Budík z žádného známého německého letadla to není. Nebo možná je, ale já ho neznám (což při svém velmi vysokém sebevědomí, si troufám určit jako nepravděpodobné). Pokud vím, tak všechny německé letecké rychloměry jsou podbarveny černě, ne bíle.
Znám čtyři typy leteckých rychloměrů používaných v německých letadelch za WWII - jeden do 750 (max. číselná hodnota je 700km/h, ale za ní je ještě pár malých čárek pokračující stupnice), používal se běžně na všech variantách Bf 109 a Fw 190 A-1 až A-4. Druhý je do 900km/h, ten se částečně přetáčel (hodnota 900kmh je malým písmem na stejném místě, jako 200km/h, 800 pak nad 100km/h).
Třetí rychloměr je na pomalých letadlech, jako je třeba He 111 - ten je jen do 450km/h. Poslední je naopak určen pro vysoké rychlosti - má ho Me 262, Me 163 (a pár dalších rychlých strojů)..má dvě rafiky, jedna ukazovala rychlost v IAS a druhá v TAS (indikovaná a skutečná vzdušná rychlost..ale byla tam snad nějaká odchylka či co). Tento rychloměr ukazuje 1000km/h.
Zde přikládám fotografie kokpitů výše zmíněných letadel krom He 111..
Bf 109 G-2
Fw 190 D-9
Me 262 A-1a
Pokud bych mohl zateoretizovat a tipnout + opravdu by to mělo být německé a válečné, pak bych si téměř vsadil na tuhle věcičku - rychlostní automobil Mercedes-Benz T80:
Nakonec toto vozidlo skutečný rychlostní test neprodělalo, ale odhadovaná maximální rychlost byla 750 km/h. Poháněno to bylo upraveným leteckým motorem DB 603 o výkonu 3000 PS.