Re: JSF-Joint Strike Fighter/Lockheed Martin F-35
Napsal: 30/3/2017, 16:39
Jersey:
- nemůžeš srovnávat ustálené AoA s okamžitým. Gripen umí držet 28°AoA, F-35 55° AoA. Dočasné AoA má F-35, stejně jako např. SH, neomezené (tzn. >> 110°)
- pokud jsi nezaznamenal, že rodina F/A-18 ztrácí v zatáčkách energii a že je podmotorovaná, buď jsi o Hornetech a SH nic nečetl, nebo vše zapomněl. Takže připomenutí: křídlo SH je tragické, Hornet i SH umí skvěle "nose-pointing" s vysokým dočasným AoA (SH umí držet 45°), ale tím "bleeds airspeed", a podmotorovaný je tragicky jak jasně rozpitvává místní monografie SH od covera.
- F-35 má provozní limit 9G, opravdu nevím, jak jsi přišel na 6G.
- nemůžeš srovnávat ustálené AoA s okamžitým. Gripen umí držet 28°AoA, F-35 55° AoA. Dočasné AoA má F-35, stejně jako např. SH, neomezené (tzn. >> 110°)
- pokud jsi nezaznamenal, že rodina F/A-18 ztrácí v zatáčkách energii a že je podmotorovaná, buď jsi o Hornetech a SH nic nečetl, nebo vše zapomněl. Takže připomenutí: křídlo SH je tragické, Hornet i SH umí skvěle "nose-pointing" s vysokým dočasným AoA (SH umí držet 45°), ale tím "bleeds airspeed", a podmotorovaný je tragicky jak jasně rozpitvává místní monografie SH od covera.
- F-35 má provozní limit 9G, opravdu nevím, jak jsi přišel na 6G.