Napsal: 5/8/2008, 22:32
Jenže MS.406 reálně mohl v 37 do výroby. A za špičku jej považuji ve srovnání s tím, co tehdy také bylo zaváděno. Rok 39 byl prostě chyba, za kterou MS nemohl. Ale fakt už k tomu dost
Nesmyslné požadavky? Třeba úprava konstrukce křídla a její mírné odlehčení. To mohlo být zavedeno postupně, nemuselo se kvůli tomu zdržovat zavedení. D.3800 měl stále křídlo z MS.405 a byl bez problémů. Dále zkoušky různých motorů, vrtulí...to šlo udělat v chodu, začít vyrábět MS.405 a pak modernisovat. Němci taky nečekali na DB 601 atd., aby hned zavedli Emila. Ostatně to není dobrý příklad...MS.405 a 406 se lišili svými výkony velmi málo, jenže mezi nimi byl zbytečný cca rok a půl.
Chlazení...během zkoušek museli zjistit, že chladič nestíhá...přesto žádné úpravy, rozhodně chlazení nebylo dobré, proto také nakonec MS.409/410...proč ne hned, když se ukázalo, že ten chladič není povedený? Čas byl, bylo ho až moc. A zamrzání kulometů...proč to nezjistili během tak dlouhé doby, ale až při nasazení? Adt. Protože bordel...
Bordel...a to je ten příklad se socialismem, ve Francii reprezentovaným zestátněním a totální reorganizací většiny leteckého průmyslu...výsledkem byl chaoz, zmatek a trvalo dost dlouho, než se to podařilo dostat do vůbec nějakých kolejí. Rozjela se výroba a chyběl materiál. nebo byl nekvalitní. Pak byl, něco se vyrábělo, ale určitá součást od subdodavatele nebyla. Nebo byla vyrobena a ukázalo se, že špatně. Zdržení hotových výrobků kvůli jedné věci. Chybí podsestavy, chybí materiál...když už se povede udělat kompletní draky, tak nejsou vrtule, kanony, přístroje...a tím pádem jako by nebyly...

Nesmyslné požadavky? Třeba úprava konstrukce křídla a její mírné odlehčení. To mohlo být zavedeno postupně, nemuselo se kvůli tomu zdržovat zavedení. D.3800 měl stále křídlo z MS.405 a byl bez problémů. Dále zkoušky různých motorů, vrtulí...to šlo udělat v chodu, začít vyrábět MS.405 a pak modernisovat. Němci taky nečekali na DB 601 atd., aby hned zavedli Emila. Ostatně to není dobrý příklad...MS.405 a 406 se lišili svými výkony velmi málo, jenže mezi nimi byl zbytečný cca rok a půl.
Chlazení...během zkoušek museli zjistit, že chladič nestíhá...přesto žádné úpravy, rozhodně chlazení nebylo dobré, proto také nakonec MS.409/410...proč ne hned, když se ukázalo, že ten chladič není povedený? Čas byl, bylo ho až moc. A zamrzání kulometů...proč to nezjistili během tak dlouhé doby, ale až při nasazení? Adt. Protože bordel...
Bordel...a to je ten příklad se socialismem, ve Francii reprezentovaným zestátněním a totální reorganizací většiny leteckého průmyslu...výsledkem byl chaoz, zmatek a trvalo dost dlouho, než se to podařilo dostat do vůbec nějakých kolejí. Rozjela se výroba a chyběl materiál. nebo byl nekvalitní. Pak byl, něco se vyrábělo, ale určitá součást od subdodavatele nebyla. Nebo byla vyrobena a ukázalo se, že špatně. Zdržení hotových výrobků kvůli jedné věci. Chybí podsestavy, chybí materiál...když už se povede udělat kompletní draky, tak nejsou vrtule, kanony, přístroje...a tím pádem jako by nebyly...