Su-34 základný stíhací bombarder
Moderátor: Julesak
Re: Su-34 základný stíhací bombarder
Nie je dôležité ako sa hlasovalo, ale ako sa to spočítalo.
Jediný režim ktorý uznávam je pitný.
Re: Su-34 základný stíhací bombarder
Ďalšie Su-34 na ďalekom východe (Komsomoľsk na Amure-Churba):
Nie je dôležité ako sa hlasovalo, ale ako sa to spočítalo.
Jediný režim ktorý uznávam je pitný.
Re: Su-34 základný stíhací bombarder
Informácia, že Alžírsko objednalo Su-34/Su-32FN je len fáma. Tu je vysvetlené prečo: https://warisboring.com/the-algerian-su ... .eys6j07hx
Re: Su-34 základný stíhací bombarder
celkom zaujimava predstava
Re: Su-34 základný stíhací bombarder
Je to super priestor k dobru ale ak to je takto jednoduché prečo to neurobili už dávno? Hmotnosť naloženého stroja pôjde poriadne hore takže v tom bude treba asi viac zmien, možno lepšie motory (sú/budú) a nové krídlo zosilnenie konštrukcie.
Re: Su-34 základný stíhací bombarder
Protože to až tak jednoduché není. Resp. je to prakticky nerealizovatelné.
U této generace letadel - začal s tím F-15 a Su-27 s MiG-29 v tom pokračují - je významná část vztlaku tvořena právě trupem. U Su-27 je to cca 35%, u MiG-29 dokonce >40%, přičemž význam vztlaku trupu narůstá s rostoucím úhlem náběhu. Rusové tuto konstrukci nazývají konstrukcí "integrální aerodynamické koncepce" a prostor mezi motory v tom hraje velmi významnou roli. Jeho "zastavění" zbraňovou šachtou by logicky vedlo k zásadnímu narušení aerodynamického konceptu a letových vlastností stroje. Minimálně by si vyžádalo zcela nové křídlo, ale spíše se domnívám, že by bylo nutné zkonstruovat "zcela nové letadlo".
Takže, tyhle "malůvky" jsou sice zajímavé na pohled, ale jinak zcela nesmyslné.
U této generace letadel - začal s tím F-15 a Su-27 s MiG-29 v tom pokračují - je významná část vztlaku tvořena právě trupem. U Su-27 je to cca 35%, u MiG-29 dokonce >40%, přičemž význam vztlaku trupu narůstá s rostoucím úhlem náběhu. Rusové tuto konstrukci nazývají konstrukcí "integrální aerodynamické koncepce" a prostor mezi motory v tom hraje velmi významnou roli. Jeho "zastavění" zbraňovou šachtou by logicky vedlo k zásadnímu narušení aerodynamického konceptu a letových vlastností stroje. Minimálně by si vyžádalo zcela nové křídlo, ale spíše se domnívám, že by bylo nutné zkonstruovat "zcela nové letadlo".
Takže, tyhle "malůvky" jsou sice zajímavé na pohled, ale jinak zcela nesmyslné.
"Hádá-li se člověk s blbcem déle než pět minut, hádají se blbci dva," Jan Werich
"Važte si lidí, kteří hledají pravdu, a střezte se těch, kteří tvrdí, že ji našli," Voltaire
Re: Su-34 základný stíhací bombarder
Je to už dávněji, ale nepsal Václav Vašek, že MiG-29 má s podvěšenou PPN lepší manévrovatelnost, než bez ní?
Re: Su-34 základný stíhací bombarder
Skeptiku: comfortnych palivovych nadrziach ocividne Sovieti pracovali
Posledna fotografia je z veterneho tunelu zo simulacie odhodenia
Re: Su-34 základný stíhací bombarder
Ale to je klidně možné, že to zkoušeli ofukovat.
A závěr? Kolik jich používají? Myslím těch podtrupových resp. "mezimotorových"?
A závěr? Kolik jich používají? Myslím těch podtrupových resp. "mezimotorových"?
"Hádá-li se člověk s blbcem déle než pět minut, hádají se blbci dva," Jan Werich
"Važte si lidí, kteří hledají pravdu, a střezte se těch, kteří tvrdí, že ji našli," Voltaire
Re: Su-34 základný stíhací bombarder
comfortnych ani, jednu najvacisia co sa dava pod SU-34 je tusim 3000 kg
Re: Su-34 základný stíhací bombarder
Konformné, nie komfortné i keď používanie konformných nádrží je zrejme komfortné z hľadiska šetrenia závesníkov pre muníciu
Nie je dôležité ako sa hlasovalo, ale ako sa to spočítalo.
Jediný režim ktorý uznávam je pitný.
Re: Su-34 základný stíhací bombarder
DetailistoJulesak píše:Konformné, nie komfortné
Není, pokud je dáš pod trupeJulesak píše:... i keď používanie konformných nádrží je zrejme komfortné z hľadiska šetrenia závesníkov pre muníciu
Další důvod, proč se dávají nad křídlo.
