Sloučení společností Mil a Kamov
Moderátor: Julesak
Sloučení společností Mil a Kamov
Sloučení společností Mil a Kamov
Podobně jako dochází ke sloučení společností MiG a Suchoj, dojde v polovině roku 2020 ke sloučení dvou ruských vrtulníkových konstrukčních kanceláří Kamov a Mil. Moskevská konstrukční kancelář Mil vznikla v roce 1947 a Kamov následujícího roku. Výsledkem sloučení bude Národní vrtulníkové centrum vrtulníků M.L. Mila a N. I. Kamova, který bude fungovat v rámci koncernu Ruské vrtulníky (Вертолеты России), dceřiné společnosti koncernu Rostech. Koncernu Ruské vrtulníky vznikl v roce 2007, aby pod jednu střechu vzal všechny vrtulníkové konstrukční kanceláře, centra pro opravy a údržbu a pět výrobních závodů v Rusku. Obě konstrukční kanceláře si zachovávají svou značku, ale budou na konkrétních projektech pracovat společně a vyměňovat si know-how. Další integrační procesy spojené s optimalizací činnosti obou konstrukčních kanceláří ve formátu jedné společnosti potrvají až do roku 2022. Spojení má zajistit rychlejší vývoj, snížení provozních nákladů a zvýšení vývojových kapacit údajně o 15 až 20 %.
Zdroj:
https://www.armadninoviny.cz/rusko-slou ... -internetu
http://www.russianhelicopters.aero/ru/p ... Mil_Kamov/
návrh vrtulníku Ka-92
Podobně jako dochází ke sloučení společností MiG a Suchoj, dojde v polovině roku 2020 ke sloučení dvou ruských vrtulníkových konstrukčních kanceláří Kamov a Mil. Moskevská konstrukční kancelář Mil vznikla v roce 1947 a Kamov následujícího roku. Výsledkem sloučení bude Národní vrtulníkové centrum vrtulníků M.L. Mila a N. I. Kamova, který bude fungovat v rámci koncernu Ruské vrtulníky (Вертолеты России), dceřiné společnosti koncernu Rostech. Koncernu Ruské vrtulníky vznikl v roce 2007, aby pod jednu střechu vzal všechny vrtulníkové konstrukční kanceláře, centra pro opravy a údržbu a pět výrobních závodů v Rusku. Obě konstrukční kanceláře si zachovávají svou značku, ale budou na konkrétních projektech pracovat společně a vyměňovat si know-how. Další integrační procesy spojené s optimalizací činnosti obou konstrukčních kanceláří ve formátu jedné společnosti potrvají až do roku 2022. Spojení má zajistit rychlejší vývoj, snížení provozních nákladů a zvýšení vývojových kapacit údajně o 15 až 20 %.
Zdroj:
https://www.armadninoviny.cz/rusko-slou ... -internetu
http://www.russianhelicopters.aero/ru/p ... Mil_Kamov/
návrh vrtulníku Ka-92
"Účelem života není být šťastný. Účelem života je být užitečný, čestný a soucitný"
Re: Sloučení společností Mil a Kamov
Zajímavý vývoj, ale myslím si, že měl přijít dříve. Třeba ale nakonec nebudou dál pokračovat s Mi-28, původní Mil se soustředí na transportní vrtulníky a v bojových strojích bude pokračovat Kamov, když si teď jakoby nebudou konkurovat.
Člen palby bez super hlášky pod čarou
Re: Sloučení společností Mil a Kamov
Lenže Ka-52 je podstatne drahší ako Mi-28. Vzhľadom teda na rôzne ekonomické a taktické dôvody mu môže zostať opodstatnenie.Dzin píše:... Třeba ale nakonec nebudou dál pokračovat s Mi-28, původní Mil se soustředí na transportní vrtulníky a v bojových strojích bude pokračovat Kamov, když si teď jakoby nebudou konkurovat.
Edmund Burke: "Jediné čo potrebujú nečisté sily k svojmu víťazstvu je to, aby slušní ľudia neurobili nič."
Re: Sloučení společností Mil a Kamov
Ale zase službu Mi-28 provází velké problémy. Když započteš i náklady spojené s jejich odstraňováním není na tom Ka-52 zase nějak špatně.
Člen palby bez super hlášky pod čarou
Re: Sloučení společností Mil a Kamov
Velké a vleklé
"Voni fotr, řekněte jim tam, že se jim na jejich párky vyserem!"
Re: Sloučení společností Mil a Kamov
Jak se vlastně oběma společnostem daří. Přeci jen MiG na tom nebyl zrovna dobře a tak je sloužení se Suchojem docela logické. V tomto svazku ale bude ten nahoře Mil nebo Kamov?
