Mil Mi-28 Havoc
Moderátor: Julesak
Re: Mil Mi-28 Havoc
Tento rok je pro ruské letecké síly opravdu špatný.

Člen palby bez super hlášky pod čarou
Re: Mil Mi-28 Havoc
Nie je to tým že sa proste viac lieta a málo rozlietaní piloti robia chyby, príp. sa ukazujú nedostatky techniky? Ak je to tak, tak je to proste proces skvalitňovania pri ktorom zlyhávajú slabé články, ukazujú sa predtým neodhalené vady na technike, procesoch, príprave ľudí... Je to tragické že pri tom umierajú ľudia, ale v letectve to tak chodí, poučenie je písané krvou.Dzin píše:Tento rok je pro ruské letecké síly opravdu špatný.
Re: Mil Mi-28 Havoc
Více letů, více zátěže a opotřebení techniky, více nerozlétaných pilotů = více havárií. Za což mohou z velké části prachy (na výcvik a údržbu techniky) a jen prachy to mohou do budoucna anulovat (samo poučení stačit nebude).



U národa, u něhož je nejoblíbenějším historickým spisovatelem Vlastimil Vondruška, se nějakého historického prozření a sebereflexe dočkáme opravdu jen velice stěží. (Polarovo motto pro rok 2019)
“Without data, you're just another person with an opinion.” W. Edwards Deming
Brána do Mordoru: https://twitter.com/fbeyeee?lang=cs
- Alchymista
- 5. Plukovník
- Příspěvky: 4883
- Registrován: 25/2/2007, 04:00
Re: Mil Mi-28 Havoc
neurčené - havarovaný Mi-28 žltá 48, zaujímavé detaily


Оптимисты изучают английский язык, пессимисты - китайский. А реалисты - автомат Калашникова
Re: Mil Mi-28 Havoc
Když se tak na to dívám, napadla mě teď trochu jiná věc. Nevíte někdo jak je na tom integrace radaru do Mi-28? Poslední zprávy (zhruba asi rok staré) co mám jsou takové, že to stále není dokončeno a stroje mají buď jen prázdné pouzdro a nebo je v nich radar odpojen.

Člen palby bez super hlášky pod čarou
Re: Mil Mi-28 Havoc
Čo ja viem tak problémom je nízka životnosť (v rádoch hodín). Preto ho často nenosia.

Nie je dôležité ako sa hlasovalo, ale ako sa to spočítalo.
Jediný režim ktorý uznávam je pitný.
Re: Mil Mi-28 Havoc
Čo to znamená nízka životnosť u radaru ? Zaseknú sa ozubené kolesá pri otáčaní, alebo zhorí obvod, alebo čo ? Nič také sa nedeje. Je to len blábol. Tieto radary nie sú ešte zatiaľ sériovo používané, lebo cena, lebo skúška, lebo... na MAKS-2015 má byť predstavený sériový radar.Čo ja viem tak problémom je nízka životnosť (v rádoch hodín). Preto ho často nenosia.
Re: Mil Mi-28 Havoc
Asi som sa zle vyjadril - myslel som krátky čas do poruchy - v priemere vraj pár letových hodín kým sa vyskytne nejaký problém. Nie je dotiahnutá integrácia radaru do vrtuľníka ako systému, teda aspoň to tak bolo. Odvtedy neviem.

Nie je dôležité ako sa hlasovalo, ale ako sa to spočítalo.
Jediný režim ktorý uznávam je pitný.
Re: Mil Mi-28 Havoc
Přesně takhle to mám naposledy taky. Ale je to už nějaký čas a od té doby zatím nic. Takže asi to pořád platí a bere se, že radar bude plně funkční až se zavedením verze Mi-28NM.

Člen palby bez super hlášky pod čarou
Re: Mil Mi-28 Havoc
Blbosť. "Mestská legenda". Hľadal som zdroje a nič som nenašiel. Radar nie je sériovo vyrábaný . Nie je to až tak prekvapivé. Súčasný Mi-28N je len taký "hrubý" vrtuľník na osvojenie si novej techniky a použitia. Chýba mu veľa moderných zariadení a to už aj v Rusku zavedených. Škoda zaviesť drahý radar. To čo je predstavené na Makse sa dá pokladať za moderný Mi-28N, ale je len otázka krátkeho času kedy sa predstaví Mi-28NM / rok 2016 / a to bude asi stroj plne využívajúci radar.
Re: Mil Mi-28 Havoc
Jen takoví hrubý vrtulník na osvojení si nové techniky co byl zaveden do výzbroje před devíti lety, před pěti měl větší operační počty a zatím jich slouží asi 84 kusů? A to nemluvíme o dalších problémech při jeho provozu, radar byl jen špička ledovce. Ka-52 byl zaveden do výzbroje před pěti lety, slouží jich nyní 79 kusů a je daleko vyzrálejší. A má i ten radar. Tohle prostě nebylo jen o osvojování si nové techniky, zásadně zde pochybyli jak Mil při jeho vývoji, tak ministerstvo při zavádění do výzbroje. Ostatně dlouhodobě se porůznu objevuje, že Kamov byl výrazně lepší, ale Mil mě vždy velkou politickou podporu a to byl hlavní důvod, proč se s Mi-28 tolik počítalo.

