Brazilský letoun Embraer C-390 Millennium
Re: Brazilský letoun Embraer C-390 Millennium
pokud budeš brát, že potřebuješ letadlo pro podporu vlastních sil do vzdálenosti cca 1500km, tak ano. Více se oplatí C-27. Pokud už jdeš přes tento limit, tak už ta C-27 začíná tahat za kratší ocas. A to samozřejmě budu opomíjet těžší náklady, jak 9tun nebo objemnější náklady.
Jinými slovy je to jako porovnávat Transporter s Caddym.
Jinými slovy je to jako porovnávat Transporter s Caddym.



Re: Brazilský letoun Embraer C-390 Millennium
Ovšem třeba kontejner nebo Tatrovku od C27J prostě nenaložíte.
Navíc to že Němci v míru nevyužili suverénně nejdražší způsob dopravy nic neznamená.
Navíc to že Němci v míru nevyužili suverénně nejdražší způsob dopravy nic neznamená.
Re: Brazilský letoun Embraer C-390 Millennium
Mobilita KBVP je mimo jiné o tom, že je lze převézt v této kategorii letounů 
Mmchd, stejně můžeme argumentovat my ve prospěch C295M, páč to má taky nižší náklady než Spartan

Mmchd, stejně můžeme argumentovat my ve prospěch C295M, páč to má taky nižší náklady než Spartan

Re: Brazilský letoun Embraer C-390 Millennium
Po pravdě nemohl.. C295 je výhodná, pokud ji doplňuješ letouny jako je KC390. Jinak ne.



Re: Brazilský letoun Embraer C-390 Millennium
Tak mi ji doplňujeme A400M ;)
Re: Brazilský letoun Embraer C-390 Millennium
ne, my ji doplňujeme programem Salis, případně dohodou s dalšími spojenci.



- Juraj Tichý
- Kapitán
- Příspěvky: 6187
- Registrován: 28/8/2018, 18:27
Re: Brazilský letoun Embraer C-390 Millennium
Zaleží od ambícií. Nie sme USA.
Prevážať AMV XP po Slovensku lietadlom nemá zmysel.
No práve nie.Mmchd, stejně můžeme argumentovat my ve prospěch C295M, páč to má taky nižší náklady než Spartan![]()
Ale debata začala pri OS. Ako to vyhovuje AČR je niečo iné, do toho sa ja púšťať nechcem.
Re: Brazilský letoun Embraer C-390 Millennium
Debata začala u toho, že je KC-390 hrozně drahé. No, jak se to vezme.
Re: Brazilský letoun Embraer C-390 Millennium
skelet: no dyť, máme to zařízené jinak, používáme i větší letadla než naše. Jestli je to tak dobře či ne, toť jiná otázka.
Re: Brazilský letoun Embraer C-390 Millennium
To asi nie. Ale pre OSSR momentálne stačí, že sa dajú prevážať letecké palety. Aj u nás sa pred rokmi uvažovalo a než kombinovať veľký a malý stroj (uvažovalo sa vtedy o C-130) vyšlo lepšie pre naše potreby prevádzkovať baby Herkules. AČR má zrejme väčšie ambície preto by veľký dopravák dával zmysel. Na Slovensku by som zase radšej videl vyšší počet C-27J.
Re: Brazilský letoun Embraer C-390 Millennium
AČR má až tak větší ambice, že má o poznání menší přepravní kapacitu než OSSR. Plány jsou jedna věc, realita je taková, že jste s ohledem na schopnosti vybrali lépe.
Re: Brazilský letoun Embraer C-390 Millennium
takže zase na začátek.. Scotty má pravdu. Možnosti těch letounů jsou jinde. Někdo je využije, někdo ne.



- Juraj Tichý
- Kapitán
- Příspěvky: 6187
- Registrován: 28/8/2018, 18:27
Re: Brazilský letoun Embraer C-390 Millennium
Súhlasím. C295 bol vybrany s tým, ze ho v AČR doplní niečo väčšie. Z tohto pohľadu bol vybraný správne.
Je otázne, či ak by ste dnes mali 6x C27J, miesto C295, mali by ste stále potrebu kupovať C390.
Je otázne, či ak by ste dnes mali 6x C27J, miesto C295, mali by ste stále potrebu kupovať C390.
Re: Brazilský letoun Embraer C-390 Millennium
Ano, protože je jinde. Spíš by to byl ale Herkules, to by dávalo pak větší smysl.


"Voni fotr, řekněte jim tam, že se jim na jejich párky vyserem!"
- Juraj Tichý
- Kapitán
- Příspěvky: 6187
- Registrován: 28/8/2018, 18:27
- Juraj Tichý
- Kapitán
- Příspěvky: 6187
- Registrován: 28/8/2018, 18:27
Re: Brazilský letoun Embraer C-390 Millennium
V pohode.
Ja som len čakal nejaký rozbor.
Pretože je inde, ma jednoducho pobavilo.
Ja som len čakal nejaký rozbor.
Pretože je inde, ma jednoducho pobavilo.
Re: Brazilský letoun Embraer C-390 Millennium
KC-390 zaletěl shodit náklad nad Antarktidu.
Re: Brazilský letoun Embraer C-390 Millennium
Americká společnost L3Harris, výrobce prostředků elektronického vedení boje se spojila se společností Embraer a společně chtějí nabítnout Pentagonu letoun KC-390 "Agile tanker" vybavený pokročilými prostředky ESR a El Warfare v rámci programu Air Force Agile Combat Employment, samozřejmě se zachovanou tankovací funkcí.
Zdroj: Embraer
Slyší-li nechápaví, podobají se hluchým.
Hérakleitos z Efesu, zvaný Skoteinos (Temný – asi 544-484 př.n.l.),
Hérakleitos z Efesu, zvaný Skoteinos (Temný – asi 544-484 př.n.l.),