"Hádá-li se člověk s blbcem déle než pět minut, hádají se blbci dva," Jan Werich
"Važte si lidí, kteří hledají pravdu, a střezte se těch, kteří tvrdí, že ji našli," Voltaire
Re: Su-34 základný stíhací bombarder
Pred časom sa tu diskutovala prvá strata Su-34:
... tak sa nakoniec ukázalo, že ho opravili:Wladimir píše:prvá strata Su-34 4.6.2015
http://bmpd.livejournal.com/1331184.html
- ak dobre preklada google translator tak po cvicnom lete a pristavani zbehlo mimo pristavaciu drahu
Nie je dôležité ako sa hlasovalo, ale ako sa to spočítalo.
Jediný režim ktorý uznávam je pitný.
Re: Su-34 základný stíhací bombarder
Odpal protilodnej Ch-31A proti cieľu na Kaspiku:
Nie je dôležité ako sa hlasovalo, ale ako sa to spočítalo.
Jediný režim ktorý uznávam je pitný.
- Franz Trubka
- 7. Major
- Příspěvky: 1815
- Registrován: 14/10/2010, 04:16
Re: Su-34 základný stíhací bombarder
JJ,moc pekna trefa
Trefit se do kocabky,ktera nema zadnou protileteckou a protiraketovou obranu,zadne ruseni navadeciho systemu strely,
stoji na miste,nebe bez mracku,hladina more jako zrcadlo,to je skutecne umeni.
Trefit se do kocabky,ktera nema zadnou protileteckou a protiraketovou obranu,zadne ruseni navadeciho systemu strely,
stoji na miste,nebe bez mracku,hladina more jako zrcadlo,to je skutecne umeni.
Naposledy upravil(a) Franz Trubka dne 27/7/2018, 14:37, celkem upraveno 1 x.
Pink Floyd-On The Turning Away
Re: Su-34 základný stíhací bombarder
Pokojne uveď vhodnejší príklad
Nie je dôležité ako sa hlasovalo, ale ako sa to spočítalo.
Jediný režim ktorý uznávam je pitný.
Re: Su-34 základný stíhací bombarder
Franzi, kdežto američtí soudruzi střílejí vždy jen na manévrující lodi, za mlhy, na rozbouřeném moři a pálící ze všech zbraní, viď
Nicméně zasáhnout, byť poměrně velký námořní cíl střelou letící rychlostí přes 1.000 m/s, která se navíc na tento cíl zaměřuje sama, určitě není jednoduchá úloha. Mimochodem ta její rychlost prakticky z každého námořního cíle dělá cíl "stacionární". Poslední 3 km urazí střela za 3 sekundy, a loď se při rychlosti 20 uzlů za tu dobu pohne o 30 metrů.
V tomto případě šly evidentně střely dvě a dle výkřiku obě trefily.
Trochu mne zarazilo, že ty střely CH-31 nekopírovaly hladinu (sea-skimming) jako normálně, ale naopak útočily z převýšení, v poměrně razantním klesání.
Zasáhnout cíl v takovém letu musí být mnohem obtížnější než "kolmo zboku" … loď je přeci jen dost úzký cíl.
Nicméně zasáhnout, byť poměrně velký námořní cíl střelou letící rychlostí přes 1.000 m/s, která se navíc na tento cíl zaměřuje sama, určitě není jednoduchá úloha. Mimochodem ta její rychlost prakticky z každého námořního cíle dělá cíl "stacionární". Poslední 3 km urazí střela za 3 sekundy, a loď se při rychlosti 20 uzlů za tu dobu pohne o 30 metrů.
V tomto případě šly evidentně střely dvě a dle výkřiku obě trefily.
Trochu mne zarazilo, že ty střely CH-31 nekopírovaly hladinu (sea-skimming) jako normálně, ale naopak útočily z převýšení, v poměrně razantním klesání.
Zasáhnout cíl v takovém letu musí být mnohem obtížnější než "kolmo zboku" … loď je přeci jen dost úzký cíl.
"Hádá-li se člověk s blbcem déle než pět minut, hádají se blbci dva," Jan Werich
"Važte si lidí, kteří hledají pravdu, a střezte se těch, kteří tvrdí, že ji našli," Voltaire
Re: Su-34 základný stíhací bombarder
Napríklad Harpoony boli testované v podstatne náročnejších podmienkach, bolo tam veľa slanej vody.Franz Trubka píše:JJ,moc pekna trefa
Trefit se do kocabky,ktera nema zadnou protileteckou a protiraketovou obranu,zadne ruseni navadeciho systemu strely,
stoji na miste,nebe bez mracku,hladina more jako zrcadlo,to je skutecne umeni.
Edmund Burke: "Jediné čo potrebujú nečisté sily k svojmu víťazstvu je to, aby slušní ľudia neurobili nič."
Re: Su-34 základný stíhací bombarder
Na druhou stranu se dá Harpoon skvěle natáčet. Když letí 5x pomaleji
"Hádá-li se člověk s blbcem déle než pět minut, hádají se blbci dva," Jan Werich
"Važte si lidí, kteří hledají pravdu, a střezte se těch, kteří tvrdí, že ji našli," Voltaire