Mil Mi-28 Havoc

Moderátor: Julesak

Odpovědět
Dzin
7. Major
7. Major
Příspěvky: 11662
Registrován: 16/10/2004, 21:31

Re: Mil Mi-28 Havoc

Příspěvek od Dzin »

Jo měli tam větší byrokratickej hnůj odvozující se od pětiletého plánování.

Pěkné video, ale nepřikládal bych mu větší důraz protože se stále jedná o propagační video. Tedy video dělané na efekt, aby toho co se dívá ohromil. Dělají to všechny zbrojovky a Rusové nejsou vyjímkou.
Obrázek

Člen palby bez super hlášky pod čarou
Uživatelský avatar
Wladimir
četař
četař
Příspěvky: 77
Registrován: 25/3/2014, 13:10

Re: Mil Mi-28 Havoc

Příspěvek od Wladimir »

- inak Rusko asi muselo investovat obrovske prachy do novych/modernizovanych zbrojarskych fabrik
rotaran
rotmistr
rotmistr
Příspěvky: 100
Registrován: 26/1/2014, 12:53

Re: Mil Mi-28 Havoc

Příspěvek od rotaran »

Vypadá to krásně to není klasická Ruská technologie Centimetr žádná míra :D
zijte dlouho a blaze
Uživatelský avatar
rabo
6. Podplukovník
6. Podplukovník
Příspěvky: 2134
Registrován: 16/1/2007, 11:52

Re: Mil Mi-28 Havoc

Příspěvek od rabo »

Vypadá to krásně to není klasická Ruská technologie Centimetr žádná míra :D
Milujem tieto pindy. Prečítaj si článok v ATM o testoch Apačov a Havokov v Švédsku.
Uživatelský avatar
Wladimir
četař
četař
Příspěvky: 77
Registrován: 25/3/2014, 13:10

Re: Mil Mi-28 Havoc

Příspěvek od Wladimir »

rabo píše:
Vypadá to krásně to není klasická Ruská technologie Centimetr žádná míra :D
Milujem tieto pindy. Prečítaj si článok v ATM o testoch Apačov a Havokov v Švédsku.
v ktorom cisle to bolo ?
Xawi3r
štábní praporčík
štábní praporčík
Příspěvky: 530
Registrován: 1/12/2013, 21:20

Re: Mil Mi-28 Havoc

Příspěvek od Xawi3r »

Wladimir píše:
rabo píše:
Vypadá to krásně to není klasická Ruská technologie Centimetr žádná míra :D
Milujem tieto pindy. Prečítaj si článok v ATM o testoch Apačov a Havokov v Švédsku.
v ktorom cisle to bolo ?
V čísle 3/2014. Ale v článku nezaznělo nic, co by vyvracelo Wladimirův známý výrok :) Jen že MI-28A strávil ve vzduchu celkem 30 hodin a odstartoval ke každé plánované letové akci. Kdežto Ah-64 strávil ve vzduchu 99 hodin, ovšem do 5 z celkově plánovaných 20 vzletů vůbec nevzlétl kvůli různým poruchám atd.
Uživatelský avatar
CAT
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 1683
Registrován: 6/8/2009, 10:53

Re: Mil Mi-28 Havoc

Příspěvek od CAT »

Ty Švédský testy nic moc nevypovídají... Dva starší létané Apache (ještě varianta A a to v době, kdy už se i v Evropských armádách kupovala varianta D) vs jeden nový Havoc. Jak už tu bylo psáno, Apache nebyly schopné dokončit všechny mise. Havoc zasáhl z 40 raket 35 a z těch 4 nevybuchlo, kanonem se nedalo střílet, neletěl žádnou noční misi... A sice ty dva vrtulníky mají podobné určení, ale je mezi nima skoro dva tuny rozdílu...
Obrázek
"We can't restore our civilization with somebody else's babies."
"Settlemunt my arse, let's slot floppies"
Uživatelský avatar
skflanker_
rotmistr
rotmistr
Příspěvky: 121
Registrován: 28/7/2014, 20:51

Re: Mil Mi-28 Havoc

Příspěvek od skflanker_ »

