od kopapaka »

Tak to tě asi zklamu, MechJeb už je upravený...
:)
ObrázekObrázek Obrázek
"Válka je Mír, Svoboda je Otroctví a Nevědomost je Síla!"
Uživatelský avatar
kopapaka
6. Podplukovník
6. Podplukovník
Příspěvky: 3837
Registrován: 26/1/2008, 20:47
Bydliště: kósek od Prostějova

Re: Kerbal Space Program

Příspěvek od kopapaka »

První velká mise pro Valentinu :D
Jeb má smůlu, na druhé sedačce seděl vědec - naštěstí protože návrat atmosférou přežila jen kabina a veškerá věda z ní už byla naštěstí uvnitř. Bohuel nezbylo ani místo na fotky z povrchu :)
Velký obrázek
Obrázek je vizuálně zmenšen. Zobrazit v plné velikosti
edit: jazykové mutace!
http://forum.kerbalspaceprogram.com/thr ... e-the-game
ObrázekObrázek Obrázek
"Válka je Mír, Svoboda je Otroctví a Nevědomost je Síla!"
Uživatelský avatar
kopapaka
6. Podplukovník
6. Podplukovník
Příspěvky: 3837
Registrován: 26/1/2008, 20:47
Bydliště: kósek od Prostějova

Re: Kerbal Space Program

Příspěvek od kopapaka »

Jo, stabilizátory se opravdu hodí...
Velký obrázek
Obrázek je vizuálně zmenšen. Zobrazit v plné velikosti
Tepelné štíty se hodí i při cestě nahoru :-D
Vstupy vzduchu ovšem topí i za nimi, jen trochu míň...
Velký obrázek
Obrázek je vizuálně zmenšen. Zobrazit v plné velikosti
ObrázekObrázek Obrázek
"Válka je Mír, Svoboda je Otroctví a Nevědomost je Síla!"
Prdola
rotmistr
rotmistr
Příspěvky: 120
Registrován: 4/3/2014, 07:42

Re: Kerbal Space Program

Příspěvek od Prdola »

Ta raketa vypadá díky tomu štítu jako čínský farmář :-) zajímavý design.
Uživatelský avatar
kopapaka
6. Podplukovník
6. Podplukovník
Příspěvky: 3837
Registrován: 26/1/2008, 20:47
Bydliště: kósek od Prostějova

Re: Kerbal Space Program

Příspěvek od kopapaka »

Prdola: já v tom spíš vidím Mexičana v sombréru a s protikaktusovými kalhotami...
:)
Myslím obrázek v pravo dole :D
ObrázekObrázek Obrázek
"Válka je Mír, Svoboda je Otroctví a Nevědomost je Síla!"
Prdola
rotmistr
rotmistr
Příspěvky: 120
Registrován: 4/3/2014, 07:42

Re: Kerbal Space Program

Příspěvek od Prdola »

Já myslel v levo dole, ten vpravo fakt připomíná Mexiko :-)
jíra
rotmistr
rotmistr
Příspěvky: 134
Registrován: 26/5/2011, 18:53

Re: Kerbal Space Program

Příspěvek od jíra »

Jak to vypadá s "letovým" modelem v 1.0? Je nějaký větší rozdíl mezi betou a tímhle, tedy budou mi fungovat dosavadní konstrukce (ne moc divoké) i v 1.0?
A jestli to dobře sleduju, tak s jedničkou je už kompatibilní jak mechjeb, tak i tantares? Jestli jo, tak bomba. Mohl bych si to sice zjistit a vyzkoušet sám, ale teď zrovna nemám čas.
Ať to dobře lítá!
"Havloidní židokavárna pracuje na českém majdanu! Tohle vám neprojde idioti!"
-Helena de Farkas
Uživatelský avatar
kopapaka
6. Podplukovník
6. Podplukovník
Příspěvky: 3837
Registrován: 26/1/2008, 20:47
Bydliště: kósek od Prostějova

Re: Kerbal Space Program

Příspěvek od kopapaka »

Změna letového modelu je asi to největší ve hře, ovšem raket se to až tak moc netýká. Možná bude potřeba přidat nějaké stabilizační plochy nebo upravit ty staré. Problém je hlavně u SSTO, které doplácejí na funkční zahřívání - proto ty moje pokusy s "čepicí". :D
Další věc je "topení" při návratu, spousta dřív zachráněných dílů přijde nazmar...

