Zřejmě jen nějaké základní studie. nevím o tom, že by se na těchto projektech skutečně nějak "usilovněji pracovalo". Koncem války byly nejobvyklejším nosičem V-1 asi He 111. nevýhoda tkvěla ve zranitelnosti Heinkelu.
Hmotnost V-1 se pohybuje dosti na hranici, kterou mohl Fw 190 ještě do vzduchu vytáhnout (bojově byl nasazen s 1800 kg pumou). Otázka je, jak by to podpořil vztlak generovaný křídlem samotné střely. Nevím nic o tom, že by u Fw 190 probíhal nějaký "nebezvýznamný" vývoj na toto téma.
U Ar 234 byli rádi, že ho do konce války dostali do provozuschopného stavu, ale jistě se jako případný nosič tento letoun hodil více, než třeba ten Fw 190. Ale vzhledem k tomu, že Ar 234 je trochu stranou mého zájmu, tak nevím. V létě 2009 bych to letadlo chtěl trochu prostudovat, ale to je fakt za dlouho
