Technologie STEALTH
Nevím kam bych ho zařadil, ale na několika zdrojích i na videu který je dodávané ke Světové encyklopedii letadel je SR-71 popisován v kategorii stealth letadel...já vím jaké teploty dosahuje SR-71,nátěr RAm je jen na spodních plochách pže se nepřdpokládao že by bylo potřeba přijímání radarového signálu z jiné strany, údajně se na Sr-71 experimentovalo poprvé s účinky RAM v použití.


Pouze zasáhnout nestačí.....
Jacku, souhlasím, SR-71 patří mezi elitu elit v letectví, skutečně jen několik strojů se mu (snad) může něčím rovnat.
Ten povlak RAM tam asi fakt nebude, ale určité Stealth prvky (ty "zuby") mohly být použity a do značné míry stačit. Kvalita radarů v době vzniku také byla jinde než dnes...
Ten povlak RAM tam asi fakt nebude, ale určité Stealth prvky (ty "zuby") mohly být použity a do značné míry stačit. Kvalita radarů v době vzniku také byla jinde než dnes...


Když zmizíš, tak budeš zmizelej, jinak tě zmizím já.
- Atlantis
- nadporučík
- Příspěvky: 819
- Registrován: 7/4/2005, 15:12
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Yamato:To máš z letectví a kosmonautiky? Myslím, že jsem to tam četl už někdy v roce 1966. A když se to dostalo až do L+K, tak to na tehdejší dobu musela být odcela stará informace. Kdy se vlastně začal používat kos?
btw:Vtip je v tom, že jako jedno z vedlejších použití byla zmíněna nebojová špionážní verze:-)
Jacku, přepočítej si údaje, 3,4 machu je cca 1,1 km/s, ne čtyři. To zvládali tak možná X-15tky, ale ne SR-71. Btw:Odkud máš 3,4. Já ve své encyklopedii letectví mám jako max rovné tři. A je to uvedeno jako rychlostní rekord.
btw:Vtip je v tom, že jako jedno z vedlejších použití byla zmíněna nebojová špionážní verze:-)
Jacku, přepočítej si údaje, 3,4 machu je cca 1,1 km/s, ne čtyři. To zvládali tak možná X-15tky, ale ne SR-71. Btw:Odkud máš 3,4. Já ve své encyklopedii letectví mám jako max rovné tři. A je to uvedeno jako rychlostní rekord.
Při poslední letu SR-71 byl dosažen poslední rekordnu: 500 km překonáno rychlostí 3608,75 km/h! Při průzkumných misích bylo nepochybně možné dosáhnout podobných výkonů.
Jednomístný, lehčí a ablativním nátěrem opatřený A-2 (CIA) zcela jistě dosahoval ještě vyšších výkonů.
Jo a zjistil jsem, že údajně odrazová plocha SR-71 byla cca 2,5 m2. Ekvivalentem je velmi malé letadlo...třeba sportovní.
Jednomístný, lehčí a ablativním nátěrem opatřený A-2 (CIA) zcela jistě dosahoval ještě vyšších výkonů.
Jo a zjistil jsem, že údajně odrazová plocha SR-71 byla cca 2,5 m2. Ekvivalentem je velmi malé letadlo...třeba sportovní.


Když zmizíš, tak budeš zmizelej, jinak tě zmizím já.