

Moderátor: Hans S.
Czarnian píše:Díky.
Našel jsem na youtube celkem slušný video: http://www.youtube.com/watch?v=JhQqti7cWCI
Co já vím, tak Dornier původně stavěl rychlé bombardovací letadlo (projekt P.59). Tento projekt má své kořeny v roce 1939, ale již roku 1940 jej nechal Göring zrušit. Poté Dornier pokračoval dál sám a v květnu 1942 předložil přepracovaný projekt P.231, kde bombardér byl schopen nést 1000 kg pum. Projekt byl RLM přijat, ale vzápětí na podzim roku 1942 opět zrušen. Vzhledem k rostoucím leteckým útokům ze strany spojenců bylo doporučeno dále stavět stíhací letouny. Aby Dornier neztrácel čas, využil konstrukce z rychlého bombardéru, který tak přestavěl na těžké stíhací letadlo.Zemakt píše:Do 335 vznikl jako soukromá iniciativa firmy nebo na zakázku RML?
jako kdyz se tocily ty dve vrtule ruzne rychle (tj. kmitani s rozdilovou frekvenci) nebo pri kazdem otocce vrtule (protoze bych cekal ze kmitani s kazdou otockou vrtule by bylo moc rychle na to aby se to dalo popsat jako "hadovity pohyb")Jde o to, že vrtule vzájemně interferovali a pohyb letounu nebyl přímý, nýbrž "hadovitý", čili byla znemožněna mířená střelba. Podle mých informací se toto nepodařilo odstranit.
Otáčely se ty vrtule stejným směrem? Podle uveřejněných fotografií to tak vypadá, ale může tam hrát roli stín.asija píše:jako kdyz se tocily ty dve vrtule ruzne rychle (tj. kmitani s rozdilovou frekvenci) nebo pri kazdem otocce vrtule (protoze bych cekal ze kmitani s kazdou otockou vrtule by bylo moc rychle na to aby se to dalo popsat jako "hadovity pohyb")Jde o to, že vrtule vzájemně interferovali a pohyb letounu nebyl přímý, nýbrž "hadovitý", čili byla znemožněna mířená střelba. Podle mých informací se toto nepodařilo odstranit.