Obrázek
2x FAB-500M54 (vonkajšie) + 2x FAB-500M62 (vnútorné) - spolu 1948kg = na pneumatikách to vidno
FAB-500M54: Hmotnosť 477kg, Dĺžka 1,50m, Priemer 0,45m
FAB-500M62: Hmotnosť 497kg, Dĺžka 2,23m, Priemer 0,40m
Exportný Mi-28NE s radarom N-025E na letisku Rostov na Done.
Obrázek
Autor foto súdi že ide o dodávku pre Irak, ale podľa blogu http://bmpd.livejournal.com/1087285.html to nie je jednoznačné - spomína sa tu objednávka pre Irak (15ks) a pre Alžírsko (42ks).
Dzin
7. Major
7. Major
Příspěvky: 11662
Registrován: 16/10/2004, 21:31

Re: Mil Mi-28 Havoc

Příspěvek od Dzin »

Pro Irák by měli mír radar? Zatím jsem vždy četl a i viděl jen bez integrovaného radaru.
Obrázek

Člen palby bez super hlášky pod čarou
Uživatelský avatar
rabo
6. Podplukovník
6. Podplukovník
Příspěvky: 2134
Registrován: 16/1/2007, 11:52

Re: Mil Mi-28 Havoc

Příspěvek od rabo »

Ty Švédský testy nic moc nevypovídají... Dva starší létané Apache (ještě varianta A a to v době, kdy už se i v Evropských armádách kupovala varianta D) vs jeden nový Havoc. Jak už tu bylo psáno, Apache nebyly schopné dokončit všechny mise. Havoc zasáhl z 40 raket 35 a z těch 4 nevybuchlo, kanonem se nedalo střílet, neletěl žádnou noční misi... A sice ty dva vrtulníky mají podobné určení, ale je mezi nima skoro dva tuny rozdílu...
No tak to prr. Ja som čítal ten ATM a aj jeho zdroj. A to je troška málo info. Švédsko testovalo Sov. techniku ako málo kto. Výsledkom bolo aj jej zavedenie v značnom počte. Nechýbalo veľa a zaviedli by aj T-80U. Mi-28A určite nebol vrchol technológie, ale s AH-64A si vedel poradiť. Že bol AH-64D ročník Mi-28 to ťažko - 2006
Uživatelský avatar
CAT
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 1683
Registrován: 6/8/2009, 10:53

Re: Mil Mi-28 Havoc

Příspěvek od CAT »

rabo píše:
Ty Švédský testy nic moc nevypovídají... Dva starší létané Apache (ještě varianta A a to v době, kdy už se i v Evropských armádách kupovala varianta D) vs jeden nový Havoc. Jak už tu bylo psáno, Apache nebyly schopné dokončit všechny mise. Havoc zasáhl z 40 raket 35 a z těch 4 nevybuchlo, kanonem se nedalo střílet, neletěl žádnou noční misi... A sice ty dva vrtulníky mají podobné určení, ale je mezi nima skoro dva tuny rozdílu...
No tak to prr. Ja som čítal ten ATM a aj jeho zdroj. A to je troška málo info. Švédsko testovalo Sov. techniku ako málo kto. Výsledkom bolo aj jej zavedenie v značnom počte. Nechýbalo veľa a zaviedli by aj T-80U. Mi-28A určite nebol vrchol technológie, ale s AH-64A si vedel poradiť. Že bol AH-64D ročník Mi-28 to ťažko - 2006
Rabo tak to prr. Já taky četl jak ATM tak zdroj. Mi-28 si nedokázal poradit s AH-64A, oni proti sobě nebojovali. Jak chceš dělat závěry, když Apache lítaly i v noci a Havoc ne? Jak chceš porovnávat, když Apache střílel z kanónu a Havoc ne? Co chceš porovnávat, když Ah-64 střílel z raketnic a Havoc Ataky? Co chceš srovnat, když ty dva AH-64 byli vyrobeny v roce 1986 a novej Havoc? Jediný co tam Švédové konstatovali bylo to, že Havoc je oproti AH-64A značně jednodušší na údržbu i provoz, to je tak vše... To ostatní cos napsal nemá s tim co sem napsal nic společného, ale dovolím si značně pochybovat o zavedení sovětské techniky ve značnom počtě, úsměvné mi přijde i to s tim T-80U (reálně totiš Švédsko neuvažovalo ani o nákupu Mi-28 jen chtělo s něčim AH-64 porovnat)... Nikdy jsem nepsal, že je AH-64D ročník Mi-28, ale že testy ve Švédsku probíhaly v době, kdy si AH-64D kupovali třeba Nizozemci... Takže Rabo pokud chceš diskutovat diskutuj, ale buď konkrétní (dodej prosím zdroje na značné počty sov techniky a na skoro nákup T-80U) a pořádně čti co píšu...

