Stránka 1 z 2

Messerschmitt Bf-110G

Napsal: 28/10/2004, 17:11
od Daver
*** Diskuse byla uzamčena. Aktualizovaná verze článku je k dispozici ZDE ***


Messerschmitt Bf-110G
Noční stíhací letoun

Technické údaje
Motory: dva řadové dvanáctiválcové motory Daimler-Benz DB-605B-1
Nejvyšší rychlost: 550km/h ve výšce 7620m
Praktický dostup: 7920m
Rozměry: rozpětí 16,20m, délka 12,59m
Výzbroj: letoun tohoto typu mohl nést dva kanony MK-108 v přední horní části trupu se zásobou po 135 nábojích, dva kanony MG 151/20 ráže 20mm ve spodní přední části trupu se zásobou 300 a 350 nábojů dále dva kanony MG 151/20 ve schránce zavěšené pod trupem, resp. dva kanony ráže 20 či 30mm instalované v zadní části kabiny a zaměřené šikmo vzhůru(Schräge Musik)

Taktika:
První německé palubní radary bylo možné rušit pomocí britského protiopatření Window, což vedlo k rozšíření taktiky Wilde Sau, která se do jisté míry obešla bez radarů.

Obrázek
Bf-110G ze Stab.I.NJG4

Napsal: 28/10/2004, 18:49
od Kun@
Dobrej článeček, taky snad něco zmáknu. Bf 110 bylo celkem podařený letadlo, horší to už bylo s jeho náhradou - dvěstědesítka se moc nepovedla.

Napsal: 28/10/2004, 19:04
od Daver
o té jsem neslyšel ale slyšel jsem o jiný noční stíhačce a ta byla dost podařená...

Napsal: 29/10/2004, 14:39
od Kun@
Nemyslíš náhadou "Uhu", to byla skvělá noční stíhačka.

Napsal: 29/10/2004, 15:05
od Melkor
Možná myslí Ju-88G, ty taky stály za to.

Napsal: 30/10/2004, 11:17
od Daver
no já myslel "UHU"....ty byli dobré...
ale JU-88G taky nebyl špatnej...

Napsal: 30/10/2004, 11:20
od Melkor
Ale Bf-110 se mi z nich všech asi líbil nejvíc.

Napsal: 30/10/2004, 11:26
od Daver
jasný a létala na něm ta největší noční stíhací esa např. Lent(110 sestřelů)

Napsal: 30/10/2004, 11:29
od Melkor
Stejně tak Schnaufer (121 sestřelů).

Napsal: 30/10/2004, 11:31
od Daver
no...na toho jsem si nemohl vzpomenout......

Napsal: 30/10/2004, 11:34
od Melkor
Opravdu smrtící byly Bf-110, když měly dva druhy radarů, starší s malými anténami, který měl malý dosah a novější s velkými anténami, který měl moc velký minimální dosah, ale velmi dobrý maximální dosah.

Napsal: 30/10/2004, 12:28
od Daver
to jo...Bf-110 byla dobrá noční stíhačka...

Napsal: 12/11/2004, 20:31
od toltec
Bf 110 byla jako noční stíhač velmi podařená, jako denní stíhač za moc nestála, neboť již v roce 1940 musela bý doprovázena jednomístnými stíhači.

Pokud přidáme "schräge Musik", pak to byl dost dokonalý smtrtící stroj - hlavně pro zespodu nechráněné Lancastery....

Co takhle přidat pár obrázků verze G-6 ?

Napsal: 12/11/2004, 20:38
od Daver
já se kouknu jestli něco najdu

Napsal: 12/11/2004, 20:43
od toltec
Navrhuju to dát do galerie, duplicitu probereme - od toho by galerie mohla být.... co Ty na to ?

Napsal: 12/11/2004, 21:29
od Daver
jasný...ale sem bych to taky dal...aspoň jeden či dva obrázky....ať tu nejsou jenom texty

Napsal: 16/11/2004, 20:15
od toltec
Tak dobře, přidávám něco z vlastních fotek....

Obrázek

Napsal: 16/11/2004, 20:17
od toltec
... tady už s kokardou, také Bf 110 G-4/R7

Obrázek

Napsal: 17/11/2004, 01:32
od Radar
Krásný fotky........

Napsal: 18/11/2004, 12:22
od toltec
No to je spíš zásluha těch, co ty fotky zveřejnili poprvé..... ale asi bych udělal samostatnou fotosekci pro některé vybrané typy letounů - Bf 109, Bf 110, Me 262, Ho IX, rakety a bomby.... Dejte i vy ostatní návrhy....