No v Skunk Works nesedia žiadne B-čka. Gondola bola prvá, druhý bol posuvný kužel a až ako tretí sa hľadal vhodný motor ktorý by vyhovoval parametrami do termodynamickej matice pracovných režimov sústavy kužel- gondola - výst. tryska v ktorej je vložené "srdce" J-58. Ak by si ho nahradil aerodyn. vretenom obdobných rozmerov a dostal SR-71 aspoň do 2 Machov, ramjet by sa zapálil a nabehol na ustálený režim aj bez J-58.Mimochodem, on J-58 mimo gondolu Blackbirda by taky fungoval trochu jinak.
Inak Viggen mám rád a práve preto že ho mám dostatočne podložený info i maketami tak si dovolím tvrdiť že prisávaný vzduch z medznej vrstvy po vstupe do prstenca sa prudko rozpína a víri, čím dochádza k ochladeniu výstupných plynov z trysky motora aj za cenu mierneho úbytku ťahu. Celému efektu ešte napomáhajú súosé štrbiny na segmentoch reverzora ťahu. Čiže presný opak efektu turbonáporového motora. Tento efekt "tretieho" prúdu používajú dávno Mikojanci, o.i. aj na MiG-31 ale aj T-50 od Suchoja- viz. spomínané keramické trysky, prvýkrát použité na MiG 1.44.