Rozhodně se mi různá délka křídla resp. nosníků nezdá málo, ostatně sám to vypichuji výše jako základní důvod, proč bylo třeba křídlo zpevnit

Aerodynamické kroucení jsem ověřil na stránkách o proudění a profilech, incomplete airfoil guide se to jmenuje (stačí zadat do google). Geometrické ověřiš dle jakéhokoliv jen trochu podrobnějšího bokorysu. Ale ono v téhle době se s geometrickým kroucením ještě moc neexperimentovalo.
Kvůli zkoumání nosníků jsem šel na stránky nadšenců, kteří se zabývají stavěním věrných replik Dr.I (používají jiný motor, jinak drak je identický včetně materiálů), tady u sebe link nemám, ale případně ho můžu zkusit znovu dohledat a zaslat, ev. je možné autory kontaktovat. Ale i to bys viděl v dostatečné kvalitě na nějakém nákresu. Na tom webu je krásné, že tam mají na sobě položena všechna tři křídla a je u toho fotka
Nosník je u tohoto letadla fakticky jediným prvkem, který ten krut tlumí. Není tam žádná další pomocná vnitřní konstrukce, žádné podélníky, nic. Plátěný povrch krut sice mírně tlumí, avšak v letecké mechanice se tento podíl zanedbává jakožto nepodstatný. Nosník je extrémně tlustý..taková tak trochu "fošna". Nejsem si jistý, jestli bylo výhodné to řešit právě tlustým nosníkem a absencí dalších výztuh (krom vzpěry) zvláště pak u letadla, u kterého rychlostní výkony nebyly to nejdůležitější, ale to si musel v hlavě srovnat samotný Fokker
To, že je křídlo předsazené, nemá na ono vyztužení vzpěrami vliv. Je jedno, jestli to vzájemně zafixuješ v poloze nad sebou, nebo mírně šikmo, hlavní je, že je spojení pevné. Tím vytvoříš skříň. Dvouplošník, trojplošník, víceplošník..pořád to samé. Omezíš krut na nosnících => omezíš krut na celém křídle.