Re: Lockheed Martin F-35
Napsal: 5/6/2018, 16:21
Skeptiku, při dalším porušení pravidel veřejné palby máš týdenní ban. Už mě tvé věčné politické mudrování a zkoušení, co všechno tu ještě projde přestalo bavit.
Sorry jarle, ale moc nerozumím.jarl píše:Skeptiku, při dalším porušení pravidel veřejné palby máš týdenní ban. Už mě tvé věčné politické mudrování a zkoušení, co všechno tu ještě projde přestalo bavit.
KOLT píše:Fuck :-(
niko píše:Asi tak. Ekonomicka rovina zvytazila nad tou politickou.
Jen jsem se snažil upozornit na skutečnost, že nedodání F-35 Turecku (tedy nesplnění smlouvy vůči partneru z NATO) není v zájmu USA, a že tedy není nic divného na tom, že USA smlouvu splní.Zemakt píše:Na druhou stranu, snaha o případné uzemnění celé jejich budoucí flotily F 35 se může scvrknout jen na průtahy v zasílání náhradních dílů. A bude to stačit
Hlavně vadí, že si pořád dokola pleteš veřejnou Palbu s hospodou a zatahuješ sem současnou politiku. A s argumentem o neoddělitelnosti politiky od některých témat na mě nechoď. Právě proto tu máme hospodu, kde se můžeš angažovat dle libosti. Více se k tomu nehodlám vyjadřovat. Varovaní jsi dostal a je na tobě, jak s ním naložíš.Skeptik píše: OK, pokud vadila ta poslední věta, tak jsem jí smáznul. Nebyla důležitá.
Vzhledem k tomu, že to není žádné demo, pouze pár přeletů, tak nemůžeš čekat o moc víc...Ejdou Rotacak píše:vskutku dechberoucí záběry....ještě že to byla jen malá ukázka, koukat na to ještě o minutu déle asi bych usnul![]()
Který mají dvoumotorové stroje téměř bez výjimky vyššíkenavf píše:Preto som to zrovnával s "nevektorovateľnou" Su-27 a nie s Su-35 ktorá má vektorovanie.
Či má jeden motor alebo dva,je skôr o tom aký má celkový pomer ťah/hmotnosť.
Jak jsi na to prosím tě přišel?:) Ten pluh má lepší podzvukovou akceleraci než F-16...Skeptik píše:Důvod je v jejich aerodynamické koncepci. Zatímco Su-27 (a navazující typy) jsou konstruovány striktně aerodynamicky, s důrazem právě na rychlost, obratnost a akceleraci, tak F-35 je konstruován primárně s ohledem na stealth (navíc u F-35 je vše komplikováno důrazem na univerzálnost, kde hlavně požadavky na STOVL vlastnosti F-35B konstrukci dost "poškodily").
F-35 A/B/C jsou tak trochu "aerodynamické pluhy" deroucí se vzduchem hlavně díky síle svého motoru.
Max rychlost je uměle vytvořený limit, má to málo co společného s T/W, většina rychlých strojů mělá T/W pod 1. To že F-35A nemá žádný problém se na mach 1,6 dostat je vidět např. na tom, že i F-35C a B mají stejný limit a oba stroje se tam také dostanou, i když mají horší akceleraci. A F-35C s 6x GBU 31 a 4x AAM se dostane nad rychlost zvuku (neřekli jak, takže nejspíš psi pomohli)... to je nejhůře akcelerující verze.Ostatně napovídají tomu i ostatní výkony, hlavně pak max. rychlost ... u F-35 se stejným poměrem tah/hmotnost jako Su-27 či MiG-29 má dosahovat max. rychlost "jen" necelých 2.000 km/h oproti cca 2.400 km/h u ruských typů. F-22 dosahuje cca stejné max.rychlosti jako Su a MiG, ale je vůči nim o cca 15% přemotorovaný.
No předpokládám, že skeptik přirovnáním F-35 k pluhu, nemyslel na stroje jako F-22 a nebo nějakým možný next gen interceptor, ale srovnával to se Su-35 a naznačoval tu nějakou podřadnost ve výkonech..., klasika tohle je interceptor, takže musí překonat bombarder, aniž by se bral ohled na těch pár let co mezi nimi je a nebo požadavky co na ně byli kladeny, jako např. 9G s 8t paliva a 2t zbraní, 50 stupnu AOA.skelet píše:Shania, prakticky vším co jsi napsal jsi potvrdil to co napsal Skeptik o pluhu.
Nic víc, nic míň.Zatímco Su-27 (a navazující typy) jsou konstruovány striktně aerodynamicky, s důrazem právě na rychlost, obratnost a akceleraci, tak F-35 je konstruován významně i s ohledem na stealth (navíc u F-35 je vše komplikováno důrazem na univerzálnost, kde hlavně požadavky na STOVL vlastnosti F-35B konstrukci dost "poškodily").
Sorry to jsem se upsal, 80,5kN/6,8t=1,18HONZIK11 píše:.... F-15E s PW229 je naprostá bestie.
Tož to Gripouš je brutální bestijka taky ,alespoň co se poměru týká. Jas 39C 80,5kN/6,8t=1,8
No a o to taky jde. Su-35 i když má zdařilou koncepci, tak ji má ze 70 let, koncepce F-35 je z 90, finalní změny aerodinamiky sahají až přes rok 2000 s velkým použitím počítačů a pokročilých aero modeů modelů... , takže technologický gap je tu obrovský (ten je, tu i když ne tak velky mezi F-15 -> Su-27, F-16, F/A-18 ->Eurocanardy a proto taky říkám, že dnes kdyby stavěli místo JSF stroj primárně na AA, měl by výkony někde jinde než má F-35, EF a nejspíš i F-22) a ... A je prostě důvod, proč Sprey, LO a nebo APA nevěřili v schopnosti F-35, ani nevěřili tomu co říkají test piloti a proč vůbec vzniklo cant turn, cant climb..., protože jim to nevychazelo přes jejich chytre poučiky jako W/L, area rule atd.. A proč Axe lehce dokazal rozpoutat na par let hysterii o prohraném dogfightu s F-16 atd...Pozn. 1 ... Samozřejmě, že zde působí i jiné faktory, jako je třeba technologická úroveň státu původu daného typu letadla
Výroba stíhačky F-35A Lightning II (klasický vzlet/přistání) tedy trvá 41 541 člověkohodin.
http://www.armadninoviny.cz/vyroba-f-35 ... hodin.htmlz roku 1999 výroba jedné F-16A trvala 29 000 člověkohodin a složitější F-16C 45 000 člověkohodin.