Napsal: 1/5/2010, 12:37
Trocha doplnění k SIAI 207.
K bojovám jednotkám se letoun dostal až v červenci 1943.
Konkrétně 6 kusů k 83 Sq (18 Gr. , 3St. CT). Jenže žádný dojem (přes velká očekávání) z toho nebyl. Byly zaznamenány strukturální problémy a proto se letadla vrátila zpět do továrny. Až následně byly předána do 163 Sq (161 Gruppo) ale zde vydržely asi týden a zase byla vrácena do továrny
Bylo vyrobeno 12 ks seriových čísle 8425-8436.
Co se týká japonské stopy, chtěli němci poslat do japonska (bylo to až po kapitulaci itálie) stroje 8425 a 8433 (ten měl kanovou výzbroj). K tomu nedošlo a oba stroje byly rozbrány/zničeny v roce 1946
K bojovám jednotkám se letoun dostal až v červenci 1943.
Konkrétně 6 kusů k 83 Sq (18 Gr. , 3St. CT). Jenže žádný dojem (přes velká očekávání) z toho nebyl. Byly zaznamenány strukturální problémy a proto se letadla vrátila zpět do továrny. Až následně byly předána do 163 Sq (161 Gruppo) ale zde vydržely asi týden a zase byla vrácena do továrny
Bylo vyrobeno 12 ks seriových čísle 8425-8436.
Co se týká japonské stopy, chtěli němci poslat do japonska (bylo to až po kapitulaci itálie) stroje 8425 a 8433 (ten měl kanovou výzbroj). K tomu nedošlo a oba stroje byly rozbrány/zničeny v roce 1946
