Napsal: 7/8/2009, 09:41
Jo, s timhle naprostej souhlas, to mě rozčiluje už hodně dlouho.
Boli, firma Revell tu mala s nimi celkom slušné zastúpenie. A mohli ich vyrábať aj naši Smeráci a KP, keby bola väčšia ochota. Moskovský výrobca modelov, firma NOVO, mal už za socíku medzi svojimi produktami slušne spracované napr. P-38, F-4F, Gloster Meteor a iné. , ale u nás si ich nekúpil, to si sa skôr dostal k modelu od f. Hasegawa. "Pašovačka" z NSR 1:72 za cca 100,-Kčs.A modely amerických mašin byly volně k dostaní? Wink
Myslim, že jo. Měl jsem v ruce jakousi obrázkovou knížku z osmdesátejch let o letadýlkách a na německejch mašinách tam byly vyretušovaný hákenkrojce z křídel a kormidel. Místo toho tam byly takový ty trámový kříže jako na tancích, což byla dost legrace.# píše:Na německý stroje existovalo nějaký předrevoluční vyšší posvěcený tabu? Nejsem zrovna modýlkovej nadšenec, takže netuším
I takhle...pbarry píše:Co třeba japonci v americe ? Jak se měli tito američané ?
Copak Japonci se nějak houfně vzdávali? ;) A co kdybych tvou otázku otočil- jak se měli američani v japonských zajateckých táborech?pbarry píše:Svaté právo na útěk. Hezké![]()
Co třeba japonci v americe ? Jak se měli tito američané ?
Fakt? si pamatuju, že na jejich místě byl vždy černý kosočtverecDestroyman píše: Myslim, že jo. Měl jsem v ruce jakousi obrázkovou knížku z osmdesátejch let o letadýlkách a na německejch mašinách tam byly vyretušovaný hákenkrojce z křídel a kormidel. Místo toho tam byly takový ty trámový kříže jako na tancích, což byla dost legrace.
Rozdíl mezi Bf 109 vs Spitem a Tigerem vs T-34 jest v tom, že ač bojová hodnota Spitfiru a Bf 109 byla víceméně podobná, Tiger a T-34 na tom byly zcela odlišně. Tiger do jisté míry svými výsledky obhajoval svou cenu. Sice to nic nemění na faktu, že jej bylo zřejmě možné postavit lépe a levněji, ale rozdíl v jeho síle proti Téčku (až do příchodu T-34/85) byl ohromný.# píše:Myslel jsem to tak, že v současný době je cokoliv německýho bráno jako lepší než to, co bylo na spojenecký straně. Letadla, tanky, všechno. Vtipný pak je, že když se třeba porovnává Spitfire s Mezkem, je počet výrobních chlapohodin obrovská nevýhoda Spitu, ale když se porovnává Tiger s T-34, je vyšší náročnost výroby německýho stroje známka kvality. O úžasných paskvilech typu Me-163 se básní, Me-262 je považován za obsolutního vládce nebe, atd., atd. Někteří lidé jsou zkrátka Reichem úplně zaslepení a pohlcení. Bohužel.