Asie, Pacifik, Japonsko, Čína 1931-1945. Č 262.
Mapa

, pod kterou byl popisek, v překladu, japonské útoky v Barmě, v dubnu a květnu 1942, foto je volně přístupné na několika webech.
Dne 5. května 1942 se piloti Schiel a Hastey ze vzniklého boje nevrátili. Flt. Ldr. Frank Schiel musel nouzově přistát a po 3 dnech cesty došel na základnu AVG v Yunnanyi, která zároveň sloužila i jako základna čínské letecké školy. Trojice historiků Christopher Shores, Brian Cull a japonský historik Jasuho Izava, v knize - Krvavá jatka II. pod titulem – Konec bojů v Barmě, na str. 376., a i na dalších stranách píší, cituji:
„Hasteyovi došlo palivo a ve vzdálenosti 40 mil od letiště musel nouzově vyskočit. Po pěti dnech se vrátil na hřbetě muly. Během dopoledne přiletěl nad Lašou osamělý P-40E (zde viz foto
, pod kterou byl popisek, v překladu, japonské útoky v Barmě, v dubnu a květnu 1942, foto je volně přístupné na několika webech.
Dne 5. května 1942 se piloti Schiel a Hastey ze vzniklého boje nevrátili. Flt. Ldr. Frank Schiel musel nouzově přistát a po 3 dnech cesty došel na základnu AVG v Yunnanyi, která zároveň sloužila i jako základna čínské letecké školy. Trojice historiků Christopher Shores, Brian Cull a japonský historik Jasuho Izava, v knize - Krvavá jatka II. pod titulem – Konec bojů v Barmě, na str. 376., a i na dalších stranách píší, cituji:
„Hasteyovi došlo palivo a ve vzdálenosti 40 mil od letiště musel nouzově vyskočit. Po pěti dnech se vrátil na hřbetě muly. Během dopoledne přiletěl nad Lašou osamělý P-40E (zde viz foto
...