Něco jsem si pohledal, kromě BVP1 sem nenašel nic. T80U byli v soutěži o tank pro Švédsko, ale prohráli proti Leopardům 2A4 z druhé ruky, to o mnohém vypovídá...
Naposledy upravil(a) CAT dne 9/12/2014, 13:37, celkem upraveno 1 x.
Obrázek
"We can't restore our civilization with somebody else's babies."
"Settlemunt my arse, let's slot floppies"
Uživatelský avatar
skelet
4. Brigádní generál
4. Brigádní generál
Příspěvky: 17863
Registrován: 26/1/2008, 15:48

Re: Mil Mi-28 Havoc

Příspěvek od skelet »

Švédské testování T-80 je v patřičném vlákně rozepsáno dosti podrobně, takže jej pod Mi-28 netahejte. Děkuji
ObrázekObrázekObrázek
Xawi3r
štábní praporčík
štábní praporčík
Příspěvky: 530
Registrován: 1/12/2013, 21:20

Re: Mil Mi-28 Havoc

Příspěvek od Xawi3r »

CAT píše:
rabo píše:
Ty Švédský testy nic moc nevypovídají... Dva starší létané Apache (ještě varianta A a to v době, kdy už se i v Evropských armádách kupovala varianta D) vs jeden nový Havoc. Jak už tu bylo psáno, Apache nebyly schopné dokončit všechny mise. Havoc zasáhl z 40 raket 35 a z těch 4 nevybuchlo, kanonem se nedalo střílet, neletěl žádnou noční misi... A sice ty dva vrtulníky mají podobné určení, ale je mezi nima skoro dva tuny rozdílu...
No tak to prr. Ja som čítal ten ATM a aj jeho zdroj. A to je troška málo info. Švédsko testovalo Sov. techniku ako málo kto. Výsledkom bolo aj jej zavedenie v značnom počte. Nechýbalo veľa a zaviedli by aj T-80U. Mi-28A určite nebol vrchol technológie, ale s AH-64A si vedel poradiť. Že bol AH-64D ročník Mi-28 to ťažko - 2006
Rabo tak to prr. Já taky četl jak ATM tak zdroj. Mi-28 si nedokázal poradit s AH-64A, oni proti sobě nebojovali. Jak chceš dělat závěry, když Apache lítaly i v noci a Havoc ne? Jak chceš porovnávat, když Apache střílel z kanónu a Havoc ne? Co chceš porovnávat, když Ah-64 střílel z raketnic a Havoc Ataky? Co chceš srovnat, když ty dva AH-64 byli vyrobeny v roce 1986 a novej Havoc? Jediný co tam Švédové konstatovali bylo to, že Havoc je oproti AH-64A značně jednodušší na údržbu i provoz, to je tak vše... To ostatní cos napsal nemá s tim co sem napsal nic společného, ale dovolím si značně pochybovat o zavedení sovětské techniky ve značnom počtě, úsměvné mi přijde i to s tim T-80U (reálně totiš Švédsko neuvažovalo ani o nákupu Mi-28 jen chtělo s něčim AH-64 porovnat)... Nikdy jsem nepsal, že je AH-64D ročník Mi-28, ale že testy ve Švédsku probíhaly v době, kdy si AH-64D kupovali třeba Nizozemci... Takže Rabo pokud chceš diskutovat diskutuj, ale buď konkrétní (dodej prosím zdroje na značné počty sov techniky a na skoro nákup T-80U) a pořádně čti co píšu...

Něco jsem si pohledal, kromě BVP1 sem nenašel nic. T80U byli v soutěži o tank pro Švédsko, ale prohráli proti Leopardům 2A4 z druhé ruky, to o mnohém vypovídá...
A co třeba MT-LB?:) Ale s tím Mi-28/Ah-64 souhlas 8-)
Uživatelský avatar
rabo
6. Podplukovník
6. Podplukovník
Příspěvky: 2134
Registrován: 16/1/2007, 11:52

Re: Mil Mi-28 Havoc

Příspěvek od rabo »

