Zajímají mě především tyto věci
1) Jak se řešilo "fog of war" tedy vzhledem k tomu, že např. v wwI a wwII musel byt už velmi významný moment překvapení a skrývání skutečného počtu a přesné pozice alokovaných sil, musel i ve "vojenských hrách" pokud měli mít vypovídající schopnost být tento faktor nějak zahrnut?
2) Jak se vyhodnocovala uspěšnost elementarnich tahů. Tím myslím, když některý z hráčů navrhl nějaký tah (např. Guderian vynucení přechodu tankové formace přez řeku) jakým způsobem se pak rozhodovalo o tom zda je to možné. Případně, když někdo zvolil utok X praporu pěchoty a Y praporu jizdy proti Z praporum pěchoty zakopane na kopci s převyšenim alfa °, jak se rozhodovalo kdo vyhral, kolik stratil mužu a podobně? Protože pochoptitelně na to každy ze zučastněnych mohl mit uplně jinz nazor, tak by to chtělo trochu pravidla. Ale zase ty pravidala nemohly být (bez počítačů) moc složité. Už průtahy v dračím doupěti, když se počítá v ruce úder orka palicí proti kouzelníkovy jsou nehorázné
