Ak DefTech vyvíja drony, MOSR by ich mohlo objednať na skúšky pre vojakov na pozemných cvičeniach.
https://www.deftech.eu/frontier/
https://www.facebook.com/photo?fbid=829 ... cale=sk_SK
DT WOLF & HRON (4x4)
- Juraj Tichý
- Kapitán
- Příspěvky: 6198
- Registrován: 28/8/2018, 18:27
Re: DT WOLF & HRON (4x4)
Pekné čítanie.Suger píše: ↑30/4/2025, 10:59Obrnené vozidlá spoločnosti DefTech zahŕňajú modulárnu ochranu proti mínam a balistickú ochranu. Jej kompozitný pancier, vyvinutý interne, zodpovedá úrovni 4 normy STANAG 4569 AEP-55 a poskytuje ochranu pred muníciou kalibru 14,5x114 mm. Spoločnosť vyvíja vlastné balistické materiálové riešenia založené na internom výpočtovom a experimentálnom výskume. Okrem panciera spoločnosť DefTech vyvíja radarové systémy určené pre aplikácie, ako je detekcia pohybu cez stenu a perimetrický dohľad. Tieto radary sú modulárne, softvérovo definované a používajú ultraširokopásmové antény. Spoločnosť poskytuje riešenia používané orgánmi činnými v trestnom konaní, špeciálnymi jednotkami a zložkami núdzového zásahu.
Medzi ďalšie voliteľné systémy, ktoré je možné integrovať do veže, patria prenosné systémy protivzdušnej obrany (MANPADS), protitankové riadené strely (ATGM) alebo guľomety, v závislosti od operačných požiadaviek. (Zdroj obrázka: Army Recognition)
V oblasti rádiovej komunikácie spoločnosť DefTech vyvinula systémy používané v riadiacich a telemetrických prepojeniach pre bezpilotné lietadlá (UAV), prenos videa a aplikačne špecifické zabezpečené dátové modemy. Tieto systémy sú navrhnuté tak, aby fungovali v priestorovo obmedzenom prostredí a udržiavali si výkon aj v podmienkach mimo priamej viditeľnosti (NLOS). Systémy sú navrhnuté pre bezpečný prenos videa s vysokým rozlíšením a diaľkové ovládanie bezpilotných lietadiel. DefTech tiež vyvíja bezpilotné systémy, ktoré podporujú rôzne užitočné zaťaženia vrátane optických denných/nočných kamier, LIDARu, radaru, termovízie a hyperspektrálnych senzorov. Užitočné zaťaženia sú stabilizované 3-osovými digitálnymi závesmi vyvinutými spoločnosťou. Bezpilotné lietadlá fungujú pomocou proprietárnych šifrovaných komunikačných spojení, systémov riadenia platformy a pozemných riadiacich staníc. Tieto systémy sú určené na misie, ako je mapovanie, spravodajstvo, dohľad, doprava a núdzové operácie.
V oblasti elektronického boja spoločnosť DefTech vyvíja systémy na generovanie úmyselného elektromagnetického rušenia (IEMI). Patria sem prenosné, mobilné a pevné systémy schopné smerového úzkopásmového alebo širokopásmového rušenia. Spoločnosť tiež vykonáva výskum zameraný na ochranu vlastných produktov pred takýmito hrozbami.
Spoločnosť DefTech prevádzkuje interné laboratóriá a dielne na výskum, prototypovanie a výrobu. Medzi zariadenia spoločnosti patrí laboratórium RF elektroniky, laboratórium mechatronickej integrácie a centrum mechanickej výroby s rozsiahlou prevádzkou na povrchovú úpravu. Spoločnosť DefTech podporuje hromadnú aj malosériovú výrobu. Jej výskumní a vývojoví pracovníci pracujú aj v oblasti zmiešanej signálovej elektroniky, anténneho inžinierstva, spracovania signálov, vstavaných systémov a mechanického návrhu.
Vývojový model spoločnosti kladie dôraz na modulárny dizajn a konfigurácie špecifické pre klienta. Spoločnosť DefTech uvádza, že jej procesy zostávajú dôverné a vykonávajú sa za podmienok vysokej bezpečnosti. Komunikačné materiály spoločnosti označujú jej prístup ako „na mieru“ a uvádzajú, že prispôsobujú existujúce platformy alebo vyvíjajú nové systémy tak, aby spĺňali požiadavky používateľov.
Spoločnosť DefTech sa spomínala v rôznych slovenských médiách vrátane RTVS, SME, BBonline, HNonline a Joj, najmä v súvislosti s údajnou investíciou takmer 42 miliónov eur v meste Vlkanová neďaleko Banskej Bystrice na výrobu vojenských vozidiel. Správy z marca a decembra 2020 uvádzajú plány spoločnosti rozšíriť výrobné aktivity vozidiel v tomto regióne.
Málo sa o nich u nás hovorí, aj vzhľadom na rozsah interného vývoja. Už len to že používajú vlastný kompozitný pancier (L4) je super.
Re: DT WOLF & HRON (4x4)
Mne tedy asi víc překvapilo toto
Pro danou kategorii nosnost 4 200 kg je hodně nadstandartní.Jeho pohotovostná hmotnosť je 9 900 kg, zatiaľ čo celková hmotnosť vozidla (GVWR) je 13 700 kg. Vozidlo umožňuje maximálne užitočné zaťaženie 4 200 kg.


"Voni fotr, řekněte jim tam, že se jim na jejich párky vyserem!"
Re: DT WOLF & HRON (4x4)
Souhlas, pro dané vozidlo mě to přijde až neuvěřitelné.