Tantarés samozřejmě šlape - zde je třeba můj pokus s raketou na TPH (z Ariane asi)...
Lítá pěkně, ještě musím porovnat ceny. Kolik fondů může stát raketa s nosností cca 30t na LKO?
8-)
Velký obrázek
Obrázek je vizuálně zmenšen. Zobrazit v plné velikosti
ObrázekObrázek Obrázek
"Válka je Mír, Svoboda je Otroctví a Nevědomost je Síla!"
Mauler
podpraporčík
podpraporčík
Příspěvky: 264
Registrován: 19/4/2014, 17:32

Re: Kerbal Space Program

Příspěvek od Mauler »

Jsem si koupil KSP taky a mám prosbu,rád bych věděl jak je konstruovaná raketa co používá Ramjety a dokáže vynést náklad na oběžnou dráhu,hraju karieru a nějak nemůžu přijít na to jak zkonstruovat clarion aby to fungovalo jako vám :???: Jediný mod co používám je mechjeb ale tam se musí funkce odemknout postupně a Lazor cam mám taky ale bohužel nefunguje.
Lepší je tragický konec než tragédie bez konce
Uživatelský avatar
kopapaka
6. Podplukovník
6. Podplukovník
Příspěvky: 3837
Registrován: 26/1/2008, 20:47
Bydliště: kósek od Prostějova

Re: Kerbal Space Program

Příspěvek od kopapaka »

Clarion v nové verzi už moc nefunguje, mod Alchemy je zatím bez aktualizace - používal jsem z něj motory a sacáky. Krom toho i nová atmosféra dvakrát nepřeje většině SSTO, pekelně hřeje, takže se špatně nabírá rychlost. Ani štít zrovma dvakrát nepomáhá... Doporučuju počkat s SSTO na později, aktuálně je to zbytečně složité.
ObrázekObrázek Obrázek
"Válka je Mír, Svoboda je Otroctví a Nevědomost je Síla!"
Mauler
podpraporčík
podpraporčík
Příspěvky: 264
Registrován: 19/4/2014, 17:32

Re: Kerbal Space Program

Příspěvek od Mauler »

kopapaka píše:Clarion v nové verzi už moc nefunguje, mod Alchemy je zatím bez aktualizace - používal jsem z něj motory a sacáky. Krom toho i nová atmosféra dvakrát nepřeje většině SSTO, pekelně hřeje, takže se špatně nabírá rychlost. Ani štít zrovma dvakrát nepomáhá... Doporučuju počkat s SSTO na později, aktuálně je to zbytečně složité.
Já si všiml že je to docela problém s tou rychlostí,a docela fail je že sem za linii SSTO utratil většinu science points jelikož sem byl uchvácen obrázkama s ramjetama :D Asi nezbyde nic jiného než poslat několik sond ke vzdáleným planetám abych mohl investovat i jinam body a hnul se z místa.Díky za odpověď :up:
Lepší je tragický konec než tragédie bez konce
Uživatelský avatar
kopapaka
6. Podplukovník
6. Podplukovník
Příspěvky: 3837
Registrován: 26/1/2008, 20:47
Bydliště: kósek od Prostějova

Re: Kerbal Space Program

Příspěvek od kopapaka »

Ale ty motory jdou využít i jako náhrada prvního stupně rakety - sice to kvůli odhození nevyjde tak levně jako SSTO, ale když už je máš vyzkoumané. Vyzkoušej takhle raketoplán i raketu a uvidíš.

Edit:
Velký obrázek
Obrázek je vizuálně zmenšen. Zobrazit v plné velikosti
Velký obrázek
Obrázek je vizuálně zmenšen. Zobrazit v plné velikosti
ObrázekObrázek Obrázek
"Válka je Mír, Svoboda je Otroctví a Nevědomost je Síla!"
Mauler
podpraporčík
podpraporčík
Příspěvky: 264
Registrován: 19/4/2014, 17:32

Re: Kerbal Space Program

Příspěvek od Mauler »

Ok zkusím díky za tip,ten obrázek vlevo jsou asi proudové motory ale kde je na tom kuželu co se odhodí sací kanál?
Lepší je tragický konec než tragédie bez konce
Uživatelský avatar
kopapaka
6. Podplukovník
6. Podplukovník
Příspěvky: 3837
Registrován: 26/1/2008, 20:47
Bydliště: kósek od Prostějova

Re: Kerbal Space Program

Příspěvek od kopapaka »

Nene, to je normální Sojuz z módu Tantarés, ale jestli nevíš, tak tady je jednoduché testovací 2STO :)
Velký obrázek
Obrázek je vizuálně zmenšen. Zobrazit v plné velikosti
Motor je obyčejný, TLV-45 a dva vylepšené prouďáky.
Zbytek je snad zřejmý...
Při letu došlo k neplánovanému odhození předních kormidel :mrgreen:
ObrázekObrázek Obrázek
"Válka je Mír, Svoboda je Otroctví a Nevědomost je Síla!"
Mauler
podpraporčík
podpraporčík
Příspěvky: 264
Registrován: 19/4/2014, 17:32

