k42 píše:farky:
Větší písmena tam nemáš ? Pár stránek zpět se psalo, jak jsou střelecké systémy ruských letadel na rozdíl od západních už od 80. let vybaveny sledováním a predikcí cíle, včetně řízení. Najdi si kvalitní monografii třeba MiG-29 a tam se to dočteš. Mají to i Su-25 novějších verzí (určitě mají autopilota pro kanonové útoky proti pozemním cílům, četl jsem, jak to testovali v Afghanistánu), Ukrajinci například provozují Su-25M, plus jim dělal nějaké úpravy izraelský Elbit, pro MiGy i Suchoje.
A jinak, hlavní systém, který zaručuje přesnost zásahu z kanonu se jmenuje PILOT. Učí se to při střelbě na rukáv, tyhle útoky z rakursu. A dneska přes simulátor.
Jenže o to vůbec nejde. Všechna data z fotek ukazují na zásah kanonem, neznám jinou zbraň, která by způsobila tato poškození a následné věci - jako výbuchy v kabině, které vyrazily okna, například. Střepiny zevnitř. A pomalé vstupní vstřely - než projektily z kanonu. Jsou tam, v počtu 10-30 jen v těch troskách kabiny. Nějak se tam tedy dostat musely.
U tebe je problém, že jsi s tou svojí kánonovou teoriíí moc daleko. Né že by ty tvoje argumenty byly úplně mimo mísu, ale musíš tu tvoji teorii vidět jako celek a né jen zásahy
Aby mohl někdo střílet kanonem na 777 z boku, musí hlavně doletět do výšky - to SU-25 nedokáže a když dokáže, tak pilot v takový výšcě umře
Aby si mohl útočit z boku potřebuješ dostatečnou rychlost - minimálně jako letí tvůj cíl ale radši větší - to SU-25 nedokáže
Nastřílet při takový rychlosti na kolmo letí cíl s takovou přesnotí - to nedokáže nikdo ani chuck noris
tím pádem je celá kanonová teorie prostě na tak chatrných nožičkách že je to prostě blbost.
Nejsem sice zásaholog, ale při zásahu 30mm municí bych cěkal asi toto
průbojná - čistý průstřel, kulatá díra malinko větší než 30mm, klidně průstřel srzk celé letadlo
Výbušná - vyrvané daleko vetší kusy potahu než ukazují fotky, koukní na fotky B-17 po zásahu 30mm kanonu.
Zatím vše pro mě zatím ukazuje na
BUK.