Přípravy na rekonstrukci roku 1938
Moderátor: jarl
Pravidla fóra
Pokud příspěvek v Aktualitách neodpovídá charakteru a úrovni "veřejné" Palby, moderátoři mají právo jej okamžitě, bez upozornění přesunout do skryté Hospody, která byla za tímto účelem zřízena.
Pokud nemáte přístup do Hospody a chtěli byste jej, musíte být na Palbě registrováni nejméně půl roku a poté můžete napsat SZ adminům "skelet" nebo "jarl".
Ve vlákně o Ukrajině v sekci "Aktuality" platí pravidla, která budete dodržovat. Postih za nedodržování bude následující:
- smazání příspěvku
- BAN uživatele (minimálně 24hodin, maximálně na vždy)
- uzamčení vlákna
Všechny tyto postihy budou uplatňovány bez jakéhokoliv varování a vysvětlování, na základě úsudku přítomného moderátora.
Pravidla jsou následující:
- příspěvek bude věcný v českém nebo slovenském jazyce (případně s českým nebo slovenským překladem), žádné "emotivní" výlevy nebudou trpěny
- diskuze ve vlákně "Válka na Ukrajině" není povolena, k tomu je určeno patřičné vlákno v Hospodě (o vstup můžete zažádat u administrátora)
Pokud příspěvek v Aktualitách neodpovídá charakteru a úrovni "veřejné" Palby, moderátoři mají právo jej okamžitě, bez upozornění přesunout do skryté Hospody, která byla za tímto účelem zřízena.
Pokud nemáte přístup do Hospody a chtěli byste jej, musíte být na Palbě registrováni nejméně půl roku a poté můžete napsat SZ adminům "skelet" nebo "jarl".
Ve vlákně o Ukrajině v sekci "Aktuality" platí pravidla, která budete dodržovat. Postih za nedodržování bude následující:
- smazání příspěvku
- BAN uživatele (minimálně 24hodin, maximálně na vždy)
- uzamčení vlákna
Všechny tyto postihy budou uplatňovány bez jakéhokoliv varování a vysvětlování, na základě úsudku přítomného moderátora.
Pravidla jsou následující:
- příspěvek bude věcný v českém nebo slovenském jazyce (případně s českým nebo slovenským překladem), žádné "emotivní" výlevy nebudou trpěny
- diskuze ve vlákně "Válka na Ukrajině" není povolena, k tomu je určeno patřičné vlákno v Hospodě (o vstup můžete zažádat u administrátora)
Já mám šmolíka odsud a funguje to:
http://www.vwings.net/forum/viewthread. ... wstart=120
Je to třetí příspěvek od konce stránky
http://www.vwings.net/forum/viewthread. ... wstart=120
Je to třetí příspěvek od konce stránky

- vencour
- štábní praporčík
- Příspěvky: 517
- Registrován: 1/6/2007, 00:18
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Pro linuxáky: stačí adresář .wine zálohovat ... je to sice 11GB, ale je to relativně "simply".
Když už píšu ... pokud chce Il-2 server pouze výpočetní výkon a grafiku (de facto) nepotřebuje, tak by mohl běžet ve virtualizaci - file systém by tak mohl podávat vyšší výkon.
Když už píšu ... pokud chce Il-2 server pouze výpočetní výkon a grafiku (de facto) nepotřebuje, tak by mohl běžet ve virtualizaci - file systém by tak mohl podávat vyšší výkon.

Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny. (Jonathan Archer, Enterprise)
- vencour
- štábní praporčík
- Příspěvky: 517
- Registrován: 1/6/2007, 00:18
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Nějaká instruktážní i ilustrační videa, že je naše Avia hodně šikovná 
http://www.youtube.com/watch?v=ZLitXDLYYuQ
http://www.youtube.com/watch?v=Xc-5gAcNk5c
http://www.youtube.com/watch?v=2j6kaVA0Hc4
Pár pěkných záběrů
Mimochodem, že s tim pořád otravuju ... návrh plakátu nebo letáku někdo udělat nechce? (Kolik by bylo zájemců o odběr?) Kdybych třeba Landu apod. potkal, že bych mu to moh vrazit. Masaryk měl s Gajdou taky spory a přesto by snad dokázal vést Gajda naši útočnou vozbu na Vídeň a posloužit dobře vlasti.
Když plakát, tak i hrnky. A obráceně. Co hrnek, z jedné strany palba.cz, z druhé Befko a Avia proti sobě, mezi nima otazník a pod nima 6.11.2010? (Nebo ... Befko, Avia a mezi nima ... Hans :-) )

http://www.youtube.com/watch?v=ZLitXDLYYuQ
http://www.youtube.com/watch?v=Xc-5gAcNk5c
http://www.youtube.com/watch?v=2j6kaVA0Hc4
Pár pěkných záběrů
Mimochodem, že s tim pořád otravuju ... návrh plakátu nebo letáku někdo udělat nechce? (Kolik by bylo zájemců o odběr?) Kdybych třeba Landu apod. potkal, že bych mu to moh vrazit. Masaryk měl s Gajdou taky spory a přesto by snad dokázal vést Gajda naši útočnou vozbu na Vídeň a posloužit dobře vlasti.
Když plakát, tak i hrnky. A obráceně. Co hrnek, z jedné strany palba.cz, z druhé Befko a Avia proti sobě, mezi nima otazník a pod nima 6.11.2010? (Nebo ... Befko, Avia a mezi nima ... Hans :-) )
Naposledy upravil(a) vencour dne 5/9/2010, 22:51, celkem upraveno 1 x.

Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny. (Jonathan Archer, Enterprise)
- vencour
- štábní praporčík
- Příspěvky: 517
- Registrován: 1/6/2007, 00:18
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Ok, tak obrys RČS a na něm z jedné strany Befko a z druhé Avia ... na velikost hrnku to je docela ... ambiciózní zadání 
(Zmínit vwings.net nechcete? Třeba tak, že na jedné straně RČS a letadla, na druhé palba a vwings?)

(Zmínit vwings.net nechcete? Třeba tak, že na jedné straně RČS a letadla, na druhé palba a vwings?)

Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny. (Jonathan Archer, Enterprise)
Já se prozmněnu omlouvám pozadu za včerejšek. Cestou domů jsem se stavil s kamarády na "jedno" a jeliož jsm věděl, že budou dvě, tak jsem raději zavolal Vočka že přijdu pozdě. No bylo jich víc :-(
Tahle neděle se moc špatně sešla. Potkal jsem najednou víc lidí se kterýma jsem si chtěl pokucat u piva a těch posledních piv se sešlo víc. Doufám že to bylo z mé strany naposled co jsem to takhle prokaučoval a omlouvám se zůčastněným.
Tahle neděle se moc špatně sešla. Potkal jsem najednou víc lidí se kterýma jsem si chtěl pokucat u piva a těch posledních piv se sešlo víc. Doufám že to bylo z mé strany naposled co jsem to takhle prokaučoval a omlouvám se zůčastněným.
- vencour
- štábní praporčík
- Příspěvky: 517
- Registrován: 1/6/2007, 00:18
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Tempíku, když už se nám termín Akce blíží, hodí se pravděpodobně více systematizovat. Tedy: co je potřeba pro spuštění serveru? Výkonný stroj (komp), slušný upload ... ještě něco? Pak by snad mohl kdokoliv z nás hráčů = pilotů zprovoznit server u sebe? Čili když se jeden Vencour na verzi 4.09 (zřejmě je to prý verzí) nepřipojí ... tak by mohl hostovat ... nebo někdo jiný ... prý na oněch Asfaltových holubech není Bf109-D například.
Aspoň domluvit by se to hodilo, co říkáš? Ať se dá když tak trénovat i dle ostatních, i v jiném čase, jen na zavolání, icq třeba, důvod se najde vždy, pro další server.
Aspoň domluvit by se to hodilo, co říkáš? Ať se dá když tak trénovat i dle ostatních, i v jiném čase, jen na zavolání, icq třeba, důvod se najde vždy, pro další server.

Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny. (Jonathan Archer, Enterprise)
- vencour
- štábní praporčík
- Příspěvky: 517
- Registrován: 1/6/2007, 00:18
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Budu spíše preferovat dynDNS klienta ... ať už pro windows (link) nebo pro linux. Pokud bude odpovídat na ping jméno (=server) il2palbacz.dyndns.org, tak bude i onen server dostupný. Jelikož budu mít asi dynamickou IP adresu, tak takhle to bude jednoznačné - předpokládám. Zatim to musim, v průběhu dnešního večera, nastavit.
Čili: na straně serveru poběží ten klient a na straně "obyčejných pilotů" stačí se připojovat na multi přes jméno il2palbacz.dyndns.org a port 21000 udp.
Update prý se ke mně nedalo připojit. Moc času hledat řešení, zkoušet různé mody a mapy nemam :-(
Nouze někdy donutí
Čili: na straně serveru poběží ten klient a na straně "obyčejných pilotů" stačí se připojovat na multi přes jméno il2palbacz.dyndns.org a port 21000 udp.
Update prý se ke mně nedalo připojit. Moc času hledat řešení, zkoušet různé mody a mapy nemam :-(
Nouze někdy donutí


Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny. (Jonathan Archer, Enterprise)
- vencour
- štábní praporčík
- Příspěvky: 517
- Registrován: 1/6/2007, 00:18
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Ohledně tréninku mi přijde zajímavé vědět, co se dá skupinového zkoušet a cvičit? Tož sonduju veřejně.
Další věc: jak tak studuju "náležitosti", napadá mne: hlavy obou štábů jsou jasné? Jejich poradní sbory taky? Jako malé ucho by mne jistá (taktická) příprava potěšila. Dostat jisté věci do krve se může sakra hodit.
Další věc: jak tak studuju "náležitosti", napadá mne: hlavy obou štábů jsou jasné? Jejich poradní sbory taky? Jako malé ucho by mne jistá (taktická) příprava potěšila. Dostat jisté věci do krve se může sakra hodit.

Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny. (Jonathan Archer, Enterprise)
- VGR_j4ck41
- nadpraporčík
- Příspěvky: 448
- Registrován: 1/9/2010, 10:23
samozrejme nevim co maji v planu vasi ucitele ale tak zakladni vec co se da ve skupine ucit je skupinovy let ... urcite to nebude nejaka tesna formace, ale neco volnejsiho - to ovsem neznamena ze novackove nebudou mit dost problemu neztratit vedouciho, udrzet se na svem miste a nesrazit se s nekterym z kolegu, pripadne ze skupiny nevypadnout pri prvni zmene kurzu a u toho jeste pokud mozno sledovat okoli a udrzovat si pojem kde zhruba na mape jsou ... to je co se tyka samotneho letu ... v pripade, ze tam budete mit AIcka tak urcite se da cvicit orientace v samotnem boji a komunikace na TSvencour píše:Ohledně tréninku mi přijde zajímavé vědět, co se dá skupinového zkoušet a cvičit? Tož sonduju veřejně.
.
- Hans S.
- 5. Plukovník
- Příspěvky: 3773
- Registrován: 22/2/2007, 04:34
- Bydliště: Gartenzaun
- Kontaktovat uživatele:
Hlavy štábů jsou skoro jasné. Na straně ČSL starý Palbák Rosomák, na straně Luftwaffe jistý Jiříček, kterého zde z Palbáků nikdo znát nebude, ale jeho jméno představuje do mramoru vytesaný pojem mezi virtuálními piloty. Poslední dva roky již nelétá, ale založil letku Ju 87, která se akce zúčastní částečně v původním složení (TADY je jedno takové jejich sranda video) a později se stal velitelem jedné stíhací letky v rámci tehdy největší virtuální skupiny v ČR..a vlastně i v Evropě: CzechLions.
Jiříček bude mít obrovskou výhodu ve zkušenostech, které získal sám jako pilot a také ve faktu, že ho všichni potencionální velitelé letek Luftwaffe pamatují. Bude vědět, jaké možnosti jeho piloti mají, jaké možnosti mají letadla, navíc je to pedant a jsem přesvědčený o desítkách hodin, které věnuje své vlastní přípravě i kontrole zúčastněných jednotek. Domnívám se, že ČSL nemohlo mít v osobě tohoto Říšského generála těžšího soupeře. Zatím ale není znám jediný další člen štábu Luftwaffe.
A to bude také nejtěžší úkol, který čeká štáb ČSL. Bude muset navázat kontakt se samotnými piloty. Bylo by fajn, kdyby někdo dorazil na trénink pilotů a poslouchal, jakým způsobem probíhá komunikace. Je potřeba, aby se stačily vybudovat alespoň základní vztahy a vazby. Již v tuto chvíli by mohly proudit zprávy mezi štábem a piloty, jak rychle zvládají například stoupání do určitých výšek při pohotovostním startu, nebo jak dlouho třeba jendotce trvá samotné seřazení strojů na ploše..atd..atd. Je toho hodně. Štábu nestačí jen říct: hele, letadlo, leťte tam! Potřebuje vědět, jestli má takový zásah smysl. Není dobré, aby se při ostré akci prvních 8 hodin učil, čeho piloti jsou a čeho nejsou schopni. Ptejte se, ptejte se, ptejte se. Jinak to nepůjde.
Piloti to mají jednodušší, Tempík jim dává velkou podporu a plný servis. Když dneska proběhne trénink, přijdu se podívat i se svým Bf 109 B-2.
Zítra je na plánu schůzka k doladění pravidel (btw: pokud máte někdo z Prahy zájem se jí zúčastnit, řekněte, proběhne zítra okolo 18. hodiny v jedné hospůdce na Vinohradech) a pokud budou OK, tak v pátek bude vyhlášen nábor pilotů.
Jiříček bude mít obrovskou výhodu ve zkušenostech, které získal sám jako pilot a také ve faktu, že ho všichni potencionální velitelé letek Luftwaffe pamatují. Bude vědět, jaké možnosti jeho piloti mají, jaké možnosti mají letadla, navíc je to pedant a jsem přesvědčený o desítkách hodin, které věnuje své vlastní přípravě i kontrole zúčastněných jednotek. Domnívám se, že ČSL nemohlo mít v osobě tohoto Říšského generála těžšího soupeře. Zatím ale není znám jediný další člen štábu Luftwaffe.
A to bude také nejtěžší úkol, který čeká štáb ČSL. Bude muset navázat kontakt se samotnými piloty. Bylo by fajn, kdyby někdo dorazil na trénink pilotů a poslouchal, jakým způsobem probíhá komunikace. Je potřeba, aby se stačily vybudovat alespoň základní vztahy a vazby. Již v tuto chvíli by mohly proudit zprávy mezi štábem a piloty, jak rychle zvládají například stoupání do určitých výšek při pohotovostním startu, nebo jak dlouho třeba jendotce trvá samotné seřazení strojů na ploše..atd..atd. Je toho hodně. Štábu nestačí jen říct: hele, letadlo, leťte tam! Potřebuje vědět, jestli má takový zásah smysl. Není dobré, aby se při ostré akci prvních 8 hodin učil, čeho piloti jsou a čeho nejsou schopni. Ptejte se, ptejte se, ptejte se. Jinak to nepůjde.
Piloti to mají jednodušší, Tempík jim dává velkou podporu a plný servis. Když dneska proběhne trénink, přijdu se podívat i se svým Bf 109 B-2.
Zítra je na plánu schůzka k doladění pravidel (btw: pokud máte někdo z Prahy zájem se jí zúčastnit, řekněte, proběhne zítra okolo 18. hodiny v jedné hospůdce na Vinohradech) a pokud budou OK, tak v pátek bude vyhlášen nábor pilotů.