Re: Kerbal Space Program

Příspěvek od Mauler »

Díky za praktickou ukázku :D Jinak já tam používal Engine Nacelle ale koukal jsem že má Intake Air 0,5 a ty tam máš palivové nádrže s Ram Air Intake 1.0 bere to hra v podtaz kolik vzduchu má Ram Jet na sání - eventuelně sčítá se to?A samozřejmně další problém je že si nemůžu dovolit takový letový profil kvůli spotřebě paliva jelikož i když mám 6 Ram jetu tak bez Skipperu mi letí 35 tun z rampy pozpátku :mrgreen:
Lepší je tragický konec než tragédie bez konce
Uživatelský avatar
kopapaka
6. Podplukovník
6. Podplukovník
Příspěvky: 3837
Registrován: 26/1/2008, 20:47
Bydliště: kósek od Prostějova

Re: Kerbal Space Program

Příspěvek od kopapaka »

Počítá se skoro všechno :)
Ideální je postavit jednoduchý testovací stroj a zkusit.Stačí použít stejný profil letu, což MechJeb zvládne a podívat se jak vysoko a jak rychle vypnou RamJety...
Šest RamJetů je na 35 tun moc, jeden má u země tah přes 100 kN, tj. unese víc jak 10 tun. Na rozdíl od raketových motorů se ovšem dost dlouho rozbíhá. Musíš nejdřív nahodit jety a startovací svorky uvolnit až když mají dost tahu. Spousta lidí takhle pro jistotu odpaluje i rakety.
ObrázekObrázek Obrázek
"Válka je Mír, Svoboda je Otroctví a Nevědomost je Síla!"
Mauler
podpraporčík
podpraporčík
Příspěvky: 264
Registrován: 19/4/2014, 17:32

Re: Kerbal Space Program

Příspěvek od Mauler »

JJ to tak praktikuji že pustím nejdřív ramjety a pak uvolním rampu a zažehnu tryskové motory a stejně mi to nefunguje jak bych chtěl (i když jim teď dám víc času aby měli maximální tah)jelikož těch 35 tun je jen to co má jít na oběžnou dráhu a mám tam ještě kerbodyne nádrže a dohromady to má 180 tun a je docela problém.Až takový že na munu mi zůstala dvoučlená posádka a záchraná mise měla za následek to že tam zůstal i 3 kerbík že nebylo dost paliva pro unikovou rychlost kvůli gravitaci munu i když sem mu přibalil podle mého dost paliva ale hodně se ho vypotřebovalo při manévrech a hlavně při brždění při sestupu na planetu :???:
Lepší je tragický konec než tragédie bez konce
Uživatelský avatar
Alchymista
5. Plukovník
5. Plukovník
Příspěvky: 4883
Registrován: 25/2/2007, 04:00

Re: Kerbal Space Program

Příspěvek od Alchymista »

Veľmi dôležitá vec je správne zostaviť raketu s prúdovými motormi: sacák a motor musia byť pripojené tesne po sebe; a veľmi skoro počas stavby. Inak vzniká problém so zásobovaním vzduchom - rozdiel môže byť skoro až desať kilometrov výšky, kedy ti prestane stačiť vzduch pre motory. Neviem prečo to tak je, zrejme za to môže proces zreťazenia konštrukčných prvkov a jeho následná obsluha enginom hry.

Ďalšia vec - Prúdový motor nabieha na maximálny výkon až okolo desať sekúnd - to si normálne over na testovacom "stende" pri sledovaní motoru - pekne tam uvidíš, ako motor nabieha do výkonu postupne.
ObrázekObrázek

Оптимисты изучают английский язык, пессимисты - китайский. А реалисты - автомат Калашникова
Uživatelský avatar
kopapaka
6. Podplukovník
6. Podplukovník
Příspěvky: 3837
Registrován: 26/1/2008, 20:47
Bydliště: kósek od Prostějova

Re: Kerbal Space Program

Příspěvek od kopapaka »

Mauler: proboha, co to máš :)
Tak v tom případě se nedivím, že to odcouvá na rampu.
Jen nechápu, proč taková obluda, na Mun doletí i mnohem menší a lehčí stroj.
Já běžně používám poměrně velký lander vážící max. 16 tun a ten zvládne doletět na Mun přímo z orbity Kerbinu nebo jen s malým pomocným stupněm...
Nahodíš obrázek..?

Alchy: je to tak i v nové verzi? Aerodynamika je o dost jiná...
Jak to vypadá s tvým módem?
Je nebo bude i pro 1+?
Alespoň motory a třeba command moduly, ty byly taky super...
ObrázekObrázek Obrázek
"Válka je Mír, Svoboda je Otroctví a Nevědomost je Síla!"
Odpovědět

Zpět na „Počítačové a deskové hry“