Rabo tak to prr. Já taky četl jak ATM tak zdroj. Mi-28 si nedokázal poradit s AH-64A, oni proti sobě nebojovali. Jak chceš dělat závěry, když Apache lítaly i v noci a Havoc ne? Jak chceš porovnávat, když Apache střílel z kanónu a Havoc ne? Co chceš porovnávat, když Ah-64 střílel z raketnic a Havoc Ataky? Co chceš srovnat, když ty dva AH-64 byli vyrobeny v roce 1986 a novej Havoc? Jediný co tam Švédové konstatovali bylo to, že Havoc je oproti AH-64A značně jednodušší na údržbu i provoz, to je tak vše... To ostatní cos napsal nemá s tim co sem napsal nic společného, ale dovolím si značně pochybovat o zavedení sovětské techniky ve značnom počtě, úsměvné mi přijde i to s tim T-80U (reálně totiš Švédsko neuvažovalo ani o nákupu Mi-28 jen chtělo s něčim AH-64 porovnat)... Nikdy jsem nepsal, že je AH-64D ročník Mi-28, ale že testy ve Švédsku probíhaly v době, kdy si AH-64D kupovali třeba Nizozemci... Takže Rabo pokud chceš diskutovat diskutuj, ale buď konkrétní (dodej prosím zdroje na značné počty sov techniky a na skoro nákup T-80U) a pořádně čti co píšu...

Něco jsem si pohledal, kromě BVP1 sem nenašel nic. T80U byli v soutěži o tank pro Švédsko, ale prohráli proti Leopardům 2A4 z druhé ruky, to o mnohém vypovídá...
OK odvolám sa na ten ATM. Ruský nesériový stroj všetky testy zvládal u AH-64 to bol problém a ako stroj sériovo používaný už nejaký čas nemal mať problém. Asi si si neprečítal posledný odstavec, kde bol zoznam problémov.Sériový AH-64 mal skúšobný poriadne neodskúšaný Mil rozdrtiť. Zoznam chýb Milu bol typický pre skúšobný stroj nič viac ,ale prekvapivo žiadna pohroma. Máš pravdu, Švédi nemali čo poruke a zobrali pre porovnanie s AH, Mil. To spravili službu hlavne Rusku, lebo úspešné porovnanie a sebe, že ten AH nakoniec ani nezaviedli.
Švédi mali zvedených x BVP-1 a xx verzii upravených MTLB z DDR.
O tom úsmeve na tvári nepochybujem , lebo si o testoch T-80U a zámeroch Švédska si prd vedel a vieš. T-80U bol testovný značne a dosť intenzívne. Preto sa napr. vie, že Abramsu robí problém ihličie. Ale budeme sa tu zapodievať nejakým drobnosťami a dokonca aby sme sa tu rozpisovali . T-80U prehralo hlavne politicky, šlendriánstvu a vďaka použitiu systémov, ktoré neboli sériovo vyrábané .

PS
(reálně totiš Švédsko neuvažovalo ani o nákupu Mi-28 jen chtělo s něčim AH-64 porovnat
To je pre mňa pikoška. V danej dobe to tak nevyzeralo, ale je pravda, že s odstupom času vyzerajú veci inakšie, ale pravdou je aj to, že nemám dostatok zdrojov.

Ale s tím Mi-28/Ah-64 souhlas
V čom ? Že sériový AH stroj nerozmetal skúšobný Mil ? Bože môj, bavíme sa o stroji , ktorý v danom čase a pri danej úrovni mal mať problémy aj lietať a nie, že fachal a plnil zadania. To, že robil to čo robil , bol dôsledok jeho vydarenej konštrukcie a to aj bez sérového používania a vylaďovania. Boha jeho, čo som na eštébákovom Idnes ? Proste Rusáci spravili dobrý stroj a ak by mohli, tak už lieta 20 rokov dozadu. Mil-28 mal byť drtič AH-64 a aj by to tak bolo, ale...
Uživatelský avatar
skelet
4. Brigádní generál
4. Brigádní generál
Příspěvky: 17863
Registrován: 26/1/2008, 15:48

Re: Mil Mi-28 Havoc

Příspěvek od skelet »

1) zmírní se tady tón
2) kdo ve vlákně o Mi-28 ještě hlesne o T-80, tak má na dva dny BAN.
ObrázekObrázekObrázek
Uživatelský avatar
CAT
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 1683
Registrován: 6/8/2009, 10:53

Re: Mil Mi-28 Havoc

Příspěvek od CAT »

