A teda neviem prečo CSG dodalo zastarané slovenské modernizácie do Azerbajdžanu a Indonézie.

Na azerbajdzanskych DANA sú aj vrhace dymových granátov Galix, ktoré používa Konštrukta vo svojich produktoch a ktoré som na Izraelskej technike nevidel.Novozískané dokumenty doplňujú výpoveď anonymného pracovníka MSM Martin pre reláciu Reportéři ČT z apríla 2018: „Celý proces sa začína tak, že sa dovezie stará húfnica Dana, ktorá sa priamo v podniku rozoberie. Začína sa tak, že sa dá dole veža, ktorá sa rozoberie do poslednej skrutky. Podvozok sa pošle do závodu Tatry v Šternberku, kde sa repasuje.“
Podľa utajeného zdroja Reportérov ČT zaberie repasovanie všetkých dielov dva až tri týždne a potom ich pošlú späť na Slovensko. „Medzitým sa veža mechanicky opracuje, celok sa znovu poskladá dohromady a nasleduje strelecká skúška. (...) Vybavenie príde z Elbitu z Izraela. Tam sú navigačné systémy, kamerové systémy, komunikačné systémy.“
Izrael teda predstavuje len medzičlánok v obchode medzi českou a slovenskou firmou Czechoslovak Group a azerbajdžanským ministerstvom obrany.