"Účelem života není být šťastný. Účelem života je být užitečný, čestný a soucitný"
Re: Sloučení společností Mil a Kamov
Ak sa pýtaš na Mil/Kamov, tak pár aktuálnych noviniek je napr. tu:
https://sdelanounas.ru/blogs/125409/
Ak sa pýtaš vyslovene na Mig, tak to že bol pohltený OAK ho zrejme zachránilo od klinickej smrti. V súčasnosti má zákazku od ruského MO na dodávky cca 6 kusov Mig-35 ročne, Alžírsko na MAKS-2019 objednalo 14-16 Mig-29M/M2 a asi rovnaký počet Su-30MKI/MKA, India sa tiež tvári, že je naklonená tomu meniť Mig-21 za Mig-29. Okrem toho Mig by mal kompletovať Tu-114-300, už podpísal zmluvu s Aviastar-SP. Aktuálne stavia druhý skúšobný prototyp.
https://sdelanounas.ru/blogs/125409/
Ak sa pýtaš vyslovene na Mig, tak to že bol pohltený OAK ho zrejme zachránilo od klinickej smrti. V súčasnosti má zákazku od ruského MO na dodávky cca 6 kusov Mig-35 ročne, Alžírsko na MAKS-2019 objednalo 14-16 Mig-29M/M2 a asi rovnaký počet Su-30MKI/MKA, India sa tiež tvári, že je naklonená tomu meniť Mig-21 za Mig-29. Okrem toho Mig by mal kompletovať Tu-114-300, už podpísal zmluvu s Aviastar-SP. Aktuálne stavia druhý skúšobný prototyp.
Re: Sloučení společností Mil a Kamov
Ja to vidím takto:Rase píše:Jak se vlastně oběma společnostem daří. Přeci jen MiG na tom nebyl zrovna dobře a tak je sloužení se Suchojem docela logické. V tomto svazku ale bude ten nahoře Mil nebo Kamov?
Syn, Ivana Alexejeviče Sikorskeho
založil Sikorsky aircraft.
Potomci Kamova a Míla pak Kamil aircraft.
Příště tedy za pár let budou létat po světě Kamilove.
Re: Sloučení společností Mil a Kamov
"Ale to je nemílé Kamile"!
(Kto vie od kial to je?)
(Kto vie od kial to je?)
Edmund Burke: "Jediné čo potrebujú nečisté sily k svojmu víťazstvu je to, aby slušní ľudia neurobili nič."
Re: Sloučení společností Mil a Kamov
A nebo se naláká zahraniční kapitál a do světa se půjde pod názvem MilKa.HONZIK11 píše: Příště tedy za pár let budou létat po světě Kamilove.
Člen palby bez super hlášky pod čarou
Re: Sloučení společností Mil a Kamov
Už mají i logoDzin píše:A nebo se naláká zahraniční kapitál a do světa se půjde pod názvem MilKa.
"Hádá-li se člověk s blbcem déle než pět minut, hádají se blbci dva," Jan Werich
"Važte si lidí, kteří hledají pravdu, a střezte se těch, kteří tvrdí, že ji našli," Voltaire
Re: Sloučení společností Mil a Kamov
Napůl žertem: nápovědou může být jejich PR materiál z webovky russianhelicopters.aero z letošního jara = omalovánka pro děti zahrnující některé modely. Vesměs MiLy, sem tam Kamov, např. chybí Ansat a VRT-500.Rase píše:V tomto svazku ale bude ten nahoře Mil nebo Kamov?
"Opravdu myslíte, že někdo, kdo vyhrál volby férově s 79%, potřebuje následně mlátit lidi na ulicích a vypínat internet??"
https://twitter.com/BenesikOndra/status ... 4985394178
Držím jim palce, ať se o vnitřní politice své vlasti můžou rozhodovat naprosto svobodně.
Moudře. Demokraticky.
Bez násilí. Sametově.
https://twitter.com/BenesikOndra/status ... 4985394178
Držím jim palce, ať se o vnitřní politice své vlasti můžou rozhodovat naprosto svobodně.
Moudře. Demokraticky.
Bez násilí. Sametově.
Re: Sloučení společností Mil a Kamov
Kamov , automatizace letovych a streleckych procesu. Synteza dat. Pancerovani , senzory. Mil do dokonalosti zvladnuta jednorotorova vicelistova koncepce. Tezke aplikace. Takze spise metalurgie a technologie . Vyrobni postupy pro velke serie. Servisni celosvetove zazemi, kontakty. . Sloucenim vznikne silny subjekt.
Re: Sloučení společností Mil a Kamov
Vznikl.HONZIK11 píše:Sloucenim vznikne silny subjekt.
Sloučili se v prosinci 2019 do NHC (Национальный центр вертолётостроения имени М. Л. Миля и Н. И. Камова) https://www.russianhelicopters.aero/en/structure/nhc
A nevím, zda je to zřejmé, ale jedná se "pouze" o sloučení dvou vývojových závodů, které oba již před tím patřily do holdingu Russian Helicopters.
To je ten "silný subjekt".
Součástí holdingu jsou i výrobní a opravárenské závody a výrobci důležitých komponentů ... celá struktura je zde https://www.russianhelicopters.aero/en/structure
Je těžké určit "kdo má navrch" ... o tom rozhoduje vedení Russian Helicopters
"Hádá-li se člověk s blbcem déle než pět minut, hádají se blbci dva," Jan Werich
"Važte si lidí, kteří hledají pravdu, a střezte se těch, kteří tvrdí, že ji našli," Voltaire