Rabo: Mil splnil všechno co se po něm stalo, AH 64 ne. Souhlas. Problém nastává s tím, že Mil nelétal stejné mise jako AH 64, nestříleli stejnými zbraněmi atd. Po Milu se třeba nechtělo aby lítal v noci, což AH 64 letěl, s AH 64 se střílelo z kanónu, Mil nestřílel atd. A měníš to co píšeš, nejdřív že Mil si s AH 64A poradil a teď mírníš na to, že to teda bylo tak, že AH 64A nepřeválcoval Mil. S tim prvnim rozhodně nesouhlasim, s tim druhym už jo, dle mě ani jeden z těch strojů nepředvedl žádné zázraky, Mil nebyl ani náhodou připraven na testy, které probíhaly na AH 64 (noční let, avionika etc.) a AH 64A se ukázal jako složitější stroj s poměrně velkou poruchovostí. Prostě ty závěry co se z toho vyvádí, které spousta lidí považuje skoro za posvátný důkaz nadřazenosti Milu nad AH 64, to je blbost, porovnávaly se stroje tak že lítaly rozdílné mise, stříleli z rozdílných zbraní, porovnávaly se dlouho lítaný vrtulníky s nesériovym a porovnávaly se vrtulníky, které mají mezi sebou 2 tuny rozdílu ve váze... Ah 64A se moc nepředvedl, ale pokud hodnotim Mil, pak sakra vždyť neuměl střílet z kanónu, neuměl lítat v noci a z 35 zásahů což je úctyhodné nevybuchly 4 rakety, což je na pováženou a to neni vše...
Obrázek
"We can't restore our civilization with somebody else's babies."
"Settlemunt my arse, let's slot floppies"
Uživatelský avatar
skelet
4. Brigádní generál
4. Brigádní generál
Příspěvky: 17863
Registrován: 26/1/2008, 15:48

Re: Mil Mi-28 Havoc

Příspěvek od skelet »

to že neuměl střílet z kanónu byl spíše ruský porevoluční šlendrián, kdy nebyl kanón seštelovaný se zaměřovačem. Nicméně výsledky se dají interpretovat obojakým způsobem - neseštelovaný vrtulník nebyl deklasovaný prověřenou mašinou.
ObrázekObrázekObrázek
Uživatelský avatar
CAT
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 1683
Registrován: 6/8/2009, 10:53

Re: Mil Mi-28 Havoc

Příspěvek od CAT »

Skelet: Důvody jsou mi známé, ale na šlendriána se nedá vymlouvat, to je jako kdyby zastánci AH 64A tvrdili, že za ty neodlítaný mise a poruchy může prostě stáří mašin (tuším že obě byly vyrobeny v roce 86) a navíc v tom případě neni dobře tvrdit, že Mil zvládnul vše co se po něm chtělo a AH64A ne, Mil prostě nezvládal střílet z kanónu a nechtělo se to po něm jen proto, že to všichni věděli. Podle mě kdo to vykláda na jednu, nebo druhou stranu jen si lže do kapsy, dvojatě se to podle mě brát nedá, ani jeden ze strojů na tom nebyl tak, aby ho nakonec Švédové přijali do výzbroje, nevyhrál ani jeden... A ohledně toho sériové vs. nesériové, tady se bere nesériovost jako nevýhoda, ale podle mě opak je pravdou, alespoň co vím o druhoválečnejch letounech, tak nesériové mašiny většinou dosahovaly podstatně lepších výsledků, než ty sériové (a to jak v SSSR, tak v USA, tak v Německu), tady bych to viděl stejně, nečekal bych po strojích z roku 86, že budou spolehlivější, než novej stroj i kdyby šlo o stejný typ vrtulníku...
Obrázek
"We can't restore our civilization with somebody else's babies."
"Settlemunt my arse, let's slot floppies"
Uživatelský avatar
rabo
6. Podplukovník
6. Podplukovník
Příspěvky: 2134
Registrován: 16/1/2007, 11:52

Re: Mil Mi-28 Havoc

Příspěvek od rabo »

