Aero L-39NG Skyfox
Re: Aero L-39NG
Vietnam tu ,,zelenou zaplaveneho ryzoveho pole,, pouziva uz dlouho.
https://www.stoplusjednicka.cz/rachot-k ... s-mig-17-2
https://www.stoplusjednicka.cz/rachot-k ... s-mig-17-2
Re: Aero L-39NG
Díky. Vypíchnu:
Silnější motor, více dimenzované závěsníky?Zaměřujeme se na nabídku L-39NG v aktuální, certifikované konfiguraci, ale zároveň již plánujeme vylepšování schopností – „příští generace“ L-39NG – pokročilejší avionické systémy, pokračující integraci moderních zbraní a v centru pozornosti je určitě užitečné zatížení.


"Voni fotr, řekněte jim tam, že se jim na jejich párky vyserem!"
Re: Aero L-39NG
Hmm, to tazko, to sa veľmi nedá
Re: Aero L-39NG
Lynx: ty znáš konstrukci křídla L-39NG? Ty víš jaké zatížení při jakém přetížení to křído vydrží? Předpokládám, že ne.
edit:
vezmu si třeba taková běžná konfigurace
2xAIM-9X s OZ = 254kg
2xGBU-12 = 726kg
rezerva nosnosti 370kg
což zhruba odpovídá dvěma raketnicím LAU-68 s 11 raketami APKWS2
edit:
vezmu si třeba taková běžná konfigurace
2xAIM-9X s OZ = 254kg
2xGBU-12 = 726kg
rezerva nosnosti 370kg
což zhruba odpovídá dvěma raketnicím LAU-68 s 11 raketami APKWS2



Re: Aero L-39NG
L159 a L39 sú rozdielne stroje, s rozdielnou MTOW
Krídlo NG dôverne nepoznám. Ale predpokladám, zeby bolo veľmi zle, keby bolo tak výrazne predimemzovane, zeby zrazu zvládlo o 1t zaťaženia navyše...L39NG ma obálku tuším +8G -4G
Krídlo NG dôverne nepoznám. Ale predpokladám, zeby bolo veľmi zle, keby bolo tak výrazne predimemzovane, zeby zrazu zvládlo o 1t zaťaženia navyše...L39NG ma obálku tuším +8G -4G
Re: Aero L-39NG
Odhadom skelet, ľavá časť krídla +500kg,prava to isté. Alebo su tie (potenciálne) zavesniky + ich zaťaženie z papiera?
Ale ok, sidewinder ma cca 100kg jeden bez zavesu
Ale ok, sidewinder ma cca 100kg jeden bez zavesu
Re: Aero L-39NG
A ty mas čísla od zdroja? Ved napíš aj nám, neznalym
Ale veľmi dobre si to napísal, vy Česi sa vždy musíte hádať so Slovákmi, minimálne tu, ty, nesher a scotty ste krásne prípady, kedy vždy naopak píšete, v každej situácii.
Ale veľmi dobre si to napísal, vy Česi sa vždy musíte hádať so Slovákmi, minimálne tu, ty, nesher a scotty ste krásne prípady, kedy vždy naopak píšete, v každej situácii.
Re: Aero L-39NG
Pokiaľ si dobre pamätám, tak NG malo mať pôvodne závesníky na konci krídel. Nejaké info boli už veľmi dávno aj tu.
Re: Aero L-39NG
To mal mat nástupca L159. Kvôli raketam na konci krídla musí byť upravené krídlo tak, aby vydržalo odpal rakety kedy raketa ostane na zavesniku (zlyhanie oddelenia rakety od zavesniku)
Re: Aero L-39NG
Lynx: já napsal, že užitečné zatížení se dá rozšířit i počtem závěsníků. Prostým výpočtem dojdeš k tomu, že tam ta rezerva je (viz. výše).
Ty tady polemizuješ o tom, že to nejde (aniž bys znal konstrukci křídla), ty tady hážeš do placu tunu nosnosti navíc. Já ne. To je tvůj boj, ne můj.
Pokud bychom se bavili o té tvé tuně nosnosti navíc, tak z L-39NG dojdeš k L-159NG. Nic více, nic méně.
Ty tady polemizuješ o tom, že to nejde (aniž bys znal konstrukci křídla), ty tady hážeš do placu tunu nosnosti navíc. Já ne. To je tvůj boj, ne můj.
Pokud bychom se bavili o té tvé tuně nosnosti navíc, tak z L-39NG dojdeš k L-159NG. Nic více, nic méně.



Re: Aero L-39NG
Ok, ved kľudne diskutujme. Neviem ako presne mam alebo nemám poznať konštrukciu toho krídla, no keď osm videl z neho nejaké súčiastky, par krát som veru pozdvihol obocie.
Ale konkrétne si to rozšírenie počtu zavesnikov predstaviť neviem, bo podvozkove nohy, bo relatívne malé rozpätie, bo relatívne vysoké plošné zaťaženie krídla.
Ved to krídlo ma len pevnú nabežnú hranu, v tej nabezke vedie tiahlo ku krídelkám (preto bol ten bird strike L159 v Španielsku taky nebezpečný), takže ono je kopec možnosti na zlepšovanie, keď je čas a peniaze
Ale konkrétne si to rozšírenie počtu zavesnikov predstaviť neviem, bo podvozkove nohy, bo relatívne malé rozpätie, bo relatívne vysoké plošné zaťaženie krídla.
Ved to krídlo ma len pevnú nabežnú hranu, v tej nabezke vedie tiahlo ku krídelkám (preto bol ten bird strike L159 v Španielsku taky nebezpečný), takže ono je kopec možnosti na zlepšovanie, keď je čas a peniaze
Re: Aero L-39NG
Tak to nepoznám, resp spomienky zapadli prachom a tu som to nehľadal, vieš to osviežiť?
Re: Aero L-39NG
V CLV se již připravují na příchod L 39NG, mimo jiné postaví novou budovu pro simulační technologie.
http://czechairforce.com/news/simulacni ... g-pro-clv/
http://czechairforce.com/news/simulacni ... g-pro-clv/
Re: Aero L-39NG
Flader
https://czechairforce.com/news/prvni-vi ... im-nateru/Vietnamské L-39NG se zároveň odlišují omezenou schopností používat „východní“ výzbroj a jsou pro ně vyvíjeny zbraňové závěsníky a systém ovládání zbraní, tak aby tyto stroje mohly využívat základní paletu ruské výzbroje. Během jarních testů v Maďarsku se podařilo uskutečnit zkoušky nouzových odhozů bomb, přídavných 350 litrových palivových nádrží a raketových bloků UB-16-57, včetně ostrých střeleb neřízenými raketami typu S-5 a odhozů bomb typu P-50-75 a OFAB-100-120, tedy základního spektra munice, kterou budou používat při cvičných střelbách pilotní žáci vietnamského letectva.


"Voni fotr, řekněte jim tam, že se jim na jejich párky vyserem!"