Člen palby bez super hlášky pod čarou
Re: Mil Mi-28 Havoc
Stručné informace o vyvíjené modernizované verzi Mi-28NM.
http://nevskii-bastion.ru/mi-28nm/
http://nevskii-bastion.ru/mi-28nm/
Re: Mil Mi-28 Havoc
Už prestaň. Aké problémy mal Mi- 28? Je zavedený a predávaný . Mil je osvojený zavedený a bude modernizovaný, nič viac normálny vývoj. Ani nevieš čo teraz dokáže.Jen takoví hrubý vrtulník na osvojení si nové techniky co byl zaveden do výzbroje před devíti lety, před pěti měl větší operační počty a zatím jich slouží asi 84 kusů? A to nemluvíme o dalších problémech při jeho provozu, radar byl jen špička ledovce. Ka-52 byl zaveden do výzbroje před pěti lety, slouží jich nyní 79 kusů a je daleko vyzrálejší. A má i ten radar. Tohle prostě nebylo jen o osvojování si nové techniky, zásadně zde pochybyli jak Mil při jeho vývoji, tak ministerstvo při zavádění do výzbroje. Ostatně dlouhodobě se porůznu objevuje, že Kamov byl výrazně lepší, ale Mil mě vždy velkou politickou podporu a to byl hlavní důvod, proč se s Mi-28 tolik počítalo.
Re: Mil Mi-28 Havoc
Toto už ale nemzslíš vážne, že? Neuveriteľne sa vlečúci vývoj, kopa problémov aj pri operačných strojoch, nesplnenie požiadaviek, až pri N verzii, aj pri tej ešte niektoré systémy nie sú v poriadku... A neviem o tom, že by ho reálne niekto kúpil btw...rabo píše:Už prestaň. Aké problémy mal Mi- 28? Je zavedený a predávaný . Mil je osvojený zavedený a bude modernizovaný, nič viac normálny vývoj. Ani nevieš čo teraz dokáže.
S Ka-52 sa to nedá ani len porovnať...
Re: Mil Mi-28 Havoc
Údajne. Irák už "kúpil" kde čo. Alky boili ako dlho neisté?skelet píše:Koupil ho Irák, pokud vím
Ja hovorím o potvrdenom predaji. Ak to bolo objednané, zaplatené - daj spoľahlivý link.
- Aaron Goldstein
- Kapitán
- Příspěvky: 3062
- Registrován: 19/7/2014, 19:38
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Mil Mi-28 Havoc
Nevím jak byly objednány a zaplaceny, ale zadarmo je tam určitě nedodali....
http://www.airrecognition.com/index.php ... 06131.html
http://www.airrecognition.com/index.php ... 07132.html
http://www.airrecognition.com/index.php ... month.html
http://www.airrecognition.com/index.php ... pters.html
http://www.airrecognition.com/index.php ... pters.html
http://foxtrotalpha.jalopnik.com/iraqs- ... 1634427850
http://www.airrecognition.com/index.php ... 06131.html
http://www.airrecognition.com/index.php ... 07132.html
http://www.airrecognition.com/index.php ... month.html
http://www.airrecognition.com/index.php ... pters.html
http://www.airrecognition.com/index.php ... pters.html
http://foxtrotalpha.jalopnik.com/iraqs- ... 1634427850

Že jsem paranoidní ještě neznamená, že po mě nejdou...
Re: Mil Mi-28 Havoc
Beriem späť. Vďaka za linky
Re: Mil Mi-28 Havoc
rabo
Problémy Mi-28 jsme tu už popisoval dříve. Základní problém byla nedostatečná unifikovanost vyrobených Mi-28(N) a nedotažení integrace radaru. Ka-52 je proti tomu daleko výkonnější a lepší vrtulník a osobně zastávám názor, že uvedení Mi-28 do výzbroje je rozhodnutí ryze politické, než na základě jeho parametrů. Naopak, Ka-52 se prosadil vyloženě díky svým nesporným kvalitám.
Co se týká exportu Mi-28, doposud jediné realizované jsou dodávky do Iráku. Ovšem o zaplacení iráckou stranou jsme nic nenašel. Jen to, že dodávky Mi-28 byly realizovány v rámci většího kontraktu.
Problémy Mi-28 jsme tu už popisoval dříve. Základní problém byla nedostatečná unifikovanost vyrobených Mi-28(N) a nedotažení integrace radaru. Ka-52 je proti tomu daleko výkonnější a lepší vrtulník a osobně zastávám názor, že uvedení Mi-28 do výzbroje je rozhodnutí ryze politické, než na základě jeho parametrů. Naopak, Ka-52 se prosadil vyloženě díky svým nesporným kvalitám.
Co se týká exportu Mi-28, doposud jediné realizované jsou dodávky do Iráku. Ovšem o zaplacení iráckou stranou jsme nic nenašel. Jen to, že dodávky Mi-28 byly realizovány v rámci většího kontraktu.

Člen palby bez super hlášky pod čarou