A ohledně toho sériové vs. nesériové, tady se bere nesériovost jako nevýhoda, ale podle mě opak je pravdou, alespoň co vím o druhoválečnejch letounech, tak nesériové mašiny většinou dosahovaly podstatně lepších výsledků, než ty sériové (a to jak v SSSR, tak v USA, tak v Německu), tady bych to viděl stejně, nečekal bych po strojích z roku 86, že budou spolehlivější, než novej stroj i kdyby šlo o stejný typ vrtulníku...
Tu je naozaj problém to, že daný stroj bol z krajiny kde už všetko bolo v danom čase problém. Mil-28 bol stroj z obdobia, kedy sa už ani na domácej pôde nerobili testy v rozsahu ako sa plánovalo. Z môjho pohľadu bol test vo Švédsku len test , ktorý bol nad rozsah toho čím prešli Mi-28 doma. Rusko bolo v stave, kedy nebolo schopné poslať na skúšku super vyladený stroj. Keby bolo keby, tak tam Rusi pošlú super vyladenenú mašinu s posádkou čo má na tom odlietaných x hodín, ale také nič nemali a poslali to čo mali a aj napriek tomu to nedopadlo zle. Mil-28 sa s odstupom rokov zavádzajú a sú pokladané za dobrý vrtuľník s perspektívou používania ešte dlhšiu dobu. Možno dlhšiu dobu ako AH-64 , viď príklad Mil-24, ktorý bol zatracovaný, ale stále lieta a ešte bude pár rokov lietať.

O teste AH-64 nevieme veľa. Bolo by však prekvapením ak by sa z nich nestrieľalo najlepšou zbraňou - raketami ATGM.
a z 35 zásahů což je úctyhodné nevybuchly 4 rakety, což je na pováženou a to neni vše...
Znie to možno úctyhodne , ale výsledky testov rakiet majú často obdobný výsledok. Veď prečo by ich bolo na nosičoch tak veľa. Možno to bude znieť prekvapivo, ale vždy sa ráta so zlyhaním rakety. V dane dobe sa to môže hodiť na situáciu v Rusku, ale tie rakety sú a údajne aj vo vylepšenej podobe budú.

Nočný systém bol problém, nemal byť, ale bol , lebo zrútenie hospodárstva. Už som to písal vyššie - keby bol keby, tak v tom čase už mohli mať Sovieti nie jeden, ale dva typy odskúšané, vyladené a predávané spojencom. Dávno prebleskla informácia, že ČSSR mala mať Mil-28.
Uživatelský avatar
CAT
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 1683
Registrován: 6/8/2009, 10:53

Re: Mil Mi-28 Havoc

Příspěvek od CAT »

Rabo: Podle toho co si pamatuju tak, Švédové ATGM nezkoušeli protože už je dávno měli vyzkoušený, Hellfiry měly minimálně na nějakejch člunech a nemůžu si pomoci, ale o testech AH-64A toho víme stejně jako o testech Mil... Ohledně zbytku toho cos napsal, jako jasně, že když to zrelativizuješ a napíšeš, že Rusko v tý době bylo v hajzlu a že když přihlédneš k tomuhle, tak je zázrak, že Mil vůbec přiletěl, to je docela pěkný, ale na to v testech nemohu brát ohled, pokud je tu nějaká soutěž třeba v běhu, kam se přihlásí zdravej atlet a chlapík bez nohy, zdravej atlet jasně vyhraje a chlapík bez nohy bude vyřvávat cosi o tom, že to vlastně vyhrál on, protože kdyby měl nohu, tak by to určitě celé dopadlo úplně jinak, to je doufám uznáš nesmysl... Prostě proběhly testy, ty testy ukázaly na nedostatky obou strojů, ty testy neukázaly, že Mil má lepší (perspektivnjší) budoucnost než AH-64, nebo se v tom testu snad posuzovaly možnosti dalších upgrade a životnost draku atd.? Já o ničem takovém nevím, osobně si také myslím, že Mil má větší potenciál už jen díky větší váze, a díky tomu, že je o dekádu mladší tomu tak musí být, ale to ty testy rozhodně neukázaly... Já samosebou znám dílčí problémy které vedly k tomu že se Mil moc nepředvedl (dokážu si vymyslet i důvody proč se moc nepředvedl ani AH-64A), ale testy prostě dopadly tak jak dopadly a to rozhodně ne vítězstvím Ruského stroje, ač už se to tak deset let interpretuje (skoro magický tohle, někdo začne psát něco o AH-64 a hned se objeví někdo, kdo připomene "Švédské testy")...
Obrázek
"We can't restore our civilization with somebody else's babies."
"Settlemunt my arse, let's slot floppies"
Odpovědět

Zpět na „Vrtulníky“