
Jeste k tomu vytoceni Emila, ja bych tomu i veril, co jsem cetl, tak prvni 110tky dokazaly kratkodobe vytocit i Spity, musely bejt ovsem na rychlosti, jakmile o ni prisly, mely velkej problem. Ted si jen vzpomenout kde jsem to cetl Rolling Eyes
Moderátor: Hans S.
-- 8 minutes to 18,000 feet
-- 9.2 minutes to 20,000 feet
tady neco dalsiho:Controls. The controls are light and effective and man%u107uverability is good. The rudder should not be used violently at high speeds.
This first prototype flew for the first time on 25 November 1940. When demonstrated to official guests at Hatfield, they were astounded to see its fighter-like manoeuvrability and its amazing performance with one engine feathered.
Když něco hledám, tak s železnou pravidelností nacházím kulové. TADY jsou trosky jednoho motoru a křídla Bf 110 (i když někteří tamní diskutující mluví o He 111 P, což je ale nesmysl již třeba jen kvůli pozdní válečné kamufláži). Jeden z přístrojů (nastavení listů vrtule) tam jeden z těch fotografovaných drží v ruce.Zemakt píše:Abych řekl pravdu tak o ukazatelých na motorových krytech u Bf 110 jsem nyní slyšel také poprvé, kdežto u Hs 129 je to dost známá věc. Nebyla by nějaká fotečka? Nebo více info? Jak to bylo u nočních stíhacích verzí stodesítky? Děkuji