Stránka 2 z 2

Napsal: 9/10/2009, 17:43
od Ramon
K tomu co napsal kopapaka bych ještě doplnil problémy s krátkou životní dobou motoru, problémy se zanášením chladiče (možná spíše vadilo složité vyjmutí a čištění) a problémy s rychlým opotřebením brzd.

Napsal: 12/10/2009, 20:39
od hydrostar
Pro Tommyho guna:
Tak to potom jo. Já mám ty svoje informace od Franceva a Pejse a ti si je taky jen tak nevycucali z prstu. Hodnoty průraznosti vztahovali na desku skloněné pod úhlem 30°.

Pro NOX666:
Podvozek tanku LT vz. 35 se od podvozku tanku V-8-H podstatně lišil. Veškeré odlišnosti jsou ale trochu zakryté pojezdovými koly. V-8-H měl podvozek celkově jednodušší a to díky tomu, že pojezdové vozíky nebyly na samostatných ramenech, ale vždy na jednom vahadle.

Pro všechny:
LT vz. 35 rozebírejte zde.