Obecně je nutná soutěž pro rozvoj čehokoliv, což válka svým způsobem je, ale nemusí jít o válku skutečnou.
Po válce nebyl moc důvod k soutěžení a navíc spojencům trvalo dost dlouhu, než nasáli německé poznatky (situace von Brauna a spol. v USA to dobře demonstruje). Tady se určitě mnoho let ztratilo a výzkum byl tedy přerušen. Hodně to změnil až přístup SSSR a jeho vesmírný / raketový program. Závod se obnovil a začalo se masivně investovat.
Messerschmitt P 1101
Moderátor: Hans S.
- Hans S.
- 5. Plukovník
- Příspěvky: 3773
- Registrován: 22/2/2007, 04:34
- Bydliště: Gartenzaun
- Kontaktovat uživatele:
Re: Messerschmitt P 1101
Nejsem příznivcem What If na Palbě.Fricoolinek píše: Bylo by pak možné, že by třeba až dlouho do šedesátých let by byly stíhačky jen pístové a třeba dopravák typu B 707 by začal přepravovat lidi třeba až kolem roku 1975 nebo dokonce později?
-
- štábní rotmistr
- Příspěvky: 203
- Registrován: 14/6/2019, 16:03
Re: Messerschmitt P 1101
Škoda, no. Ač chápu, že někdo má k "what if" principiálně odpor, tak mne toto naopak hodně baví, no.
A to neřikám jen kvůli tomu, že se moje ZŠ objevila ve Vaterlandu.
A to neřikám jen kvůli tomu, že se moje ZŠ objevila ve Vaterlandu.

Re: Messerschmitt P 1101
Ak chceš skončiť so stíhačkou s NK-12 s 2900 kg a 12000 k tak prosím.
Aj Armstrong Siddeley Python s 1565 kg a 4110 k je úlet ak si vezmeme že Avia B-534 sama vážila 1630 kg letectvo prešlo kus cesty aj v piestových motoroch a za 6 rokov sa výkon zo štvornásobil a mal potenciál sa ešte 3 x zlepšiť, to už je ale asi hranica ich potenciálu.
Aj Armstrong Siddeley Python s 1565 kg a 4110 k je úlet ak si vezmeme že Avia B-534 sama vážila 1630 kg letectvo prešlo kus cesty aj v piestových motoroch a za 6 rokov sa výkon zo štvornásobil a mal potenciál sa ešte 3 x zlepšiť, to už je ale asi hranica ich potenciálu.